Nog iemand wakker?

Beste vrinden,

Ik heb een halve gram sos gehad en zit vrij gelukzalig op bank uit te rusten.

Nu heb ik een vraag voor jullie:

Is het lekker om morgenvroeg (oftewel over 3 uur - hopelijk na een uurtje slaap) nog een klein lijntje te nemen???

Omdat ze ook wel ns zeggen: beste wat je kunt doen met een kater is een biertje nemen. Maar ik geef toe: al typende weet ik dat het lekker is straks nog eens lijntje, MAAR niet goed. In de zin van: voor mn lichaam. Maar aan de andere kant: misschien komt het wel mn humeur ten goede: en dat is voor de zondag (lees: korte termijn) wel prettig. Of is dat slechts een placebo effect?

Hoe dan ook: ik zou graag jullie ervaringen hierover horen.

De groeten en salut

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een klein lijntje heeft wel een oppeppend effect, maar dan ook maar heel even en daarna moet je het weer zelf doen, tenzij je ermee doorgaat. Geniet gewoon van het effect op het moment dat je het gebruikt en ga het niet verder rekken door steeds maar een lijntje erbij te nemen.

Maar aan de andere kant: misschien komt het wel mn humeur ten goede: en dat is voor de zondag (lees: korte termijn) wel prettig.

Het is zaterdag toch?

Wat Svali al zei, je kunt 'smorgens wel een lijntje nemen, maar die is na een half uur tot een uur net zo goed weer uitgewerkt. Dus tenzij je de hele dag wil gaan snuiven, zou ik het niet doen, het heeft toch geen nut. :wave: :wave:

dernael

Bewuste gebruiker
Ik zorgde er altijd voor dat alle coke op was tegen het einde vd avond. Want de volgende dag een overgebleven restje opmaken zorgde er voor mij inderdaad voor dat ik wederom met de dealer aan de telefoon hing om meer te kopen..

Morgenochtend gewoon goed ontbijten en voldoende drinken. Vaak los je daar de "brakheid" wel grotendeels mee op.

Cocaïne is a hell of a drug!

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Bovenaan