Odsmt snuiven?

benzzzy

Badass junkie
Ik kan hierover niks vinden.
Is het te snuiven en werkt het ook sneller en korter dan oraal?

Alakazam

Bewuste gebruiker
Komaan man, ik snap dat je het niet makkelijk hebt, maar ieders advies negeren gaat je echt niet verder helpen. Voegt dit spul echt waarde toe aan je leven?

Je rush verslaving onder controle krijgen wordt alleen maar moeilijker als je nieuwe manieren om drugs te gebruiken gaat zoeken. Snuiven van opiaten lijkt me niet een goede volgende stap en dat weet je zelf best. Waarom zou je überhaupt willen dat het sneller en korter werkt?

Nuchter zijn is geen ramp. Hoe saai het ook klinkt en hoeveel problemen je op dit moment ook hebt, ik weet 100% zeker dat toekomstige benzzzy trots is op de benzzzy van nu als je stappen in de goede richting zet. Er is geen verslaafde die baalt van zijn verslaving af te zijn, elke ex-verslaafde is trots op zichzelf.

Misschien voelt het voor je alsof dit nog niet het goede moment is om te stoppen, maar als je dat denkt zal je het eeuwig voor je uitschuiven. Het zal je niet uit maken, maar ik vermoed dat iedereen op dit forum trots op je zou zijn als je jezelf minder verdoofd en vecht om een gelukkigere versie van jezelf te zijn. Met onverschillig zijn over je eigen gezondheid doe je jezelf echt te kort, kom op!

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Laten we benzzzy niet constant aanvallen. Volgens mij willen we juist een open forum hebben. Hij geeft zelf aan te willen minderen en vraagt tips. Jullie weten heel goed dat in 1x stoppen of veel minder gebruiken erg lastig is.

aanvallen?..
waar dan?
confronteren?
tips geven?
aanmoedigen bedoel je?

kzei in z'n thread al dat ik er geen aandacht meer aan zou besteden.. dom van mij idd.

odorex smeer je onder je oksels benzy.. odsmt ook geloof ik.. heb je toch je antwoord. 😅

АЛ-90

Belezen gebruiker
Ik kan hierover niks vinden.
Is het te snuiven en werkt het ook sneller en korter dan oraal?

Heb het vaker voorbij zien komen, snuiven schijnt geen effectieve RoA te zijn bij O-DSMT. Slechtere bioavailability en niet per se snellere/kortere werking dan bij oraal, als ik het me goed herinner.

Boofing schijnt erg goed te werken, intenser en net zo'n lange werking terwijl de dosis ongeveerd gehalveerd kan worden t.o.v. oraal. YMMV

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Geen aandachtsjunkenforum.

Alsof je niet snapt dat je mensen hiermee triggert na je andere topic. Google lekker i.p.v. hier bewust irritant te komen doen. Kind.

Pro tip: smeer het onder je voorhuid en hou 10min je adem in. Komt er DMT vrij, goed voor zelfinzicht.

Hou het misschien es gezellig in plaats van de grote mond boven te halen.

JawzA

Belezen gebruiker
Laten we benzzzy niet constant aanvallen. Volgens mij willen we juist een open forum hebben. Hij geeft zelf aan te willen minderen en vraagt tips. Jullie weten heel goed dat in 1x stoppen of veel minder gebruiken erg lastig is.
Er bestaat een grens,eenmaal die overschreden,is er geen sprake van nog recreatief te kunnen gebruiken.
Dat wil niet zeggen dat ik zeg dat benzyyy die overschreden heeft..

*.exe2.0

Wijs gebruiker
Hou het misschien es gezellig in plaats van de grote mond boven te halen.

Hij vraagt mijn aandacht en energie.
Ik zie dat als twee hele kostbare zaken.
Vervolgens misbruikt hij deze.
Dan kan hij een reactie verwachten.
Die geef ik in de vorm die ik gepast vind.
Gezelligheid zoek je maar op de braderie.

Blyatman

Badass junkie
Ik heb minderen gezecht niet stoppen
Blijf jezelf lekker voorliegen, jij wilt niet minderen en al helemaal niet stoppen. Je bent de hele tijd als een klein kind aan het mekkeren over “fuck ik ben verslaafd” maar negeert alle adviezen en tips, sorry dat ik het zeg maar je wilt gewoon aandacht. Een psycholoog zal je beter doen denk ik dan jezelf zielig vinden en drugs als uitvlucht te blijven gebruiken, want je wekt geen medelijden meer bij mensen maar eerder het: zoek het maar uit.

Blyatman

Badass junkie
U
Je gelooft ook in de tandenfee? Kom aan, hij mindert niet en wilt dat niet en stoppen al helemaal niet.

Blauweaap

Badass junkie
Blijf jezelf lekker voorliegen, jij wilt niet minderen en al helemaal niet stoppen. Je bent de hele tijd als een klein kind aan het mekkeren over “fuck ik ben verslaafd” maar negeert alle adviezen en tips, sorry dat ik het zeg maar je wilt gewoon aandacht. Een psycholoog zal je beter doen denk ik dan jezelf zielig vinden en drugs als uitvlucht te blijven gebruiken, want je wekt geen medelijden meer bij mensen maar eerder het: zoek het maar uit.
Verslaafde liegen zichzelf zwz altijd voor. Dan nog hoef je niet met paar man gaan liggen blamen. Niet iedereen is zo heilig als juillie (op een drugs forum)

Laat die jongen gewoon in zijn waarde. Als die verslaafd is gaat dit hem echt niet helpen. Misschien wel verder de goot in belanden omdat mensen hem ookal op internet aankijken. Je weet het nooit.

Blyatman

Badass junkie

Verslaafde liegen zichzelf zwz altijd voor. Dan nog hoef je niet met paar man gaan liggen blamen. Niet iedereen is zo heilig als juillie (op een drugs forum)

Laat die jongen gewoon in zijn waarde. Als die verslaafd is gaat dit hem echt niet helpen. Misschien wel verder de goot in belanden omdat mensen hem ookal op internet aankijken. Je weet het nooit.

Fout, hij krijgt van iedereen tips and tricks. Maar negeert alles en gaat overal tegen in. Hij liegt zichzelf nergens in voor uiteindelijk, maar iedereen is het beu om steeds wolf te horen als de wolf er niet is.

Bovenaan