Maar leuke groep heb ik ergens om advies gevraagd . Heel leuk al jullie zogenaamde goede adviezen. Maar krijg meer het gevoel dat je me voor lul wilt zetten ik heb nou eenmaal een hoog tolerantie vermogen ik gebruikte 200 ml g per dag (zul je vast niet geloven maar kan me weinig schelen) ik deelde me gevoelens!
en nu ik snap van lucid lucy dat het goed bedoeld is .. maar mijn enige probleem is als ik er niet aan kan komen . Wat ik wel kan heb inmiddels weer genoeg adresjes .. maar gaan jullie maar om iemand geven die het toch allemaal niet boeit als de nood hoog is gaan ze me echt wel helpen op de ic of gewoon in het ziekenhuis. Hebben ze ook een x met g gedaan toen ik me enkel had gebroken ..
Na een jaar moest het metaal er uit toen moest ik intraveneuze antibiotica wat ik eerst heb geweigerd omdat ik nog een feestje had en toen heb gezegd geef me de sterkste die ik kan slikken maar . Zo gezegd zo gedaan kuur afgelopen kwam weer terug .. toen alsnog naar het ziekenhuis had een fistel waar troep door naar binnen .. toen heb ik geweigerd met ghb te stoppen . Dit was eerst een probleem . Maar later moest ik een verklaring tekenen dat ik zelf verantwoordelijk was mocht er wat gebeuren .. en me eigen ghb regelen .. wat dan wel bewaard zou worden in een kluis . Maar elke 2 en half uur kon ik bellen voor me dosis. Hun waren de incompetente met hun milliliter spuitjes waar soms gewoon 8 ml inzat .. dit heb ik er wel steeds uit gehaald op het end na 1 derhalve week zieken huis had ik 7 volle buisjes over van 5 ml . Ik doe misch extreem maar zo ben ik het is alles of niets . Ik doe niet aan half gebakken . Misch dat ik ooit wel eens wil minderen met benzos maar dat is dan mijn eigen keus. Ik heb ook al vaker geminderd zonder problemen zodat ik gewoon op me recept uit kwam .. 3 x 10 mg per dag +promethazine maar dan slikte iknhet alsnog in een x veel . Dus beste mensen bedankt voor jullie goede geweldige adviezen (waar ik niet om gevraagd heb) maar ik doe wat ik wil
✌️✌️
en nu ga ik lekker chillen op 5 rivotrils van 2 mg per stuk doeiii 👋👋
Fijne dag iedereen drink genoeg en blabla want anders ga je dood 🤣