Onder de grond

Joepie

Newbie
Ik wil graag beginnen te telen onder de grond, echter kom ik nu zelf bij de volgende problemen uit. Heeft iemand er ervaring mee en een mogelijke oplossing?

Allereerst wil je graag afgelegen liggen, ivm rondlopende ' nieuwschierige' mensen
maar nu wil ik graag de container vervoeren naar de locatie, echter komt het probleem om de hoek kijken dat ikzelf niet beschik over een groot rijbewijs, dus ik zal al een 3e instantie moeten vragen, maar die zullen zich wel een keer achter de oren krabben als ze in the middle of fucking nowhere ineens een gat zien en daar die container in moeten zetten.

Daarnaast kan ik wellicht zelf ter plaatse iets in elkaar zetten, maar wat voor materiaalen kunnen we hiervoor het beste gebruiken(wel lettende op een studenten inkomen), of heeft iemand een oplossing op probleem een?

De Sjeik

Bewuste gebruiker
echter komt het probleem om de hoek kijken dat ikzelf niet beschik over een groot rijbewijs, dus ik zal al een 3e instantie moeten vragen, maar die zullen zich wel een keer achter de oren krabben als ze in the middle of fucking nowhere ineens een gat zien en daar die container in moeten zetten.

Je betaalt hen om het werk te verrichten, niet om vragen te stellen. Overigens ben je ook niet verplicht een antwoord te geven ofzo, en het lijkt me sterk dat ze zullen vermoeden dat het om een toekomstige kweekruimte gaat, dus dat zit wel goed denk ik.

Maar wat jij van plan bent kost behoorlijk wat geld, aangezien je het hok op temperatuur moet houden terwijl het vriest. Een hokje binnen inrichten zou een stuk goedkoper en makkelijker zijn, maar ik neem aan dat je hier niet de ruimte voor hebt? En verder..heb ik eigenlijk geen flauw idee of dit wel haalbaar is met een studenteninkomen.. Mocht je op kleine schaal willen gaan kweken, ben je al zeker rond de 1000 euro kwijt aan materiaal + de stroom en verwarming..

Meer kan ik je niet echt vertellen, ik wens je veel succes in ieder geval.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
een container moet je diep ingraven (meer dan 5 meter) om infrarood controles 100% veilig af te zijn.

mijn tip is om met kleine lampjes (250 watt natrium) een ruimte in een stadswijk( centrum) in te richten.
een broodrooster geeft al meer hitte op een infraroodfoto- ga maar na.

led+ spaarlamp+ 250 watt hps = prima licht, weinig hitte.

ingraven in veluwe werkt niet.

cropp

Badass junkie
hoe wil je die in vredesnaam ingraven zonder dat het opvalt?

even een graafmachine huren lijkt me niet

Bovenaan