• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

oFR

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Wijzeraad

Experimenterende gebruiker
Het speelt al enkele tijd ik moet écht nodig slapen heb sinds Zaterdagnacht niet meer geslapen.
Dit door ghb gebruik langer dan 24 uur aan te houden zonder in ieder geval de (methode van twaalf uur ertussen houden)
Ben er allemaal bekend mee, al is opgenomen in Hoofddorp, voor twee weken.
Maar moet nu echt slapen mijn benen maken bewegingen die ik niet eens door heb en dan ligt mijn eten ineens door heel het bed, heb ik er blijkbaar met mijn enkel tegenaan getrapt..
Die ondertussen overal gele "eelt"? Bultjes of vocht uitslaat.
Ik wil gewoon even weten wat een "Verantwoorden overdosis is" Of een andere manier?
Had 300 mg (30) pillen Valium die zijn helaas op.
Sinds gistermiddag (maandag) Vanaf uur of 14:00 ieder uur 3 ml gebruikt 13:00 zojuist.
Ik ben de draad kwijt en denk niet meer helder.
Iemand die mij vlug kan helpen!
Heb sinds midden van de nacht geen problemen met naar de toilet te gaan (Hiervoor lukten het niet)
Deze situatie gaat zijn tol eisen.
Vitamine tekort is al flink te merken aan bultjes op mijn tong
Help asap!
Bedankt!1

Wijzeraad

Heel mijn handen de kloven zijn wit en hard geworden, heel erg pijnlijk, vooral nooit eerder voorgekomen iets..
Heb last van veel koud zweet, stond vannacht in mijn shirt en boxershort buiten te roken...
Rondom mijn neus en ogen is vooral een hele grote witte vlek rondom (?)
Ik maak mij ernstig zorgen!!

Wijzeraad

Om eerlijk te zijn voelt dat stukje bij mijn handen te droog aan wijsvinger en duim dat stukkie.
Is ook helemaal wit. Voelt soort gevoelloos met erg droge kant wanneer er langsgaand en een soort jeuk pijn vlak erna.
Na ongeveer 15 minuten is de creme ook weg.
Iemand help

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Een verantwoorde overdosis klinkt niet als een goed ding. Je bent lange termijnschade aan het doen en denk dat wanneer je nu ingrijpt, stopt en rust en gezond eet, jezelf verzorgt en evt dokter als de symptomen niet minderen de komende uren dat de schade beperkt zal blijven.
Hoe dan ook een overdosis is altijd schade voor jaren...
Succes!

Wijzeraad

Een verantwoorde overdosis klinkt niet als een goed ding. Je bent lange termijnschade aan het doen en denk dat wanneer je nu ingrijpt, stopt en rust en gezond eet, jezelf verzorgt en evt dokter als de symptomen niet minderen de komende uren dat de schade beperkt zal blijven.
Hoe dan ook een overdosis is altijd schade voor jaren...
Succes!
Klopt dat is het ook niet, maar wanneer ik naar geparkeerde auto's kijk zie ik er mensen inzitten (die er dus niet zijn.)
Toen ik dit voorheen had raakte ik in een soort psychose waarin ik dus niks meer bijnam (tegen beter weten van een kameraad in) en ineens mezelf betrapte toen iemand ineens binnenkwam en die zei tegen wie praat je, een ander moment schopte ik mijzelf met mij knieën (liggend) ik wil dit ten alle tijden voorkomen!
Ik wil het graag afbouwen maar dat is voor morgen te bespreken met de huisarts (heb al gister n afspraak gemaakt.)
Jou advies is dus niet slapen (kans op al die drama) en me extra warm kleden door het uit te zweten of?
Maar dat is cold turkey. Want sinds mijn afkick eind Juli begon ik dezelfde avond nog.
Dit ging de eerste week goed met twaalf uur ertussen houden en vier uur, erna niet meer..
Ik heb zo sterk het gevoel dat dit er niet uit te zweten valt zonder delier (die ik bij mijn opname ook kreeg) Zat toen op 80 - 100ml de dag.
Normaal nu op iets van 15
Maar vannacht ernstige ruzie waarin klappen zijn gevallen naar mij door een persoon die ik hoog had staan
Heel stom natuurlijk.
Maar ik twijfel zwaar, want een psychose kan ik nu niet handelen

Wijzeraad

Mijn tenen doen erg veel zeer, niet om voor te stellen.
Mijn enkels schijnen zo "ontspannen" overbelast te zijn geraakt doordat me voeten alle kanten op gaan en dit 48 uur lang dat ik ze lijkt wel op ieder moment bij echte inspanning zou kunnen breken.........
Hou ook veel vocht vast, sinds woensdag iedere nacht paar keer wakker badend in het zweet evenals overdag.
IK moet echt slapen ik draai door
Heb écht het gevoel te moeten slapen voor er gekke dingen gebeuren

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Best wel slapen maar ik merk dat je dit niet kan dus dan zou ik rust aanraden. In ieder geval mentale rust, vermijd triggers als andere mensen. Omtrent psychoses, het verschil met een trip is dat een psychose ongevraagd opkomt, angst veroorzaakt, en dus niet bewust ervaren wordt. Wat je best doet is dus anticiperen op een 'trippy gevoelig' de komende uren en hier niet om panikeren daar een gevoel intern is en over gaat, en je kan er uit leren als je oplet. Dit is mijn nr 1 tip voor psychoses na veel ervaring met deze aandoening.
Voorts wacht je best op de dokter morgen ivm doseringen, je hebt veel op en de symptomen zijn er dan ook naar...
Al die symptomen apart ga ik niet op in nu, dat is voor je dokter en die gaan heus weg eens je nuchter wordt, maar doe je nu door worden ze erger daar het niet langer acuut..

Om te slapen kan je evt supplementen als valeriaanwortel nemen, maar indien je ver moet daarvoor best niet als je je niet goed voelt.
Voor zover ik merk ben je momenteel nog helemaal niet nuchter van geest en kan je best de straat vermijden en trachten te slapen of evt iets doen wat mentaal afleidend is..
Zie dat je je doktersafspraak niet mist, this niet lang meer: die paar uur haal je heus wel :wink: blijf kalm, drink water, eet iets lichts, neem een douche...
Komt goed.

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ohja en voor op termijn,leer bij over alle soorten drugs.
Je hoeft heus niet een leven lang nuchter te blijven maar GHB is voor zover ik wetenschappelijk onderzoek gelezen heb enorm schadelijk en'''crappy", ld50 waarde enz... Iedere drug zijn effect daar niet van, maar ik denk als je de keuze maakt om GHB als je langdurige danspartner te nemen je simpelweg niet goed hebt rondgekeken...

Wijzeraad

Best wel slapen maar ik merk dat je dit niet kan dus dan zou ik rust aanraden. In ieder geval mentale rust, vermijd triggers als andere mensen. Omtrent psychoses, het verschil met een trip is dat een psychose ongevraagd opkomt, angst veroorzaakt, en dus niet bewust ervaren wordt. Wat je best doet is dus anticiperen op een 'trippy gevoelig' de komende uren en hier niet om panikeren daar een gevoel intern is en over gaat, en je kan er uit leren als je oplet. Dit is mijn nr 1 tip voor psychoses na veel ervaring met deze aandoening.
Voorts wacht je best op de dokter morgen ivm doseringen, je hebt veel op en de symptomen zijn er dan ook naar...
Al die symptomen apart ga ik niet op in nu, dat is voor je dokter en die gaan heus weg eens je nuchter wordt, maar doe je nu door worden ze erger daar het niet langer acuut..

Om te slapen kan je evt supplementen als valeriaanwortel nemen, maar indien je ver moet daarvoor best niet als je je niet goed voelt.
Voor zover ik merk ben je momenteel nog helemaal niet nuchter van geest en kan je best de straat vermijden en trachten te slapen of evt iets doen wat mentaal afleidend is..
Zie dat je je doktersafspraak niet mist, this niet lang meer: die paar uur haal je heus wel :wink: blijf kalm, drink water, eet iets lichts, neem een douche...
Komt goed.
Daar heb je gelijk in dat komt inderdaad onverwachts maar was er ook in een moment weer uit tot diegene binnenkwam, wat eerder voor mij bizar was het moment met mijn knieën dan vraag je je af waar je nou allemaal mee bezig bent.
Is ook de reden van de opname geweest en dat ik anders hartstikke dood was geweest met die achterlijke hoeveelheden ...
De symptomen waar we het over hebben zijn nu op het moment veel minder erg mijn benen trillen niet meer heb alles onder controle, in de zin van dat dan.
Eten heb ik eigenlijk niet zoveel zin in vandaar dat ik voor mijn laatste shot nog even flink pasta en flink wat andere dingen naar binnen heb gewerkt.
Heb iets van 5 liter water staan en voor het geval dat wel het spuitje gevuld met 3 mocht ik iets voelen opkomen
Wel geslapen van 15:00 tot 19:00, dit voelt als zo'n opluchting vooral voor mijn spieren, en de moment opnames zoals je die dan hebt, als je begrijpt wat ik bedoel, je ziet dan dingen in soort flitsen of net iets te laat en vraagt je af waar ligt dat gaat het zoeken vervolgens gooi je honderd dingen om..
Toen maar bedacht gewoon me eten op te eten en te gaan liggen kon nog één laatste afgebroken tot de helft valium 10mg vinden, misschien dat het iets geholpen heeft.
Nu zie ik het voor vannacht wel somber in De afspraak morgen ga ik zeker niet missen!

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Die nacht kom je heus wel door, wie weet slaap je nog wat al is het een uurtje. Je kan altijd iets licht kijken als een comedy maar beter is je hoofd niet te hard vrij te stellen aan impulsen.
Jezelf een kort schema geven kan helpen ivm eten en drinken terug op te bouwen zo heb je een basis voor de komende dagen gestart.
Niets hier van moet natuurlijk maar het helpt allemaal enorm.
Voorts wat je nog liggen hebt qua drugs blijf je best af, evt die Valium maar je hebt echt veel op en dat moet je beseffen, er rustig uitbollen is meestal een leugen van een verslaafde. Nu jijzelf wil waarschijnlijk ondanks dat je je verslaving niet als ramp ziet jezelf het leven niet nog moeilijker maken, en dat is waarom je moet beseffen dat je dit keer echt schade gedaan hebt waar je 'nog van zal afzien, en je dus best jezelf een dag in toom houdt en doet waarvan je weet dat gezond is voor je.
Ondanks alles komt het wel in orde met je, je kan ondanks bepaalde schade alsnog gelukkiger worden dan voorheen en uit je fouten groeien.
En ook deze nacht ga je veel leren over jezelf, en dat komt in orde.
Wat kan helpen is een dagboek beginnen schrijven, of memoires, heeft mij extreem geholpen (ik had nog nooit wat geschreven). Het kan zeker ook helpen met psychoses en geheugenproblemen weet ik. Dit puur voor jezelf, niemand hoeft het ooit te lezen..
Succes

Laatst bewerkt:

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Trouwens proficiat, je hebt al een enorm zware dag doorstaan en jezelf rust gegeven, daar mag je ook even bij stilstaan... Dat is mss iets wat je eerder dacht dat niet zou lukken en bij deze heb je het toch maar voor elkaar gekregen !

Wijzeraad

Even een update flinke tijd later..
MIjn huisarts heeft niks kunnen doen, het is zo uit de hand gelopen op een of andere manier dat het nu 24/7 is gewornen ..
Afgelopen dag er niet ervan kunnen blijven omdat ik enorm begon te zweten nu is dit al de derde dag non stop eigenlijk
Ook in de nachten en die maak ik dus gewoon mee 24/7
Volgens mij is dit nu wel een heel groot probleem geworden, weet niet zo goed of ik nou de Zolpidem die ik hier heb liggen van 10 mg kan innemen of niet
Ben natuurlijk fysiek en mentaal doodop, maar vraag me af of het wel verstandig is en niet gewoon dodelijk, het lijkt mij in ieder geval de enige optie, want opname ook acuut na mijn verhaal zat er niet in vandaag of een komende dagen mijn lichaam is toe aan rust, en ik ook..
Maar vraag mij af of de spiegel nu te hoog is of, wat er spelen kan.
Tijdens dit al zat ik ook in de Benzo afkick van Valium 10mg 30stuks binnen twee weken tijd..
Velen zullen mij nu voor gek verklaren

Wijzeraad

En dat doe ik zelf ook achteraf gezien
Op het moment zo moe geraakt dat ik niks in de gaten had en helemaal van de wereld was en dacht dat ik mijn oude telefoonnummer nog had..
En spontaan ook mijn pincode vanmiddag vergeten bij de kassa.
Of erg levensechte dromen dat als ik terugdenk nog steeds denk dat het echt gebeurd is.
(Velen vergeet je na een tijd deze bleven allemaal hangen)
Heb ook dingen half zien bewegen (Naar mijn idee)
Stemmen ook gehoord of vervormingen hier van
Al heb ik vandaag 1Klonopin genomen rond 16u met sterkte van 1mg

Wijzeraad

Ik ben bang wanneer ik nu die Zolpidem/Stilnoct neem
Ik dan erge withdrawl krijg van de g omdat het zo'n cirkel is geraakt..
Maar nog n nacht zonder slaap gaat het niet worden

Wijzeraad

Heb m zojuiust ingenomen kon niet veel foutgaan dacht ik zo, zal binnen paar minuten wel in slaap donderen om uit n diepe slaap wakker te worden, maar de spiegel is natuurlijk wel zo hoog dat ik nog wakker raak met ghb in me bloed of urine al is het na 12 / 15 uur

Tevil19

Belezen gebruiker
@Wijzeraad

Gebruik je ook uppers? Het is wel vreemd anders dat je zo lang wakker blijft. Ik vermoed dat je flinke benzo tolerantie/wellicht al afhankelijkheid hebt. En als je valiums op zijn zou je daar misschien ook ontwenningsverschijnselen van hebben, slapeloosheid en hallucinaties enzo. Ik kreeg ook vervormingen van geluid, maar dat was pas toen ik ging stoppen met g.

Wijzeraad

@Wijzeraad

Gebruik je ook uppers? Het is wel vreemd anders dat je zo lang wakker blijft. Ik vermoed dat je flinke benzo tolerantie/wellicht al afhankelijkheid hebt. En als je valiums op zijn zou je daar misschien ook ontwenningsverschijnselen van hebben, slapeloosheid en hallucinaties enzo. Ik kreeg ook vervormingen van geluid, maar dat was pas toen ik ging stoppen met g.
Bij mijn vorige opname in de kliniek was het enkel op de ghb en dat is nu ook, maar heb nu nul komma nul energie en maak mij vooral zorgen door het niet slapen, wat raden jullie mij aan ik heb in die tijden ook snachts bijgenomen in de hoop te kunnen slapen, wat natuurlijk niet lukten door de valium afkick, met slaaptekort komt alles net iets anders....
Maar moet hier zo snel mogelijk vanaf, mocht ik vanavond rond 0:00 zo'n pil nemen hoeveel zal ik er dan moeten nemen en hoever van tevoren stoppen met gebruik, er kunnen geen gekke dingen gebeuren?
Zwetend of in psychose wakker o.i.d
Maar slapen gaat nu wel écht moeten

Ralou

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik kan hier niets meer op zeggen, een joint kan mss helpen maar ook dat zal je niet vd ghb of de rest afhalen want eerlijk: je bent een zeikerd op dit punt.
Neem dat niet persoonlijk je bent wrs een prachtpersoon onderin, maar je laat de drug praten en bent op dit punt dus even nutteloos om een deftig gesprek mee te voeren dan een dronkeman in een vergadering..
Dit ben jij niet, dit is de drug...

Laat je opnemen als je er vanaf wil, anders stop met hier te verantwoorden wat niet langer te verantwoorden valt..
Al je excuses zijn rationaliseringen ve verslaafde...

Wat jouw probleem is is dat je wil doen aan zelfmedicatie, en waar hier en daar wat tips kunnen vormen zal er geen dokter tussenzitten. Moest dat toch zo zijn ben je nog NIETS geholpen want raar maar waar je bent zwaar verslaafd, dwz dat je jezelf niet kan vertrouwen op dit punt.

Laat je opnemen, wees sterk voor jezelf als je leven je lief is. Als je doodop bent kan je net wel opgenomen worden....
Geen excuses, stop met de drug te laten praten of je klinkt voor anderen simpelweg als een verslaafde muis..

8️⃣6️⃣

Badass junkie
De Leukste Thuis!
Ik kan hier niets meer op zeggen, een joint kan mss helpen maar ook dat zal je niet vd ghb of de rest afhalen want eerlijk: je bent een zeikerd op dit punt.
Neem dat niet persoonlijk je bent wrs een prachtpersoon onderin, maar je laat de drug praten en bent op dit punt dus even nutteloos om een deftig gesprek mee te voeren dan een dronkeman in een vergadering..
Dit ben jij niet, dit is de drug...

Laat je opnemen als je er vanaf wil, anders stop met hier te verantwoorden wat niet langer te verantwoorden valt..
Al je excuses zijn rationaliseringen ve verslaafde...

Wat jouw probleem is is dat je wil doen aan zelfmedicatie, en waar hier en daar wat tips kunnen vormen zal er geen dokter tussenzitten. Moest dat toch zo zijn ben je nog NIETS geholpen want raar maar waar je bent zwaar verslaafd, dwz dat je jezelf niet kan vertrouwen op dit punt.

Laat je opnemen, wees sterk voor jezelf als je leven je lief is. Als je doodop bent kan je net wel opgenomen worden....
Geen excuses, stop met de drug te laten praten of je klinkt voor anderen simpelweg als een verslaafde muis..
Ik wou en wil mijn vingers hier niet aan branden, maar ik wil wel even zeggen dat ik het helemaal eens ben met de reactie van @Ralou

Wijzeraad

Nou vervolgens is de situatie onveranderd
Sliep ook niet op twee keer tien milligram van dat spul
Erna nog n stukje afgebroken dus ja, geen effect.

Tevil19

Belezen gebruiker
Ik kan me opzich wel voorstellen dat je bang bent en in de stress raakt als je niet meer kunt slapen. Dat is echt naar. Ik ben het ook eens met dat je beter professionele hulp kunt gaan zoeken. Ook die benzoverslaving kom je niet zo makkelijk vanaf. En je gebruikt er ook nog non-benzo's bij die net zo verslavend zijn als benzo's. Ik vind het echt naar voor je. Voelt echt niet fijn.

Tevil19

Belezen gebruiker
Eigenlijk is het ook vreemd dat je wel stopt met het nemen van de benzo's cold turkey (heb ook het vermoeden dat dit niet de bedoeling was), en de GHB-verslaving in stand houdt. Ook bij het stoppen van benzo's zou ik professionele hulp inschakelen. Ik weet niet hoe erg je afhankelijk bent natuurlijk, maar tolerantie heb je sowieso als je weinig merkt van de effecten van 20 mg zolpidem en 300 mg diazepam. Ik weet niet in welk tijdsbestek je dit hebt genomen, maar diazepam blijft extreem lang in je lichaam. En als je echt heel bang wordt en het verkeerd voelt, zou ik gewoon naar de dokter gaan eventuele spoed en het uitleggen. Die kan waarschijnlijk beter beoordelen hoe je eraan toe bent. Sterkte iig.

Wijzeraad

Gisteren 18 September redelijk wat water gedronken en zo weinig mogelijk gebruikt
Dit is mij gelukt en toen vervolgens half grammetje Haze gerookt hierdoor raakten het heel erg wazig ..
Weet ook niks meer van de avond na die joint en deze ochtend hoe ik ben wakker geworden rond welke tijd ik ben gaan slapen, geeen idee.
Ook nog 20mg Zolpidem erbij gegooid in 1 keertje na die joint
En nu, voel ik mij erg vreemd.
Er is verder niks gebeurd, maar het kan toch niet dat ik nu clean ben?
Hoeveel uur geen g is hiervoor nodig?

Vandaag drink ik overigens super veel water

Na vijf a zes nachten niet te slapen voelt het super

Wijzeraad

De situatie is zodanig erg geraakt dat n strip Zolpidem 10mg niet mocht baten ook niet bij enkele uren van tevoren niks te gebruiken
Vandaag of morgen bij de Apotheek een strip Temazapam afhalen en hopen dat dit werkt, het lijkt mij van niet, naar mijn idee is dit ook lichter.
Mocht ook deze niet werken zal ik vragen om n strip Lorazapam dit heb ik echter nooit gehad maar weet van eerdere opname dat mensen er flink op slapen al dan wel niet alleen in bed maar ook aan de eettafel ...
Evenals mijn intake voor een nieuwe opname die ik deze dag heb.
Ben deze nacht nuchter om 0:45 gaan liggen en raakte vervolgens wakker rond 03:30 voor het slapen gaan was mijn laatste dosis om 22:15 (3ml) de dosis is vrijwel altijd hetzelfde en zal niet meer dan 0.2ml onderdoen van de ander.
Effect heb ik er niet van maar mocht ik dat gaan opzoeken zit ik binnen de kortste keren weer op 100ml de dag.
Daar waar ik deze situatie al erg genoeg vindt.
Iedere 1,5 á 2 uur 3ml
12x3 / 36ml de dag
Ik hoop dat de opname snel zal plaatsvinden.
Iemand enig idee wat een goede slaapdosis zal zijn?
Om 03:45 nam ik 4ml maar heb hier geen effect van dat ik zodanig moe raak o.i.d

roesjunkie

Jammer dat dit topic stil is gevallen. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit verder gelopen is. Hoe gaat het nu met je?

Wijzeraad

Jammer dat dit topic stil is gevallen. Ik ben erg benieuwd naar hoe dit verder gelopen is. Hoe gaat het nu met je?
Ik lees mij altijd in over een drug voor ik dit probeer, nuchter persoon erbij dextro pillen van tevoren en goed voor mijzelf zorgen.
Had ik dit nou ook maar met dit gevaarlijke spul gedaan. De tijden dat ik outging van 0.5 of 1.0 ml teveel zijn voorbij.
Heb even de datum bekeken, bij de Brijder (Augustus (opname 1) kreeg ik te horen dat ze het nog nooit zo erg hadden meegemaakt daar geloofden ik toentertijd maar weinig van.
Nu ik hieraan terug denk maar één woord voor BIZAR EN GEVAARLIJK!!!
Ik nam op het hoogtepunt toen soms wel 8ml tien minuten erop 7ml kwartier erna 10ml..... Niet normaal!
Dat ik voor mijn intake kwam was ik bijna niet aanspreekbaar, logisch ook!!..
Zat op ik gok zo'n 150 a 180 ml per dag en dat in vier maanden gebruik. Kreeg toen te horen dat ik niet zomaar het gebruik kon stoppen zonder die intake had ik dit gewoon gedaan. Tijdens mijn 1ste dag heb ik in de Brijder kliniek een delirium gekregen.
De rest zal ik voor mijzelf houden.
Ik hield vocht vast. Bizar, gewoon achterlijk veel.
Heb het toen serieus eens bijgehouden in zeven uur tijd urineerde ik 3 liter.
Mensen Ghb lijkt onschuldig, maar is dit zeer zeker niet..
Nu ik zelf een dagelijks gebruiker ben geworden en ik de mensen die eraan zitten ken.
Eraf raken is makkelijk. Kliniek twee weken later opname en je staat na max 2 weken buiten, met een tolerantie terug van 0ml
Maar eraf blijven, dat is een opleiding op zich waard.

Wijzeraad

Ik las er zo te zien iets te vlug doorheen.
Terugval gehad. Verslaving van velen jaren alcohol misbruik overwonnen veel ziekenhuis opnames voor gehad. Dan denk je dat het voorbij is en je een mooi leven kan opbouwen. Éindelijk dacht ik.
En toen kwam een "vriend" met ghb op dw proppen. Ik zou het hem eigenlijk kwalijk moeten nemen. Meenemen dat diegene weet dat ik verslavingsgevoelig ben.
Ach, wat doe ik er nu nog aan? ..
Heb de hoop op een normaal leuk leven al jaren terug opgegeven. En ben pas 22.

Danny0531

Ik las er zo te zien iets te vlug doorheen.
Terugval gehad. Verslaving van velen jaren alcohol misbruik overwonnen veel ziekenhuis opnames voor gehad. Dan denk je dat het voorbij is en je een mooi leven kan opbouwen. Éindelijk dacht ik.
En toen kwam een "vriend" met ghb op dw proppen. Ik zou het hem eigenlijk kwalijk moeten nemen. Meenemen dat diegene weet dat ik verslavingsgevoelig ben.
Ach, wat doe ik er nu nog aan? ..
Heb de hoop op een normaal leuk leven al jaren terug opgegeven. En ben pas 22.
Ten eerste die vriend is geen vriend een echte vriend zou nooit ghb meenemen na iemans die net ervan is afgekickt. En je kan hem wel de schuld geven maar je bent toch echt zelf degene die het neemt. Als jij er echt van wil afkicken en eraf blijven is het beste dat je met elk persoon in je naaste omgeving die ghb gebruikt het contact verbreekt. En een terugval wret niet hoelang je er mu weer aanzit maar wees een kerel en blijf er nu vanaf als je er sinds vandaag weer aanzit kan dit makkelijk

Wijzeraad

Ten eerste die vriend is geen vriend een echte vriend zou nooit ghb meenemen na iemans die net ervan is afgekickt. En je kan hem wel de schuld geven maar je bent toch echt zelf degene die het neemt. Als jij er echt van wil afkicken en eraf blijven is het beste dat je met elk persoon in je naaste omgeving die ghb gebruikt het contact verbreekt. En een terugval wret niet hoelang je er mu weer aanzit maar wees een kerel en blijf er nu vanaf als je er sinds vandaag weer aanzit kan dit makkelijk
Dat gedeelte snap ik, had het meer over de drank. Dan nog snap ik niet dat je bij iemand met g komt aanzetten. Spul is voor veel toch al snel n slechte zaak. Er zal hier en daar een enkele uitzondering zijn, maar heb er maar weinig van meegekregen van mensen die t bij 1malig gebruik hebben gelaten
En niet sinds maandag, al wel iets langer

Ganggang💯

Wijs gebruiker
De afkick is stap 1. Stap 2 t/m 100000 is het clean blijven en omgaan met het leven. Een terugval is helemaal niet erg man. Dat hoort bij het proces. Het is nu belangrijk om het onderliggende probleem van je verslaving aan te pakken. Heb je al eens met iemand gepraat (psycholoog?)

roesjunkie

Dat gedeelte snap ik, had het meer over de drank. Dan nog snap ik niet dat je bij iemand met g komt aanzetten. Spul is voor veel toch al snel n slechte zaak. Er zal hier en daar een enkele uitzondering zijn, maar heb er maar weinig van meegekregen van mensen die t bij 1malig gebruik hebben gelaten
En niet sinds maandag, al wel iets langer
Fijn om weer iets van je te horen. Ben je wel afgekickt in de tussentijd? En sinds wanneer gebruik je weer? Of is het al die tijd dat je weg was hier gewoon door gegaan?

Edit: never mind, las net het andere topic over je gebruik. Je bent aan het afbouwen. Goed bezig! Doe je dit helemaal alleen?

Laatst bewerkt:
Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan