1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nooit geziene ervaring

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door ElCucuy, 12 feb 2019.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. ElCucuy

ElCucuy Newbie

Ik heb van myn 17 tot myn 21 dagdagelyks ongeveer 2gr gesmoord, altyd gwn 'stoned' van geworden. Nu na 4jaar gestopt te zyn dit weekend in rotterdam nog eens wat hash gekocht. Heb er my gistereavond 1 gerold en opgerookt voor de televisie, toen ik naar tv aant het kyken veranderde myn zicht plots, ik had het gevoel dat ik veel scherpel beeld had, het was alsof ik de acteurs en de achtergrond apart kon bekyken van elkaar, alsof het een toneelstuk was. Ik zag ook allerly details die ik anders nooit zou gezien hebben. Moet zeggen dat dit 1 van myn beste ervaringen was die ik ooit al heb gekregen.
    Iemand ook zoiets al meegemaakt door het blowen? Dacht dat zoiets enkel maar kon door het gebruiken van truffels en dergelyke?

2. GoldenGrow

GoldenGrow Bewuste gebruiker

hmmm nja het zou feitelijk gezien kunnen dat je zichtsveld wat verstoord wordt of veranderd door de psychoactieve stoffen van hasj en wiet, al helemaal na 4 jaar gestopt te zijn en dan goede hash roken.
    weet je toevallig nog welke hash het was?

3. ElCucuy

ElCucuy Newbie

Was chrystal hash uit de witte de with shop. Kheb er nog wat van ligge en ga er vanavond nog is ene smore, ben benieuwd of ik terug hetzelfde effect ga krygen. Ik hoop van wel

Laden...