• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

O-DSMT

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
O-DSMT (Desmetramadol) is een opioid wat chemisch verwand is aan Tramadol maar volgens het internet toch duidelijk andere effecten geeft.
Zijn er mensen op dit forum die ervaring hebben met O-DSMT?

Ik zou graag horen over jouw ervaring ermee en (eventueel) een vergelijking met andere opioids.

Groeten,
Kermit

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
Ja O-DMST is ook een noradrenaline-agonist. Mogelijk zeggen mensen mede daarom dat ze het wat gejaagd vonden voelen. Ik kwam online vooral comments tegen over hoe het wel kalmerend is, maar dat het niet het tevreden 'nodden' geeft wat men van morfine enzo zo fijn vindt. Verder heb ik er geen persoonlijke ervaring mee, überhaupt niet met (rc) opioïden.
Dit middel klonk niet erg recreatief en om medische redenen met rc's gaan kloten is misschien ook niet het beste idee ooit.

Paradise

Newbie
Het is coke en benzo ineen.
Ik heb er mijn masters op gedaan.
Unief is kut, neemt O-DMST en O-DMST Diploma.
Ik denk niet dat ik aan de morphine m'n masters had gehaald.

Morphine enz ... maakt je tam, en je haalt geen diplomas en masters enz ...

Ook is het een vrij verslavende opiaat.
Een functionele opiaat.

Withdrawels waren superfun zoals altijd.

Het was niet echt je nod nod, maar voor een meeting had ik een wat tyrosine genomen, nodden, kotsen, superhigh
heb pep moeten nemen ... meeting chill

Vroeger was het nog betaalbaar.

Wat zou 50mg voor een effect geven zonder opiaat tollerantie. En een middematige benzo tollerantie. Laten we zeggen 2.5mg alprazolam zou me een lekkere roes geven

Legio Patria Nostra

Badass junkie
ik heb er geen roes van gehad. Nee.
Wel pijnstilling, en een iers beter humeur.
Er wordt zeer nadrukkelijk voor gewaarschuwd betreffende de zgn hoge potentiële effecten, maar voor mij is dit dure pilletje peanuts.
Ik tik er zo 100 mg van weg.
Maar, ik zoek eea even verder uit voor de pijnstiller werking.
Als het me helpt tegen rugpijn, dan is het toch nog iets waard...

25tolife

Badass junkie
Tripreporter
ik heb er geen roes van gehad. Nee.
Wel pijnstilling, en een iers beter humeur.
Er wordt zeer nadrukkelijk voor gewaarschuwd betreffende de zgn hoge potentiële effecten, maar voor mij is dit dure pilletje peanuts.
Ik tik er zo 100 mg van weg.
Maar, ik zoek eea even verder uit voor de pijnstiller werking.
Als het me helpt tegen rugpijn, dan is het toch nog iets waard...

Hm als het inderdaad pijnstillend werkt ga ik het ook maar eens proberen , maar heb met tramadol al ruime ervaring en die werkt niet goed genoeg (teveel bijwerkingen en niet genoeg pijnstilling)
Ga het van de week eens voorleggen bij de pijnpolie. Ben alleen bang dat het oxycodone blijft omdat het veel op tramadol lijkt.

Dank voor het het delen en de reacties!

Legio Patria Nostra

Badass junkie
ik ben 2 uur geleden met een testtraject van deze rc begonnen.
Tabletten van 50 mg. Oraal ingenomen.p
1 stuk: ik merk vrijwel niets. dus een tweede, na een uurtje later
En dan die overdreven bezorgdheid mbt overdosering...
waardoor ik een wat beter humeur kreeg.
Nu, 2 uur later 2 erbij.
Dus nu 200 mg totaal.
En een uur geleden de laatste 2.
Een enigzins Opgewekt gevoel, en qua pijnstillende werking zijn deze pilletjes redelijk goed.
Maar een drietal paracetamol ligt al aardig in vergelijking op koers. .
Het scheelt mbt de rugpijn. Ja.
Maar nu de kostprijs nader bezien.
Deze pil is simpelweg v e e l te duur.
Details mag ik niet geven maar ze zijn echt over, ver over de top.
En 00
Dus ik zal deze rc verder links laten liggen.
In totaal vandaag dus 6 x 50 mg.
Van een roes(je) is geen sprake geweest i.i.g...
Dus. Exit !

Laatst bewerkt:

Stonologie

Wijs gebruiker
ik ben 2 uur geleden met een testtraject van deze rc begonnen.
Tabletten van 50 mg. Oraal ingenomen.p
1 stuk: ik merk vrijwel niets. dus een tweede, na een uurtje later
En dan die overdreven bezorgdheid mbt overdosering...
waardoor ik een wat beter humeur kreeg.
Nu, 2 uur later 2 erbij.
Dus nu 200 mg totaal.
En een uur geleden de laatste 2.
Een enigzins Opgewekt gevoel, en qua pijnstillende werking zijn deze pilletjes redelijk goed.
Maar een drietal paracetamol ligt al aardig in vergelijking op koers. .
Het scheelt mbt de rugpijn. Ja.
Maar nu de kostprijs nader bezien.
Deze pil is simpelweg v e e l te duur.
Details mag ik niet geven maar ze zijn echt over, ver over de top.
En 00
Dus ik zal deze rc verder links laten liggen.
In totaal vandaag dus 6 x 50 mg.
Van een roes(je) is geen sprake geweest i.i.g...
Dus. Exit !
Maar je slikte toch al dingen als oxycontin voor de pijn? Dan ga je natuurlijk niks voelen van een lage dosis van een slappere opiaat.

Ik wil het wel graag nog een keer proberen, ik heb alleen ervaring met kratom en alle andere downer groepen.

Legio Patria Nostra

Badass junkie
Oxcycontin slik ik al jaaren niet meer.
Oxcycodon zo hhheeeeel af en toe.
Dus daar kan/zou ik geen tolerantie tegeneffecten van mogen ondervinden.
Typerend vind ik wel, dat ik enkele malen na een operatie te horen kreeg en ik citeer letterlijk deze woorden: " wij hebben u tijdens de operatie heel veel morfine moeten geven"....dit heeft mij wel aan het denken gezet natuurlijk.
Maar de overdreven vermelding van " dit rc heeft een zeer grote potentie" is voor mij i.i.g. zeer zwaar overdreven..

Daar kan ik nog aan toevoegen dat ik de aller aller potentste rc, die ik op mijn proefdieren losgelaten heb, dat was:
3-MEO PCP.
Daarvan ben ik echt volkomen fucked up van geweest.
Zoals ik al zeer uitvoerig en ook te vaak beschreven heb.
En om dan te lezen, dat er de een of andere semi rc masochist zich 50 (!!) mg van deze rc geïnjecteerd (!) heeft, werkelijk zo ontzettend ongelooflijk, dat het weer vanzelf te gelooflijk is geworden....
Deze persoon vond zich enkele dagen na deze injectie terug in een gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis.
Ja.
Dit geloof ik direct!

Laatst bewerkt:

Stonologie

Wijs gebruiker
Oxcycontin slik ik al jaaren niet meer.
Oxcycodon zo hhheeeeel af en toe.
Dus daar kan/zou ik geen tolerantie tegeneffecten van mogen ondervinden.
Typerend vind ik wel, dat ik enkele malen na een operatie te horen kreeg en ik citeer letterlijk deze woorden: " wij hebben u tijdens de operatie heel veel morfine moeten geven"....dit heeft mij wel aan het denken gezet natuurlijk.
Maar de overdreven vermelding van " dit rc heeft een zeer grote potentie" is voor mij i.i.g. zeer zwaar overdreven..

Daar kan ik nog aan toevoegen dat ik de aller aller potentste rc, die ik op mijn proefdieren losgelaten heb, dat was:
3-MEO PCP.
Daarvan ben ik echt volkomen fucked up van geweest.
Zoals ik al zeer uitvoerig en ook te vaak beschreven heb.
En om dan te lezen, dat er de een of andere semi rc masochist zich 50 (!!) mg van deze rc geïnjecteerd (!) heeft, werkelijk zo ontzettend ongelooflijk, dat het weer vanzelf te gelooflijk is geworden....
Deze persoon vond zich enkele dagen na deze injectie terug in een gesloten afdeling van een psychiatrisch ziekenhuis.
Ja.
Dit geloof ik direct!
Hmm interessant zeg.. maar opiaat tolerantie gaat nooit meer echt weg dacht ik zo. Het verminderd wel maar niet zoals een nieuwe gebruiker.

Heb je in het verleden veel oxy gebruikt (zowel tin als don)?

3-MeO-PCP is andere koek inderdaad.. op dat spul hebben wij beide een keer overgedoseert..

Jezus wat is dat spul heftig inderdaad, maar het is geen opiaat. O-DSMT zou heel sterk moeten zijn in vergelijking met normale tramadol, maar met beide geen ervaring.

CuriousExplorer

Bewuste gebruiker
Heel sterk ivg met normale Tramadol?
Nou, als ik 300mg Tramadol slikte per dag voor mijn rug, was ik de ganse dag waus...
3-MEO-PCP dus niks voor mij 🤣

Legio Patria Nostra

Badass junkie
In deze kwestie moet je zogezegd geen appelen met peren vergelijken.
De 3 meo is een disso, de tramadol een opioide.
Totaal verschillende rc's..
Qua opiaten tolerantie is het een bekend feit dat (bijvoorbeeld) mensen die aan de H verslaafd zijn, en daar bijvoorbeeld dagelijks een gram van gebruiken, na een periode waarin zij niets hebben kunnen nemen (bijvoorbeeld) na een paar maanden achter de deur te hebben moeten verblijven, en eenmaal weer buiten, een shot nemen die ongeveer gelijk is als de laatste voor dat gedwongen verblijf, tegen de vlakte gaan met een stevige o.d. ...
Dus tolerantie neemt wel degelijk af!

Qua potentie van de disso met de naam 3 meo pcp:
In één zin gezegd,
Hij komt met 15 mg aan als de trap van een galopperende hoogdrachtige kameel met verse groene gemalen peper in haar reet.
Dus oppassen, ja.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
Heel sterk ivg met normale Tramadol?
Nou, als ik 300mg Tramadol slikte per dag voor mijn rug, was ik de ganse dag waus...
3-MEO-PCP dus niks voor mij 🤣
Stukken sterker. 50-80 milligram is al een sterke dosis.

Ik heb twee keer O-DSMT genomen 's avonds en ik had beide keren eerst ongeveer 1,5 uur een aardige roes, daarna was ik nog wel onder invloed maar niet heel bevredigend meer. Ik kon wel goed in slaap vallen maar dan werd ik halverwege de nacht wakker met intense jeuk overal op mijn lichaam en was ik haast obsessief aan het krabben. De pijnstillende werking was goed. Maar ik zou de jeuk en mogelijk verslavende werking totaal niet vinden opwegen tegen dat 1,5 uur een beetje chill gevoel.

Salvia

Bewuste gebruiker
Stukken sterker. 50-80 milligram is al een sterke dosis.

Ik heb twee keer O-DSMT genomen 's avonds en ik had beide keren eerst ongeveer 1,5 uur een aardige roes, daarna was ik nog wel onder invloed maar niet heel bevredigend meer. Ik kon wel goed in slaap vallen maar dan werd ik halverwege de nacht wakker met intense jeuk overal op mijn lichaam en was ik haast obsessief aan het krabben. De pijnstillende werking was goed. Maar ik zou de jeuk en mogelijk verslavende werking totaal niet vinden opwegen tegen dat 1,5 uur een beetje chill gevoel.
Hetzelfde hier. De jeuk was echt gewoon erger dan tramadoljeuk en oxycodonjeuk bij elkaar opgeteld, en dan was het niet eens leuker dan die 2! Totaal teleurstellende ervaring was dat zeg, wat een weggegooid geld.

PsychedelicMagic

Bewuste gebruiker
Heb een uur geleden 50mg o-dsmt weggetikt, en hij valt best lekker. Mijn hoofd, buik en borst voelen lekker warm aan. Voel me wel oke. Misschien straks bijnemen. Vind het (nog) niet zo heel bijzonder, maar het gevoel is niet verkeerd.

PsychedelicMagic

Bewuste gebruiker
Laat je weten wat je er uiteindelijk van vond? Ben erg benieuwd.
heb inmiddels in totaal 150mg gebruikt en vind het niet zo bijzonder. het is wel een fijn gevoel, maar niet mijn geld waard. het is imo wel een fijne opiaat, want je bent wel gewoon actief en je voelt je steeds warm en het tintelt fijn. geen misselijkheid, jeuk of andere bijwerkingen. dit is wel een fijn middel als je bijv schoffelt als beroep. dan kun je onder invloed van dit middel beetje tuinen schoffelen in de zon.

Legio Patria Nostra

Badass junkie
Veel meer, is het idd niet.
En toch. En toch. Doet het iets....
Ik kon er wel met een lekker gevoel klotige klusjes mee geregeld krijgen.
En maar blijven doordouwen....
Uiteindelijk waren die vervelende klusjes....opgelost! Afgehandeld! Weg!

Legio Patria Nostra

Badass junkie
Maar, ik begrijp niet waarom,
de aanschaf prijs is exorbitant hoog
In verhouding met wat je ervoor terugkrijgt.
Tenminste bij pellets. (50 mg)
En dan maar roepen dat deze rc zoo eeenorm potent is zoals ik al eerder gezegd heb, niet bij mij. Nee. Integendeel!
Los van het feit dat er altijd weer nieuwe klotige klusjes zich ongevraagd, en absoluut ongewenst, aan melden.
En ja. Ik ga daar niet iedere keer pellets voor aanschaffen. Dat wordt veeeels te duuur...
En zo blijven deze weer liggen.
Tot de volgende ronde...

Laatst bewerkt:

PsychedelicMagic

Bewuste gebruiker
we zijn nu een dag verder en mijn laatste dosis was gisteravond. voel me altijd nog lekker en vaag. moet door de o-dsmt komen, heb er geen andere verklaring voor. dit zijn duidelijk nog de naeffecten ervan en ik ervaar ze als fijn.

PsychedelicMagic

Bewuste gebruiker
kan het zo zijn of o-dsmt invloed heeft op mijn blaas? heb het idee dat het mij veel meer moeite kost om te pissen... en ik heb echt al urenlang veel meer jeuk dan normaal.

Legio Patria Nostra

Badass junkie
jazeker
Dat komt idd als bijwerking er gratis en voor 0 euro extra bij!
Kenmerk van opioiden. Van oxcycodon krijg je dat ook
Ik heb ooit eens teveel genomen kon ik goddome naar de spoedeisende hulp
Een katheter laten zetten, er kwam meteen bijna 1 1/2 liter vocht uit
En die behandeling vergeet je dus echt niet!
Nu moet je een dag stoppen minstens
Dan herstelt het zich

Legio Patria Nostra

Badass junkie
Speciaal ingelogd om deze post te liken, hahaha. :tearsofjoy:
Schoffelen als beroep??
Nee dank u
In een zeer grijs verleden heb ik 6 weken stage moeten lopen, en heb ik 5 weken in de gloeiende zon met de schoffel in de suikerbieten moeten schoffelen....een trauma met zware ptss op zich! Zomer 1976 was het
Géén mens die mij ooit nog aan dat schoffelen kan krijgen.
Jazeker!

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan