OI! dubstep in paradiso 4maart

aapkut

Badass junkie
Zelf ga ik hier hoogst waarschijnlijk niet bij zijn jammer genoeg wegens een tekort aan centje centje :(

http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/ ... GHT-OI.htm

Voorverkoop vanaf 23 december
VOORVERKOOP OOK VIA BEATFREAX, www.beatfreax.com ZAAL OPEN 23.30 - 05.00 UUR ENTREE 14,- excl. lidmaatschap (3,50 p.m. / 25,- p.j.)

Oi! feat. Rusko, Joker, DJ Kutz, Gomes, Datsik, Swindle, Presk (live), Elijah & Skilliam, AstroPoser (live), R. Funck, L-Dopa & MC General Trix.

aapkut

Badass junkie
als je gaat raad ik je aan ruim op tijd al voor paradiso te gaan laatste keer dat ik op Oi! was kon ik vanuit het rook hok om 1 uur nog steeds een rij buiten zien staan :P

Dubz

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
Je moet hier gewoon heengaan Wobble

Inderdaad. Dit is toch wel één van de ziekste dubstep feestjes in NL.

Met zo'n username mag je hier niet eens over twijfelen.

En geen geld is natuurlijk onzin hè :) 20 Eurootjes ben je binnen... Drinken doe je thuis maar.

aapkut

Badass junkie
ik heb een plan ik zeg me stuffie volgende maand pas op dan krijg ik het deze maand nog en dan kan ik wel :grin:

Wonderland

Belezen gebruiker
Ik ga hier heen, ik ga hier heen! :grin: Damn, ik heb er zo fucking veel zin in!
(En dat heeft verder onder andere helemaal niet te maken met het feit dat ik aan de drugs ga hoor, helemaal niet.... )

Dubz

Bewuste gebruiker
Wordt trouwens m'n eerste keer Datsik :rock:

Die staat nog vrij hoog op m'n MUST-SEE lijstje. :hearteyes:

De rest van de lineup gelukkig allemaal al ooit gezien.

ragnarok

Wijs gebruiker
Is dit een goed feestje om je dubstepparty ontmaagding te vieren? :P

zo ja, zal ik eens even met Rabbithole overleggen wat die ervan denkt... :wink:

Dubz

Bewuste gebruiker
ragnarok zei:

Het wordt wel een ruwe anale ontmaagding zonder glijmiddel dit.

Dubz

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
Nu ik er zo over nadenk.

Laten we stoppen dubstep en anus samen te voegen.

:tearsofjoy:
Kontstep ftw :rock:

Ik heb zo'n fucking zin hierien, niet normaal.. Elke drugsforum members die ik tegenkom krijgt een halve liter bier van me. En alle vrouwelijke users nog een kusje op je voorhoofd. :sunglasses:

Beanhead

Badass junkie
Dubz zei:
Beanhead zei:
Nu ik er zo over nadenk.

Laten we stoppen dubstep en anus samen te voegen.

:tearsofjoy:
Kontstep ftw :rock:

Ik heb zo'n fucking zin hierien, niet normaal.. Elke drugsforum members die ik tegenkom krijgt een halve liter bier van me. En alle vrouwelijke users nog een kusje op je voorhoofd. :sunglasses:

Ik was nog aan het overwegen om te gaan maar ik vind de inkom toch wel iets te duur... + Dikke raggajungle/dubstep hier in de buurt dan dus ja dan is de keuze snel gemaakt.

Maar moest ik toch nog gaan dan PM ik je zeker, kunnen we saampjes lekker gestoord doen op de wobbles :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
ragnarok zei:

Als jullie gaan, ga ik ook wel :grin:

Lauu

Badass junkie
Denk dat de geldstroom mijn kant op komt te liggen en dat ik dan toch nog ga, mijn eerste pure Dub feest :rock:

Wonderland

Belezen gebruiker
Dubz zei:

Present! Zal een mooi plekje op mn voorhoofd vrijhouden :wink:

Bovenaan