• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Spyro

DF-koning
“O-DSMT - Enkeltje schizofrenie?”

Wie:
@Blyatman en ik
Wat: O-DSMT, 30 mg, oraal
Waar: Thuis op de bank en uiteindelijk in bed
Wanneer: Vrijdagavond, 9 juli 2021

Dit is mijn aller eerste trip report… Hoop dat jullie het een beetje kunnen weglezen.

“De aanloop naar vraagtekens”
Een lang weekend vrij, na een periode hard werken en veel stress. Het perfecte moment om dit middel eindelijk eens uit te testen…

Na maanden lang research doen, het middel in en uit mijn winkelwagentje halen was het eindelijk zover.

Het voelde met dit middel eigenlijk nooit als het perfecte moment. De verhalen die ten ronde gaan over dit middel zijn zo wisselend dat ik het lang niet aandurfde. Toch won mijn nieuwsgierigheid het uiteindelijk.

Dus, daar was het moment. Eindelijk even he-le-maal niets 4 dagen lang.

Het was rond een uur of 10 in de avond. We lagen wat serie te kijken en te gamen en de kriebels kwamen omhoog om de pillen uit de kast te halen.

Daar lagen ze dan, de O-DSMT 30 mg pillen. Uit angst nog wat trip reports opgezocht en mezelf opnieuw wat ingelezen… Het voelde eindelijk “oke” om ze in te nemen, zonder angst.

Zo gezegd, zo gedaan. Beide oraal ingenomen en wachten maar! We waren beide lekker wat dingetjes voor ons zelf aan het doen en af en toe nam ik even een momentje om te kijken of ik ‘m al voelde. Nope, na 3 kwartier nog steeds niets! Hetzelfde geldt voor @Blyatman. Het duurde erg lang allemaal, maar we hebben geduld!

Ondertussen zat ik wat te chatten en op het forum rond te neuzen. In het topic “welke drugs gebruik je op dit moment?” Stelde ik nog de vraag; zal ik wat bijnemen? Op een warme gloed na, voelde ik niets namelijk. Uiteindelijk heb ik het bijnemen achterwege gelaten en wat ben ik daar nu blij mee!

Een aantal uur lang is de warme gloed gebleven en vonden we dat wel prima zo, aangezien dit middel met zo weinig andere drugs/medicatie samengaat hebben we uiteindelijk maar besloten het hierbij te laten en uiteindelijk gewoon in bed te kruipen.

De welbekende opiaat jeuk begon naar voren te komen. Wat heb ik me suf gekrabd toen ik op de bank lag met mijn dekentje. Tot bloedens toe. Nu moet ik toegeven dat ik een erg teer en gevoelig huidje heb, maar wat was deze jeuk akelig. Het begon in mijn gezicht, wat uiteindelijk mijn hele lichaam betrok. Ik kon niet meer stoppen met krabben… Ook bij @Blyatman was de jeuk begonnen, in iets mindere mate, maar het was zeker vervelend. Ah fijn, als dat de ergste bijwerking is… We hebben wel ergere dingen gelezen.

“Het omslagpunt naar duisternis”
Daar lagen we dan in bed, ons suf te krabben als een stel bezetene die onder de vlooien zaten. Nog steeds was de warme gloed aanwezig en wilde we lekker samen wegdoezelen om te slapen.

Ongeveer na een uur of 5-6, precies toen de piek zou komen en voorbij zou gaan, begon de ellende.

Side note: Pin me niet vast op precieze tijden of uitspraken. Ik schrijf dit nu 2 dagen later en probeer alles zo goed mogelijk voor me te halen en te omschrijven.

We probeerde in slaap te vallen maar dit leek makkelijker gezegd dan gedaan. Iedere keer als we onze ogen wilde sluiten kregen we een intense schok over ons hele lichaam alsof we niet mochten gaan slapen.

Ons lichaam leek ons te waarschuwen dat er gevaar was. Zelfs onze hartslag zat rond de 40/50 BPM, wat ook vrij beangstigend was, omdat mijn hartslag nog nooit onder de 70 is gekomen. Niet van nature dat ik weet, en al helemaal niet onder invloed van bepaalde middelen.

Begin ik door te draaien..?

Hoor jij die baby ook? Zeg ik tegen @Blyatman.

Baby? Welke baby? Waar heb je het over? Dat gekrijs… Dat gekrijs, hoor je dat niet? Sinds wanneer hebben onze buren een baby?

Dit is het punt dat ik aan alles begin te twijfelen. Wat gebeurt hier, draai ik door? Is dit het begin van hoe een psychose ontstaat? Zoveel vragen. Zoveel angst.

Op dit punt krijg ik met de seconde een steeds naarder gevoel en wil ik dat het stopt. Mijn zintuigen, alles loopt door elkaar.

De tijd kruipt voorbij en alles wordt met de minuut gekker. De piek is al geweest, hoe kan dit?

Hoor jij die 3 sirenes ook buiten? Zegt @Blyatman tegen mij. Sirenes? Nee, die hoor ik niet.

Hier binnen we door te krijgen dat alles wat we horen niet echt bestaat en is dit ook het punt dat we elkaar met angst aankijken, bang voor wat komen gaat.

De geluiden die we ervaarde waren echter dan echt voor ons. Dit is moeilijk uit te leggen, maar dit geluid was nóg echter dan hoe onze normale waar wording van geluid is.

Dat gekrijs van die baby, het stopt maar niet. Ik kan het niet meer aanhoren. Iedere 4 seconde begint het opnieuw, iedere keer dezelfde klanken, dezelfde tonen, hetzelfde riedeltje, elke keer opnieuw. Ik wil niet meer! Het begint steeds meer horror-achtige klanken aan te nemen.

Als je dacht dat Tinnitus een marteling was… Dit is mijn ergste nachtmerrie. Die geluiden, het stopt niet! Zo levensecht…

1626020605076.gif

Minuten gingen voorbij en er kwamen steeds meer geluiden bij.
Lachende buren (die sliepen allang), vechtende kinderen, kinder gekrijs, vogels en kuikens die aan de bedrand zaten, ons geruis in de oren werd steeds erger, we hoorde muziek op de geluidsgolven van de airco, mensen die in onze oren aan het fluiten waren (dat geluid wanneer iemand op zijn vingers fluit, dat schelle), het ploppen van flessen die uitzetten door warmte, sirenes, constant geklop op muren en deuren, alarmen die af gingen, gefluister, het vallen van glas, het gezoem van miljoenen muggen rond ons, alsof ze gevangen zaten in ons hoofd, het afgaan van telefoons… Whatsapp meldingen, Facebook meldingen… Maar er waren geen berichten.

1626020646913.gif

Sidenote: Hier ontbreekt een heel groot deel aan geluiden. Het is inmiddels allemaal zo vaag geworden, dat het onmogelijk is om alles terug te halen. Ook gebeurtenissen zijn voor een deel gewist… Maar ik weet dat er meer is gebeurt.

Op dit moment was onze Tinnitus volume 30, wat normaal een 5 is voor ons. We waren constant met elkaar om het communiceren over wat we hoorde, en daar bleven maar geluiden bij komen. Dit deden we ook om te proberen niet in een psychose of schizofrenie te schieten, blijven aarden voelde voor ons zó belangrijk.

De meeste geluiden hoorde we afzonderlijk van elkaar, maar het lijstje bleef maar doorgaan. Het was ons aan het treiteren.

Persoonlijk kijk ik in mijn vrije tijd altijd veel video’s over mentale stoornissen en klachten. Ik vind het altijd heel interessant en kan er uren over lezen/kijken. Al vond ik het altijd heel moeilijk om in te beelden hoe het is om door te draaien, wist ik nu ineens wat ze bedoelde, voelde en doormaakte. In een schizofrene staat schieten, dit was mijn grote angst geworden.

Niet alleen ons geluid was nu verstoord. Ook ons zicht begon ons voor de gek te houden.
Af en toe probeerde we samen in slaap te vallen, maar dit werd nadrukkelijk iedere poging verstoord.

Bouwlampen recht in onze ogen. Laser lampen, zó fel. Iedere seconde dat we onze ogen sluiten kregen we een waarschuwing van de lampen. Wakker blijven! Je mag niet slapen! Ik was zó moe op dit punt, het was inmiddels al vroege ochtend geworden. Ik ben op. Ik wil slapen, maar het mag niet.

Het gekrijs, ik kan het niet meer aanhoren. Het gaat constant door m’n hoofd om uit het leven te stappen. Ik wil niet meer, ik kan niet meer, ik wil rust, maar ik krijg het niet. Gaat dit ooit voorbij?
Hierbij kregen we ook ontzettend enge CEV’s, horror gezichten, militaire platgebrande gebieden, @Blyatman zag mij niet meer normaal. Ik had geen ogen en geen tanden/tong meer. Er kwam bloed uit mijn poriën. Een duistere man met een cape kwam ook even gedag zeggen…

Hierna werden onze zintuigelijke aanrakingen ook verstoord. Ik hoorde @Blyatman steeds klagen dat de hond op hem lag te schokken, haal die hond eens weg! Hond? Ze ligt een meter van je vandaan… Hoe bedoel je? Ik was hier constant naar de hond aan het kijken, zij lag vredig te slapen. Ze heeft je niet aangeraakt. @Blyatman geloofde me niet. Hij werd inmiddels steeds vaker aangeraakt, tot ik hem liet zien dat het niet de hond was.

Hier besefte we wel dat het goed fout zat. Constante aanrakingen die we voelde, niets was echt.

Continu werden we aangeraakt. Aan niets kwam aan einde. De sirenes, de lachende kinderen, de baby, de felle lampen in onze ogen… Niets hield op en viel in de vreselijke zelfde herhaling elke 4 seconden. Alsof er een vreselijke automatische band werd afgespeeld.

Daar zaten we dan, in de stilte, in het donker, samen. Constant relativeren met elkaar, elkaar proberen op de been te houden. Positief blijven…

Op de achtergrond werd ik nog steeds gek van mijn Tinnitus en het gekrijs. Ik was ervan overtuigd dat het nooit meer weg zou gaan. Wat heb ik gedaan? Wat ben ik een sukkel… Ik heb m’n leven verwoest voor een stom kut pilletje!

De visuele en auditieve visuals zijn visuals die ik met geen één ander trip middel heb ervaren. Zelfs mijn terror bad trip was nog schattig vergeleken met dit. Met LSD op heb je nog een besef dat het visuals zijn. En dan nog zijn ze niet zo levensecht. Dit kan geen één psychedelische drug evenaren. Alsof we in een simulatie zaten.

Onze geest leek nog super helder, in vergelijking tot andere middelen. Dit was gewoon het nú, zonder vaagheid maar met levensechte visuals. Onze zintuigen waren door de war, alles liep door elkaar.

Ik begon zelfs aan mezelf te twijfelen omdat alles zo echt was. Wat is het leven, wie zijn wij? Wat doen we hier? Is ons leven niet één grote illusie/droom? Dit is nep. Ik wist het zeker. Ons leven is he-le-maal niets. We zijn niks.

Er bekroop mij een eng gevoel van de dood. Ik wil helemaal niet dood, wat gebeurt er met ons? Maar ik wil hier ook niet meer zijn. Ik wil dat het ophoudt!

Minuten kropen nog steeds voorbij, tot een punt dat echt alles één grote chaos was. Zoveel prikkels, we zijn uitgeput.

Vanaf hier is het allemaal een waas voor me en kan ik me niet veel meer herinneren wat er in de tussentijd allemaal nog gebeurt is.

“Van vraagtekens terug naar de “realiteit”

Uiteindelijk zijn we in slaap gevallen. Vraag me niet hoe… Maar het is gelukt. Ik gok dat dit rond een uur of 8 geweest moet zijn.
Ik ben hierna pas rond een uur of 4 wakker geworden. Helemaal kapot, gesloopt, gevoel van onwerkelijkheid.
@Blyatman was al iets eerder uit bed gekropen, dit weet ik nog omdat hij me even wakker maakte. “Ik ga even snel naar de kapper, zei hij”. En ik viel weer terug in slaap.
Toen hij eenmaal terug was, werd ook ik eindelijk wakker en een beetje bij zinnen.

Al snel merkte we dat het nog steeds niet klopte. Onze waarnemingen stroomde nog steeds door elkaar.
Toen ik wakker werd, waren we bezig met wat telefoon hoesjes. Dit klinkt heel suf en raar, maar het is echt gebeurt.

Ik had een hoesje voor mijn telefoon besteld, deze was binnengekomen maar beschadigd, daarom had ik exact dezelfde opnieuw besteld en die werd dus geleverd toen ik net wakker was. We keken naar de hoesjes en we waren elkaar aan het vertellen hoe gek het was dat de ene kleur heel anders was dan de andere. Ook het materiaal verschilden van elkaar. De ene was glanzend suede en de ander hard plastic. We grapten er een beetje over, maar dachten er verder niet bij na.

Uren laten haalde we de hoesjes erbij en ze waren indentiek! Geen verschil in kleur, materiaal… Alles was exact hetzelfde. We keken elkaar beduusd aan… Trippen we nu nog steeds?! Het is inmiddels 24+ uur geleden, dit zou niet moeten kunnen.

De werkingsduur van O-DSMT is ongeveer 10 uur. Dit is bizar. Wat zit hier doorheen?

“Helaas” heeft @Blyatman op de piek de overige tabletten doorgespoeld. Dit voelde goed op dat moment, wat een troep! Achteraf hadden we het graag willen laten testen. Speculeren gaan we dus ook maar niet doen. Het is nu eenmaal gebeurt en niet terug te draaien.

We besloten maar even een frisse neus te halen en even met de hond te gaan wandelen. Dit was de meest paranoia wandeling ooit. We hoorden en voelden nog steeds continu een aanwezigheid achter ons. Laat ons met rust!

Die avond hebben we onszelf volgegeten met Chinees en zijn we vroeg onder de wol gekropen. Het is mooi geweest.

Het is nu zondag middag/avond als ik dit schrijf en ik ben nu pas weer mezelf. Ik hoor geen gekke dingen meer, Tinnitus is weer normaal niveau maar mijn hele gedachte over het leven is nog steeds één groot vraagteken. Ik zie de wereld niet meer zoals ik deze zag… Of dat nog gaat veranderen weet ik niet. Maar bijkomen zullen wij beide voorlopig nog wel moeten.

“Afsluiting van mijn gedachten”
Bedankt als je tot hier bent gekomen met lezen. Ik voelde aan alles dat ik dit van me af moest schrijven.

Ik twijfelde om dit wel online te gooien, maar laat het een waarschuwing zijn dat RC’s zeker niet altijd veilig zijn.

Het voelt enorm dom om mijn leven zo in handen van een pilletje te hebben gegeven. Een pilletje die bij een volstrekt onbekende vandaan komt uiteindelijk.

Ik ben nog steeds een beetje beduusd. Voorlopig ben ik even klaar met RC’s. Doe mij maar gewoon m’n oude vertrouwde GHBtje.

Als ik het allemaal zo teruglees klinkt het allemaal een stuk minder heftig dan hoe het voor ons geweest is. Dit is een ervaring die gewoon onmogelijk in woorden uit de drukken is.

Maar de krijsende baby… Die is weg. Eindelijk rust.

Laatst bewerkt:

Stonologie

Wijs gebruiker
Wow wat een raar verhaal. Ik zou heel boos worden op de vendor, en even goed mailen. Dit is echt niet een effect van O-DSMT zelf. Klinkt bijna alsof er DOC doorheen is gekomen. Al is zelfs dat niet precies wat jullie beschijven.

Jammer dat jullie het niet hebben kunnen testen. Maar ik heb dit zelf nooit ervaren en ook nooit gelezen, O-DSMT wordt sterker nog op dit moment onderzocht door de pharma en zal binnenkort mogelijk een officieel medicijn worden. En dat jullie het allebei hebben ervaren wijst erop dat er iets doorheen heeft gezeten.

Heel vervelend dit, zou echt dood gaan van de angst. Toevallig net O-DSMT besteld, al dan niet poeder. Maar jeetje, wat een narigheid.

Hoop dat jullie er later geen last meer van hebben. Ik zou bijna nieuwe bestellen en laten testen als ik jullie was. Al kan het probleem zich daarmee niet voordoen natuurlijk.

Ben zo benieuwd wat dit is geweest. Klinkt bijna als benadryl of scopolamine ofzo. Echt een delerium, maar dan heb je het wel nog door. Nog nooit een drug gezien met dat effect. Want bij deleriums weet je niet dat je onder invloed bent.

Hou ons nog even op de hoogte als hier nog een staartje aan vast komt.

Ghb is altijd lekker:wink: al komt dat meestal ook van een onbekende top chef.

Blyatman

Badass junkie
Ik heb mentaal/psychisch veel doorstaan, maar dit… Als dit was blijven hangen had ik echt niet verder willen leven. Half van mijn trauma’s ben ik vergeten, maar deze ervaring met O-DSMT zal ik nooit meer kunnen vergeten.

Ook leek dit verre weg van een opiaat, verreweg van een Tramadol variant als RC.
geen pijnbestrijding, geen verdoving, rugklachten 3 x zo hevig en mentaal was dit een ticket naar de hell.

Alles wat opgezocht is, van alles wat ik ken en gebruikt heb. Is dit werkelijk een middel waarbij je iemand voor de rest van zijn leven knettergek kan maken, of de mentaal sterkste persoonlijkheid, kan breken en kan suïcidaal kan laten worden.

Nooit maar dan ook nooit meer dat ik überhaupt een RC opiaat variant naar binnen zal nemen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Jezus wat een hel moet dat geweest zijn...

Ik was onder de indruk dat alleen jij (@Spyro) echt bad ging maar jullie beiden dus. Hopelijk zullen jullie hier beiden gauw helemaal van bekomen, maar daar zal waarschijnlijk even wat tijd overheen gaan...

Nee speculeren heeft geen zin. Misschien kun je wel kijken of er soortgelijke klachten bij die RC boer zijn bij dit middel? In eventuele reviews? Maar daar hebben jullie zelf vast ook al aan gedacht.

Het deed mij ook wat denken aan reports over deliriums als Datura.

Stonologie

Wijs gebruiker
Ik heb mentaal/psychisch veel doorstaan, maar dit… Als dit was blijven hangen had ik echt niet verder willen leven. Half van mijn trauma’s ben ik vergeten, maar deze ervaring met O-DSMT zal ik nooit meer kunnen vergeten.

Ook leek dit verre weg van een opiaat, verreweg van een Tramadol variant als RC.
geen pijnbestrijding, geen verdoving, rugklachten 3 x zo hevig en mentaal was dit een ticket naar de hell.

Alles wat opgezocht is, van alles wat ik ken en gebruikt heb. Is dit werkelijk een middel waarbij je iemand voor de rest van zijn leven knettergek kan maken, of de mentaal sterkste persoonlijkheid, kan breken en kan suïcidaal kan laten worden.

Nooit maar dan ook nooit meer dat ik überhaupt een RC opiaat variant naar binnen zal nemen.
Maar wel jeuk? Das wel gek want dat krijg je van bijna geen andere middelen. Ik denk vervuild, en het ligt sws niet aan het O-DSMT zelf. Ik zou dan ook niet geen RC opiaten meer nemen, want daar heeft het niet veel mee te maken. Ik zou nooit meer een RC nemen zonder te testen in een lab. Dat lijkt mij persoonlijk een realistischer "oplossing".

Dit is echt niet wat O-DSMT doet. O-DSMT is wat tramadol werkzaam maakt.

Heel veel sterkte, hopen op geen long term klachten...deze vendor zou ik niet meer vertrouwen. Zou bijna aan de mods een uitzondering vragen om het te delen, al kan dit natuurlijk eigenlijk overal gebeuren..

Blyatman

Badass junkie
Wow wat een raar verhaal. Ik zou heel boos worden op de vendor, en even goed mailen. Dit is echt niet een effect van O-DSMT zelf. Klinkt bijna alsof er DOC doorheen is gekomen. Al is zelfs dat niet precies wat jullie beschijven.

Jammer dat jullie het niet hebben kunnen testen. Maar ik heb dit zelf nooit ervaren en ook nooit gelezen, O-DSMT wordt sterker nog op dit moment onderzocht door de pharma en zal binnenkort mogelijk een officieel medicijn worden. En dat jullie het allebei hebben ervaren wijst erop dat er iets doorheen heeft gezeten.

Heel vervelend dit, zou echt dood gaan van de angst. Toevallig net O-DSMT besteld, al dan niet poeder. Maar jeetje, wat een narigheid.

Hoop dat jullie er later geen last meer van hebben. Ik zou bijna nieuwe bestellen en laten testen als ik jullie was. Al kan het probleem zich daarmee niet voordoen natuurlijk.

Ben zo benieuwd wat dit is geweest. Klinkt bijna als benadryl of scopolamine ofzo. Echt een delerium, maar dan heb je het wel nog door. Nog nooit een drug gezien met dat effect. Want bij deleriums weet je niet dat je onder invloed bent.

Hou ons nog even op de hoogte als hier nog een staartje aan vast komt.

Ghb is altijd lekker:wink: al komt dat meestal ook van een onbekende top chef.
Vendor contacteren is sowieso geen verkeerd idee! Ik baal ook als een stekker dat ik instinctief alles heb weg geflikkerd. (Wat een logische keuze was op moment van chaos en paniek) Maar ik twijfel of test centra überhaupt zouden kunnen achterhalen wat er allemaal in zat, als ze al zo weinig weten over een zachtaardig benzodiazepine middel, laat staan dan een RC Opiaat..

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Wow, ik moest met die baby meteen aan trainspotting denken. Ik ben niet bekend met de stof. Denk dat je er goed aan hebt gedaan om je kennis over je brein en schizofrenie te denken. Het maakt het niet minder leuk, maar wel iets veiliger omdat je hiermee nog een grip op de realiteit hebt.

Ik wilde de opmerking maken dat het altijd beter is als er 1 nuchter is of later begint met een nieuw stof. Maar zelf deed ik het ook niet altijd, juist om het samen te ervaren

Zelf niet geprobeerd, maar veel ervaringen met opiaten. Dit klinkt echt niet goed.

Blyatman

Badass junkie

Ik was onder de indruk dat alleen jij (@Spyro) echt bad ging maar jullie beiden dus. Hopelijk zullen jullie hier beiden gauw helemaal van bekomen, maar daar zal waarschijnlijk even wat tijd overheen gaan...

Nee speculeren heeft geen zin. Misschien kun je wel kijken of er soortgelijke klachten bij die RC boer zijn bij dit middel? In eventuele reviews? Maar daar hebben jullie zelf vast ook al aan gedacht.

We zaten er samen in, exact dezelfde hell, het valt dan ook niet weg te wuiven onder dat dit toeval is geweest of voor iemand stomweg pech op een verkeerde manier geraakt te worden door een ‘bad trip’ Ben er gewoon zeker over dat wat er in zat niet het daglicht mag zien, ben benieuwd op de Vendor’s zijn reactie als we dit vertellen. Echter bang dat ze handjes er vanaf trekken en doen alsof wij gek zijn, echter proberen kan altijd.

Stonologie

Wijs gebruiker
Vendor contacteren is sowieso geen verkeerd idee! Ik baal ook als een stekker dat ik instinctief alles heb weg geflikkerd. (Wat een logische keuze was op moment van chaos en paniek) Maar ik twijfel of test centra überhaupt zouden kunnen achterhalen wat er allemaal in zat, als ze al zo weinig weten over een zachtaardig benzodiazepine middel, laat staan dan een RC Opiaat..
Dat snap ik, zou ik ook hebben gedaan in dat moment. Moet heel naar zijn geweest.

Maar er is hoop, want O-DSMT is een best bekend middel. Is eigenlijk niet echt een RC. Is het metaboliet wat farma tramadol zijn effect geeft (daarom voelen sommige mensen tramadol niet, omdat ze dit niet kunnen afbreken in O-DSMT).

Maar om weer nieuwe te bestellen is ook zo wat, zou daar even over nadenken. Laat even een review achter bij die vendor.

Blyatman

Badass junkie
Wow, ik moest met die baby meteen aan trainspotting denken. Ik ben niet bekend met de stof. Denk dat je er goed aan hebt gedaan om je kennis over je brein en schizofrenie te denken. Het maakt het niet minder leuk, maar wel iets veiliger omdat je hiermee nog een grip op de realiteit hebt.

Ik wilde de opmerking maken dat het altijd beter is als er 1 nuchter is of later begint met een nieuw stof. Maar zelf deed ik het ook niet altijd, juist om het samen te ervaren

Zelf niet geprobeerd, maar veel ervaringen met opiaten. Dit klinkt echt niet goed.
Zelf heb ik dus ook jaren aan de opiaten gezeten, echter nooit recreatief maar voor lichamelijke klachten en herstel. Nog nooit, maar dan ook nooit heb ik zulke dingen meegemaakt, zelfs door teveel nemen of ontwenning lijkt dit er niks op.

Blyatman

Badass junkie
Dat snap ik, zou ik ook hebben gedaan in dat moment. Moet heel naar zijn geweest.

Maar er is hoop, want O-DSMT is een best bekend middel. Is eigenlijk niet echt een RC. Is het metaboliet wat farma tramadol zijn effect geeft (daarom voelen sommige mensen tramadol niet, omdat ze dit niet kunnen afbreken in O-DSMT).

Maar om weer nieuwe te bestellen is ook zo wat, zou daar even over nadenken. Laat even een review achter bij die vendor.
O-DSMT is dan wel een actieve metaboliet van Tramadol, maar Tramadol is een synthetische drugs. Dus iets wat synthetisch is, nog eens als god zijnde mee gaan spelen en chemische structuur aanpassen, hoeft helaas niet altijd goed uit te pakken in de praktijk. Ik zeg echter niet dat O-DSMT in het algemeen slecht is, maar wel dat die wij hadden niet zuiver was.

Dopemonster

Wijs gebruiker
Zoals iedereen al zegt dit is zeker geen odsmt geweest. Of in ieder geval niet alléén odsmt, de warme gloed en jeuk zijn de enige effecten hieruit die aan odsmt te verwijten zijn. Bewijs maar weer dat het testen van drugs / rc's die je koopt toch wel heel belangrijk is want zo'n kutervaring wil je niet meemaken zeg! Sws wil je graag weten welk middel je gaat gebruiken zodat je ook jezelf kunt voorbereiden op wat je te wachten staat!
Veel beterschap aan jullie toegewenst en ik hoop dat jullie hier snel overseen zullen zijn! Have a nice evening😇

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Ik heb zelf laatst ook wat 30mg o-dsmt pellets gehad maar niets van dit, godzijdank.

Ik ben toch wel een beetje onder de indruk, ik laat die rc markt even voor wat het is.
Overal jeuk is een kenmerk van het beeld bij wanen en hallucinaties. Het komt op voordat de 'bad trip begint, zoals het bij jullie was. Ik kan niet speculeren maar dit komt niet overeen. Ik hoop dat jullie de vendor inlichten. Al is het maar in de hoop dat een ander dit bespaard word.

Ps. Oplichterij vind je overal. Maar als deze vendor dat bewust doet, kan jullie melding alsnog(juist) invloed hebben.

Spyro

DF-koning
Overal jeuk is een kenmerk van het beeld bij wanen en hallucinaties. Het komt op voordat de 'bad trip begint, zoals het bij jullie was. Ik kan niet speculeren maar dit komt niet overeen. Ik hoop dat jullie de vendor inlichten. Al is het maar in de hoop dat een ander dit bespaard word.

Ps. Oplichterij vind je overal. Maar als deze vendor dat bewust doet, kan jullie melding alsnog(juist) invloed hebben.
Jeuk is inderdaad zowel voor opiaten als wanen/delirium en alle andere mogelijke psychische aandoeningen een eventueel kenmerk.

Het is wel gekomen op de piek van de jeuk…

We weten het gewoon niet. Ik wil best een nieuwe batch bestellen, maar wie weet is het bij die pillen niet dezelfde inhoud… Twijfel.

Ik ga het in ieder geval doorzetten naar de vendor. In dit geval had ik zó graag willen waarschuwen voor de O-DSMT vendor waar ik deze gehaald heb… Helaas tegen de regels. :(

Spyro

DF-koning

Ik zat ook alle andere duistere middelen voor me te halen. Maar ik kan gewoon geen identiek exact middel vinden dat hier mogelijk op zou kunnen lijken.

Ik geloof zeker dat er O-DSMT in zat, maar 100% versneden met iets of meerdere duistere stofjes.

Eve's drop

Badass junkie
Ik zat ook alle andere duistere middelen voor me te halen. Maar ik kan gewoon geen identiek exact middel vinden dat hier mogelijk op zou kunnen lijken.

Ik geloof zeker dat er O-DSMT in zat, maar 100% versneden met iets of meerdere duistere stofjes.

Dit is nog altijd mijn grootste angst, heb zo eens een verhaal gelezen van een mislabelde 2cb-fly.
Testcentrums zijn nog lang niet voorbereid op de golf van designer drugs, doktoren staan met hun oren te klapperen als je verteld wat er te krijgen is en hebben geen idee hoe de rc markt werkt.

Je staat er bij een ernstige bad-trip veelal alleen voor,ze weten aan bloedmonsters niet direct wat te doen bij onbekende stoffen.
Ze houden misschien je vitale organen in de gaten maar psychisch kan je een behoorlijke klap opvangen.

Sterkte hiermee.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
Ik vind het knap hoe jullie dit samen doorstaan hebben. Eerlijk..ik had het denk ik niet gekund en te snel naar benzo's gegrepen.

HappyMind

Bewuste gebruiker
Pffffff jeetje wat een heftig verhaal. Gelukkig hadden jullie elkaar om deze trip te doorstaan. Sterkte allebei met het verwerken hiervan. Take care!

Mrloverdj

Wijs gebruiker

Dat is dus een beetje het probleem als je een opioïde neemt, een benzo zal geen uitkomst bieden.
Daarom zeg ik ook 'te snel' ik zou te bewust zijn dat het geen opioïde kan zijn. En dan dat als optie uitproberen om alles wat te kalmeren..nee dat is geen advies, zeer zeker niet. Alleen al de reden wat jij aandraagt.

Maar alleen en zo lang dit moeten ervaren..ik doe het ze niet na.

Laatst bewerkt:

djiego

Bewuste gebruiker
Wat een F.. . nachtmerrie zeg... Was me trouwens niet duidelijk dat jullie het allebei genomen hadden..😳 wat kut zeg. Wat voor zooi was dat..? wel weer even een reality check met RC's en dat is een understatement..

Is er geen mechanisme om dit soort uitwassen/gevaarlijke stoffen bij een vendor toch te registreren hier zodat iemand het kan checken (via de mods) als men het tegenkomt?

Spyro

DF-koning

Dat is dus een beetje het probleem als je een opioïde neemt, een benzo zal geen uitkomst bieden.
Een benzo nemen is uit ten boze in deze situatie’s…. Bij dit middel kun je erin blijven hangen als je benzo’s neemt.

Normaal ben je blij als je benzo’s in huis hebt. Maar dat ik in dit geval geen benzo mocht nemen, kan zó fout aflopen. Dat heeft me extra beangstigd.

Er was gewoon geen andere oplossing dan uitzitten. Ik heb zelfs anti-psychotica liggen, zelfs dat mag niet…

Echt een hel.

ricorieks

Bewuste gebruiker
Ongeveer na een uur of 5-6, precies toen de piek zou komen en voorbij zou gaan, begon de ellende.
hadden jullie iets anders gebruikt op de middag of avond ervoor?
Daar lagen ze dan, de O-DSMT 30 mg pillen
voor gedrukte pillen ,kan ook dat de druk machine niet goed schoongemaakt was ,
maar wat zou er dan voorheen mee gedrukt zijn .
zal minimaal zijn aangezien tog het grootste gedeelte een o-dsmt ervaring was.
en dan na 5-6 uur kicked er iets in wat niet te verklaren is wat ook nog 24 uur aanhoud.
gelukkig is er niks ernstigs lichamelijks gebeurt.
veel sterkte met elkaar .

was het trouwens de eerste opiaat die jullie geprobeerd hebben.

PsyTekz

Badass junkie
Tripreporter
Damm heftig verhaal voor beiden. Goed dat jullie er heelhuids uitgekomen zijn. Eerlijk, dit had toch wel akelig kunnen aflopen. Ik heb oneindig veel en hoge doseringen tramadol genomen. Niets komt hiervan in de buurt en alles wat ik gelezen heb over deze tramadol RC komt ook niet in de buurt. Zeker weten dat er wat misgelopen is bij het drukken van die tabletten. Kan niet anders dat er een middel doorgemengd is die er niet bij hoort. Benieuwd wat jullie vendor te vertellen heeft maar die zal waarschijnlijk met een verhaal komen aanlopen dat het onwerkelijk is en de fout niet bij hun ligt.

Spyro

DF-koning
Ik heb nu even niet de energie om op alles gedetailleerd in te gaan.

Desalniettemin, bedankt voor jullie reactie’s.

Ik kom er later op terug. 🤗

Edit: Ik zal jullie op de hoogte houden wat betreft de vendor…

KevinHenni

Belezen gebruiker
Jezus wat een heftig verhaal! Ik ben echt nog een groentje wat betreft drugs, en gelukkig is het ook altijd goed gegaan (op 1 leerzame lsd bad trip na) maar dit is ook voor ons toch wel weer een reminder dat we altijd voorzichtig moeten zijn, zeker met RC's!

Heel veel sterkte voor jullie en ik hoop dat dat geen lange termijn gevolgen gaat hebben voor jullie!! ❤️

Hardcore_frk

Badass junkie
WHAT THE FUCK.. Pfoei, ik ben zo blij dat ik die O-DSMT niet heb genomen. Je tripreport had me bijna verleid om het die avond ook te nemen en ik heb dus ook 30 mg pellets..

Heftig hoor, gelukkig voelen jullie je nu weer een beetje in orde! Mijn pellets gaan in ieder geval de vuilnisbak in.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Jeetje heftig verhaal! Ik ben ook eens ziekhard bad gegaan, maar dat was op psychedelica omdat ik niet voor 'de' ervaring klaar was.

Van dit middel hadden jullie helemaal niet verwacht dat het zo zou uitpakken.. wat een hel moet dat geweest zijn :disappointed:

Heel veel sterkte en suc6 met het verwerken ervan! Doe rustig aan.

Mrloverdj

Wijs gebruiker
WHAT THE FUCK.. Pfoei, ik ben zo blij dat ik die O-DSMT niet heb genomen. Je tripreport had me bijna verleid om het die avond ook te nemen en ik heb dus ook 30 mg pellets..

Heftig hoor, gelukkig voelen jullie je nu weer een beetje in orde! Mijn pellets gaan in ieder geval de vuilnisbak in.
Kan je niet 1 laten testen?

Spyro

DF-koning
Mijn god zeg... 😱

Mooi geschreven! Maar het klinkt alsof jullie je maar wat kut hebben gevoeld. Gaat het allemaal weer een beetje?
Ben eindelijk weer een beetje “geland”. Het gaat goed met me. Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen… Ook omtrent de vendor die ik ga inlichten.

Oei, ben benieuwd of het dezelfde vendor is… Laten testen lijkt me een goed idee!

Hardcore_frk

Badass junkie
Kan je niet 1 laten testen?
Ja, dat zou kunnen. Maar ik ben sowieso niet zo'n tramadol fan. Dus ook als het O-DSMT is, zal het waarschijnlijk niet mijn ding zijn. Dus voor mij de moeite niet meer..

Ik ga wel weer op zoek naar een doosje authentieke oxycodon als ik een opiatenhigh wil. Of ik neem een goede dosis Kratom!

Spyro

DF-koning
Ja, dat zou kunnen. Maar ik ben sowieso niet zo'n tramadol fan. Dus ook als het O-DSMT is, zal het waarschijnlijk niet mijn ding zijn. Dus voor mij de moeite niet meer..

Ik ga wel weer op zoek naar een doosje authentieke oxycodon als ik een opiatenhigh wil. Of ik neem een goede dosis Kratom!
Same for me!!! Ik durf dit nooit meer aan te raken. Zelfs niet als het “zuiver” uit de test zou komen…

Blyatman

Badass junkie

Ik verkies de echte tramadol boven o-dsmt.. Liever aan de morfine of oxy, of xanax.

MetalGuy

Badass junkie
Ben eindelijk weer een beetje “geland”. Het gaat goed met me. Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen… Ook omtrent de vendor die ik ga inlichten.
Ik hoop dat jij/jullie gauw weer de oude zijn. ❤️

Over die vendor gesproken, als je nog hebt liggen, is het dan niet handiger om ze te laten testen bij een testcentrum? Als ze dan vervuild blijken, heb je concreet bewijs.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan