Non-dualiteit video topic

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Psychedelibee zei:
Bedankt voor het delen! Heb hier net al mediterend naar zitten luisteren. Was een beetje moe van een drukke werkweek, maar heb dat nu heerlijk van me kunnen laten afglijden.

Alan Watts kan altijd prachtig vertellen ja en ook in woorden die voor iedereen te begrijpen zijn.
Fijn is dat he om dat gewoon van je af te kunnen laten vallen. :)

Ja Alan Watts is te gek. Ik ben hem een beetje aan het herontdekken de laatste tijd.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik heb hem even opgeslagen voor in bed straks :)

Heerlijke stem altijd mooi uitgelegd.

Mindless zei:
Psychedelibee zei:
Bedankt voor het delen! Heb hier net al mediterend naar zitten luisteren. Was een beetje moe van een drukke werkweek, maar heb dat nu heerlijk van me kunnen laten afglijden.

Alan Watts kan altijd prachtig vertellen ja en ook in woorden die voor iedereen te begrijpen zijn.
Fijn is dat he om dat gewoon van je af te kunnen laten vallen. :)

Ja Alan Watts is te gek. Ik ben hem een beetje aan het herontdekken de laatste tijd.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Wauw :grin: Nog een hele mooie van Watts, heel mooi gericht aan de hogere Zelf in jou:

Dan ben je al jaren Alan Watts video's aan het kijken en dan ontdek je nog steeds nieuwe pareltjes. :)

Bobsacamano

Badass junkie
Heb die ander bekeken vond hem heel fijn. Niet dat ik nou ook maar één vervelende lezing van hem heb gehoord ooit haha.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bobsacamano zei:
Heb die ander bekeken vond hem heel fijn. Niet dat ik nou ook maar één vervelende lezing van hem heb gehoord ooit haha.
Dat laatste niet nee, maar hij heeft er soms wel een paar uitzonderlijk goede tussen zitten vind ik. En er zijn wel een paar van hem te vinden waar hij wat chagrijnig lijkt te zijn. :P Toen had hij er niet zo'n zin in of zo. En ondanks dat 'ie hetzelfde verteld (want het komt grofweg eigenlijk bijna altijd wel op hetzelfde neer), legt hij er daar minder zijn hart in.

Die andere had ik al eens gezien, maar erg goed weer ja. :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik stuitte een uurtje geleden op dit filmpje:

Nooit eerder van deze Matt Kahn gehoord, maar dit is zeer indrukwekkend. Ook heel erg anders dan veel andere (meer conventionele) video's over non-dualiteit. Erg verfrissend en ook grappig gebracht. :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Deze man is zooooo goed!! Ook een compleet originele (dacht ik...) manier van benadering, met zijn handgebaren. Tenminste, ik heb dat nog nooit eerder zo gezien. Hij leidt je bewustzijn eigenlijk vanuit je hoofd, terug je lichaam in. Echt heel bijzonder!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan