NN-DMT roken en slaap problemen?

counterstrikert

Experimenterende gebruiker
Wat ik mij zo af zat te vragen is omdat NN-DMT tijdens de slaap wordt aangemaakt, om precies te zijn tijdens de REM slaap. En het dus te linken is aan slapen merken er hier gebruikers van het roken van NN-DMT dat zij na gebruik het gevoel hebben geslapen te hebben? Daarna ook niet moe meer zijn (stel je rookt NN-DMT als je echt moe bent wat gebeurt er dan daarna?)

Trouwens wat ik me ook af vraag is of DMT altijd goed valt, zijn er verhalen bekend van bad gaan? De ervaring opzich is mindblowing ok, maar kotsen etc..?

J0rrit

Badass junkie
Hey kerel :wink: ,

DMT heeft niks te maken met het opwekken van slaap of het gevoel van moe zijn. Dat zijn compleet andere processen in je hersenen. DMT schijnt vrij te komen ALS je slaapt, met daar het doel dromen op te wekken of whatever, daar is zo weinig over bekend. Dat betekent niet dat DMT zorgt voor een gevoel van vermoeidheid of het gevoel te slapen, verre van. Het induceert gewoon je dromen waarschijnlijk,

greets

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Geef iemand maar eens een fatsoenlijke bron waarin duidelijk is dat DMT de veroorzaker is van dromen.

Einstein

Badass junkie
DMT is gewoon een stofje dat toevallig van nature in o.a. mensen voor blijkt te komen en daar zorgt voor veel hippiemythes en vaag gespeculeer door werkschuwe blowers dan voor serieus wetenschappelijk onderzoek. Laten we eerst even de wetenschap afwachten :rock:

Tripper

Wijs gebruiker
De natuurkundige B. Alan Wallace probeert een brug te slaan tussen boeddhisme en natuurkunde, neurologie en psychologie. In deze film begeleidt hij een groep tijdens een acht wekende durende retraite in Thailand. Het leuke is dat je het zelf kunt ondervinden door te mediteren.

http://gemi.st/11919960

Tripper

Wijs gebruiker
Ik merk na een DMT trip 's avonds laat wel dat mijn ritme naar de klote is gegaan. Ook merk ik dat het lijkt alsof het ineens lichter word om mij heen, alsof de morgen is gekomen. Een maat van mij heeft nergens last van, die kan gewoon blijven liggen en valt meteen in slaap, maar ja, die blowt zoveel..

Karhu

Wijs gebruiker
Als ik blow wordt ik sowieso minder uitgerust wakker. Een van de redenen dat ik niet blow als ik dag erna moet werken, gebeuren ongelukken van! :tearsofjoy:

Intoxication

Bewuste gebruiker
counterstrikert zei:
Trouwens wat ik me ook af vraag is of DMT altijd goed valt, zijn er verhalen bekend van bad gaan? De ervaring opzich is mindblowing ok, maar kotsen etc..?
nu wil ik ook wel eens wete,heb ht hier thuisligge maar na die ene keer is het er niet meer van gekome (schrik:tongueout:)

Bovenaan