Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Op de dag van gebruik had ik niet echt zin om het hele zakje naar binnen te werken (ik vond ze vies). Ik denk dat ik 10 gram gegeten heb en de trip was denk ik ergens rond de intensiteit van 2 gram droge paddo's
De wereld ademde een beetje en lichtinval was meer prismatisch. Ik kan me niet noemenswaardige hallucinaties herinneren met ogen gesloten of open.
Ik was kalm en rustig en voelde me zeer spontaan,open en positief.
Al met al een fijne ervaring.
Maar in vergelijking met andere truffels die ik geprobeerd heb (atlantis / mexicana) merk ik niet heel veel verschil in effect.
hmm voor mij gevoel was het ongeveer hetzelfde. Maar dat gezegd. Ik heb met 2 gram paddenstoelen ook wel eens een sterkere trip gehad dan op 3 gram paddenstoelen. En ze waren van de zelfde growkit.
Dus in mijn gevoel is de kracht van een trip voor een groot deel een beetje geluk.
Volgens mij is er sowieso haast geen verschil tussen de psilocybe cubensis soorten.
Er zijn ook daadwerkelijk andere soorten (zoals psylocibe azurescens en panaeolus) die wel echt sterker zijn. Die zijn echter moeilijker te kweken en volgens mij zijn daar geen truffels van op de markt.
Ik ben volledig afgestapt van soorten en sterktes.
Ik heb het hardst getript op "zwakke" soorten en het minst getript op sterke soorten. Voor het overgrote deel is het gewoon marketing. Kijk naar de producten van freshbox. Daar heb je tegenwoordig bakjes van 10 gram omdat ze dusdanig sterk zouden zijn. Bespaar je geld zou ik zeggen.
Ik zoek tegenwoordig de beste aanbiedingen/prijzen en daarmee trip ik. Toevallig truffels voor een hele mooie prijs kunnen vinden, dus ben benieuwd.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.