Niezen na coke gebruik

Raw Styler

Newbie
Goedendag leden,

Zo af en toe, denk een aantal keer per jaar gebruik ik wat coke op een avond of feestje (waarom weet ik nog steeds niet)
Maar nu sinds de laatste 2 jaar moet ik de dagen na het gebruik van coke ontzettend vaak niezen, eigenlijk altijd de 2e en 3e dag en nooit de 1e dag na gebruik.

Het zal wel iets van een lichamelijk reactie zijn op iets wat daar niet thuis hoort.
Maar waarom heb ik er dan nog nooit iemand over gehoord en waarom heb ik er de jaren ervoor nooit last van gehad en waarom heb ik dit niet na het gebruik van keta of speed.
Hebben meer mensen hier last van? En waarom gebeurd dit?

Neocortex

Belezen gebruiker
Ik laat het wel om te niezen tijdens cokegebruik. Verspilling is killing zeg ik altijd maar!

Noeke

Newbie
Als ik moet niezen en een loopneus krijg wilt het voor mij gewoon zeggen dat de coke te vochtig is...is hij echter heel droog zal ik dit nooit hebben. Ook de lucht waarin je zit speelt een rol. Even buiten gaan staan kan al veel helpen

Lemmy

Badass junkie
Maar al te bekend mee, al was het na een dag altijd over.

Het veelvuldig snuiten van de neus duurde dan weer meestal tussen de 2 en 3 dagen.

L

Lid 153090

Gast
Ik moet altijd een half uurtje zoiets na een lijn niezen en altijd 2 x na elkaar.

Dat niezen is nog wel fijn, het is niet zo erg als het brandend gevoel in mijn neus en tranen in de ogen na een lijn pep. Maar zelfs dat kan ik waarderen, it's all part of the game.

Bovenaan