noob vraagje... slapen

Pepnoize

Belezen gebruiker
1 december is het qlimax
1 december valt op een zaterdag. ik ga daar zowiezo xtc neme (en denk wel veel voor mijn gewoonte) maar ik moet die maandag naar school, en dus de volgende vraag:

wat is de beste manier, om maandag ochtend het fitste te zijn :

na de nacht feesten, bij het thuiskomen, nog effe chillen en dan gaan slapen tot 6 u pm ofzo , en dan daarna weer een hele nacht slapen

OF

heel de zondag nog wakker blijven en dan redelijk vroeg gaan slapen (10u ofzo)

ik wil dus gewoon niet met een té harde kater op school zitten maandagochtend.

sommigen onder jullie zullen dit ongetwijfeld een domme kutvraag vinden maar ik vroeg het mij echt af, dus als mn vraag je niet aanstaat gelieve je te onthouden van commentaar te geven. thx

grtz
PepNoize

Delirium

Badass junkie
Van XTC kun je (vergeleken met een nachtje pep) redelijk goed slapen.

Dus als je thuiskomt gewoon lekker gaan liggen en uitbrakken. Eet voor en na het feest gewoon goed en gezond, dan is de gaarheid ook minimaal :)

Shana_P

Belezen gebruiker
Als je veel gaat nemen, wat je gewoonte is zeg je dan zou je het antwoord op deze vraag al moeten weten,
van goede pillen slaap je goed, met andere waar eventueel speed in zit zal je niet slapen, hangt er vanaf...

Freezing

Bewuste gebruiker
Ik heb meestal het zelfde probleem als ik naar feesten ga, maar ik denk dat je op geen enkele manier niet-brak zult zijn maandag, je hebt een nacht overgeslagen en dus uit je ritme etc.

Wat ik altijd doe is natuurlijk eerst thuiskomen, dan gaan slapen tot wanneer ik wakker word. ( meestal tot 18.00 / 19.00 ) en dan savonds rond 23.00 weer gaan slapen en dan smorgens om half 8 eruit.

als je dan eenmaal wakker bent valt het ook wel mee

Ennuh, als je minder brak wilt zijn kan je beter 1 tot max 3 pille neme, hoe meer je pakt hoe brakker je bent

zaagmans

Bewuste gebruiker
domme (noob) vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden, waar er genoeg van zijn op dit forum. Ik demk dat je het beste uit kan garen.

azgaza

Badass junkie
Ik heb zelf nooit XTC gedaan, maar ik raad aan de nacht door te halen. Als ik op een feestje LSD neem, en dat komt wel eens voor ebn ik ook meestal pas 's ochtens later uitgetript en meestal blijf ik dan wakker en ga ik de volgende nacht optijd slapen, dan is de dag erna meestal goed te doen. Maar LSD is niet slopend voor je lichaam en XTC misschien wel misschien is het toch geen goed advies.

MIJN RECEPT.

Na een feestje met xtc op ga ik eigenlijk nooit naar bed meteen. Vaak neem ik rond 7 uur dan nog een heel klein beetje pep (verspreid over de avond in tot. misschn een halve gr.) zodat ik lekker ff weer fit ben. Dan ga ik thuis heerlijk ff een kopje koffie drinken, en spring ik onder de douche.

Om een uurtje of 12 ga ik lekker naar buiten, beetje na-spacend nog met een muziekje op. Ik loop gelijk even de supermarkt in en koop dan een pak Knorr Vie, een pak Goedemorgen, een kiwi, een bruin brood, twee halve liters bier en sap.

Eenmaal weer thuis lekker wat eten, filmpje kijken, biertje ofzo, of wat nuttigs in huis doen. Dan een jointje roken en avondetenmaken, pasta werkt goed!. (alles wat gekocht is opgegeten en gedronken 's middags) en dan om een uurtje of 10 11 naar bed.

De volgende dag zit ik om 8 uur weer op kantoor en heb ik net zoals de rest op zaterdag een filpmje gekeken en ben ik op zondag ook naar de IKEA gegaan...pfffff... :mrgreen:

Maar ik zit dan wel fris en fruitig achter mn cpu, rest van de week nergens last van zolang ik op maandag maar niet later dan 00:00 naar bed ga.

:wave:

maverick

Belezen gebruiker
als je het mij vraagt.. gwn rustig utichillen.. veel eten en dirnken en dan vooral gevarieerd en gezond.. zodat je vnalles genoeg binnenkrijgt, vitamine, zout, suiker, eiwitten etc. vitamine mineralen pillen etc. dan filmpje kijken in bed ofzo rustige mzuiek zahctjes op en proberen te slapen.. tot je wakker word.. weer veel en gezond eten en vooral veel drinken (jus d'orange en water) en dan savonds vroeg naar bed..

dat doet t voor mij wel goed..

Pepnoize

Belezen gebruiker
chille antwoorden, ik word hier altijd snel en goed geholpen, thanks to all!

en ja ik denk dat ik gewoon zondag's een beetje uit ga spacen tot wnr ik echt moe word, en dan gewoon aantal uur slapen , beetje eten, tv kijken, jointje roken, slapen
en dan grandioos overslapen en te laat zijn op school. zie het al gebeuren :mrgreen:

maverick

Belezen gebruiker
wow een jinx tegelijkertijd gesignd :grin:.. die tijd staat hier wel een uur voor op t forum maargoed... het ligt ook aan het moment hoe je je voelt als je wel of niet gaat slapen, maar eten en dirnken sowieso doen!! ookal doe je het met tegen zin! scheelt je een hoop brakheid.. :wave:

thunder-droopy

Belezen gebruiker
gewoon idd als je thuis bent ff bijkomen, wat drinken, uurtje of 11 je mand in tot je wakker wordt, en s'avonds lekker vroeg je mand in, dan kun je er op maandag best tegenaan!
have fun enne suc6!!

Funky Monkey

Badass junkie
^ Echt? :openmouth: En ik wou nog wel de drugs uit het justitiepaleis in Gent jatten en het in Belgie weer door verkopen. Nou moet ik het eerst ook nog naar Nederland smokkelen om het vervolgens te kunnen verpatsen :(

Bovenaan