1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Onbekende drugssoorten

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Bartek23, 30 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Bartek23

Bartek23 Newbie

Wie weet er nog wat onbekende drugssoorten.

2. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Als je het weet is het toch niet onbekend?

Neo-Shulginist, Simm en Psychedelibee vinden dit leuk.
  3. Bartek23

Bartek23 Newbie

Ja maar misschien is er 1of andere smartshops drug of gewoon een drugs wat niet erg bekent is onder de mens.

4. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ik heb 4-ho-met gebruikt zeer onbekend

5. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

:tilttearlaugh:

Hier de drugs die ik ooit gebruikt heb, ik vermoed dat je daar wel de nodige middelen gaat vinden die niet heel bekend zijn. Maar je vraag is nogal algemeen, als je speficieker aangeeft naar wat voor soort drugs je geinteresseerd bent dan kunnen wij ook een stuk betere suggesties geven.

6. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

GVD He! je kan een eigen programma beginnen met voorlichtingen.

7. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Niet zozeer voorlichten denk ik, maar ik kan wel mijn ervaringen delen als mensen benieuwd zijn naar een bepaalde drug.

8. Bartek23

Bartek23 Newbie

Ik hou
    Vooral psychedelica heb ervaring nu met lsd, 2cb, truffels en wil nog dmt en salvia proberen enz

9. Bartek23

Bartek23 Newbie

Nog nooi van gehoord indd ik zal even rondvragen en als ik het kan regelen zal ik nog laten weten wat ik er van vond. Thanks

Rebell vindt dit leuk.
  10. Bartek23

Bartek23 Newbie

Thanks zie erg veel waarvan ik nog nooit gehoort heb ik zal zal even wat rondvragen wat te regelen is ben erg benieuwt thanks

11. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ja als je @Psychedelibee rijtje af gaat dan valt er nog veel te ontdekken d3 komende jaren. Ik heb ook een designer die alles kan maken. Maar ben altijd een beetje terug houdend vond al dat ik zo veel dingen gebruikte. Maar nu ik dit lees valt het eigenlijk best wel mee en ben ik een beginner vergeleken bij hem. Lol

12. Stonologie

Stonologie Bewuste gebruiker

Sorry voor de (klein beetje) late reactie :wink:.. maar dat is de drug die nummer 1 op mijn lijstje staat, omdat truffels het beste is wat ik ooit heb meegemaakt.. hoe bevalt het? Zijn de visuals echt vergelijkbaar?

13. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

4 ho met, 4 aco dmt, DOC

Azarius vaporizers and accessories
Laden...