Boofen wordt aangeraden. Pas wel op want het maakt het veel sterkter.Ik kan hierover niks vinden.
Is het te snuiven en werkt het ook sneller en korter dan oraal?
Je bent echt aan het minderen jaIk heb minderen gezecht niet stoppen
Laten we benzzzy niet constant aanvallen. Volgens mij willen we juist een open forum hebben. Hij geeft zelf aan te willen minderen en vraagt tips. Jullie weten heel goed dat in 1x stoppen of veel minder gebruiken erg lastig is.
Dat is waar.pak dan de helft.Halve dieIk heb minderen gezecht niet stoppen
Het is een fucking drugs forum 😒
Ik kan hierover niks vinden.
Is het te snuiven en werkt het ook sneller en korter dan oraal?
Moest hier wel even lachen om je laatste zin. 😂Geen aandachtsjunkenforum.
Alsof je niet snapt dat je mensen hiermee triggert na je andere topic. Google lekker i.p.v. hier bewust irritant te komen doen. Kind.
Pro tio: smeer het onder je voorhuid en hou 10min je adem in. Komt er DMT vrij, goed voor zelfinzicht.
Geen aandachtsjunkenforum.
Alsof je niet snapt dat je mensen hiermee triggert na je andere topic. Google lekker i.p.v. hier bewust irritant te komen doen. Kind.
Pro tip: smeer het onder je voorhuid en hou 10min je adem in. Komt er DMT vrij, goed voor zelfinzicht.
Er bestaat een grens,eenmaal die overschreden,is er geen sprake van nog recreatief te kunnen gebruiken.Laten we benzzzy niet constant aanvallen. Volgens mij willen we juist een open forum hebben. Hij geeft zelf aan te willen minderen en vraagt tips. Jullie weten heel goed dat in 1x stoppen of veel minder gebruiken erg lastig is.
Hou het misschien es gezellig in plaats van de grote mond boven te halen.
Je kan ook gewoon niet reagerenHij vraagt mijn aandacht en energie.
Ik zie dat als twee hele kostbare zaken.
Vervolgens misbruikt hij deze.
Dan kan hij een reactie verwachten.
Die geef ik in de vorm die ik gepast vind.
Gezelligheid zoek je maar op de braderie.
hier ga ik niet op reagerenJe kan ook gewoon niet reageren
Blijf jezelf lekker voorliegen, jij wilt niet minderen en al helemaal niet stoppen. Je bent de hele tijd als een klein kind aan het mekkeren over “fuck ik ben verslaafd” maar negeert alle adviezen en tips, sorry dat ik het zeg maar je wilt gewoon aandacht. Een psycholoog zal je beter doen denk ik dan jezelf zielig vinden en drugs als uitvlucht te blijven gebruiken, want je wekt geen medelijden meer bij mensen maar eerder het: zoek het maar uit.Ik heb minderen gezecht niet stoppen
Je gelooft ook in de tandenfee? Kom aan, hij mindert niet en wilt dat niet en stoppen al helemaal niet.Laten we benzzzy niet constant aanvallen. Volgens mij willen we juist een open forum hebben. Hij geeft zelf aan te willen minderen en vraagt tips. Jullie weten heel goed dat in 1x stoppen of veel minder gebruiken erg lastig is.
Wat deed je zojuist? 🤣hier ga ik niet op reageren
Wat deed je zojuist? 🤣
Verslaafde liegen zichzelf zwz altijd voor. Dan nog hoef je niet met paar man gaan liggen blamen. Niet iedereen is zo heilig als juillie (op een drugs forum)Blijf jezelf lekker voorliegen, jij wilt niet minderen en al helemaal niet stoppen. Je bent de hele tijd als een klein kind aan het mekkeren over “fuck ik ben verslaafd” maar negeert alle adviezen en tips, sorry dat ik het zeg maar je wilt gewoon aandacht. Een psycholoog zal je beter doen denk ik dan jezelf zielig vinden en drugs als uitvlucht te blijven gebruiken, want je wekt geen medelijden meer bij mensen maar eerder het: zoek het maar uit.
Verslaafde liegen zichzelf zwz altijd voor. Dan nog hoef je niet met paar man gaan liggen blamen. Niet iedereen is zo heilig als juillie (op een drugs forum)
Laat die jongen gewoon in zijn waarde. Als die verslaafd is gaat dit hem echt niet helpen. Misschien wel verder de goot in belanden omdat mensen hem ookal op internet aankijken. Je weet het nooit.
Fuck that shit