Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
De meeste mensen die GHB gebruiken die zitten vaak ook al snel aan de Baclofen en Diazepam.
Maar mensen onderschatten hoe zwaar Diazepam is.

Hij is zelfs zo zwaar dat heel veel mensen snel te veel nemen en zeggen niks te voelen.
Maar je bent zo erg in zombie mode..
Natuurlijk voel je niks!
Je hele gedachtengang is weg je bent trager en slomer maar je merkt daar weinig van als je geen zware inspanningen doet.
Je voelt je gewoon goed en dat is ook de bedoeling als je het neemt, alles ontspant.
Maar mensen die dichtbij staan merken het wel op dat je slomer en trager praat.

Een goede vriend van mij opende mijn ogen.
Ik ging na mijn GHB gebruik vaak verder cruisen op de Baclofen en Diazepam om af te bouwen.

Ik was een keertje op bezoek.
En was aan de Diazepam.
En deze jongen heeft geen verstand van drugs of drugs van de apotheek.
Ik ken hem al mijn hele leven, hij weet de werkingen niet of hoe dingen heten.
Maar hij zei ineens dat hij ziet dat ik die blauwe pilletjes ook slik.
Hij kende 2 mensen die dat ook slikte eerder.
Hij kent die naam niet maar wel herkent hij de trekken in mijn gezicht en de manier waarop je praat, sloom en traag.

Dat was wel het moment dat ik besefde hoe dom je word van Diazepam.
Me geheugen was zo slecht geworden.
Korte termijn en lange termijn!
Maar ik las dat het kan komen door GHB gebruik.
Zeker als je vaak out gaat op de GHB.
En ik slaap ook wel eens op de ghb 8 uur lang met 4 keer een hoge dosis om out te gaan.
Dus ik dacht dat het daardoor kwam.
Toen besefte ik dat het aan de Diazepam lag.

Ik ben gestopt met Diazepam.
En ben ook weer hersteld.
Me geheugen is weer helemaal goed.
Ik was normaal altijd heel erg scherp en dat kwam ook weer terug.
Onder invloed van GHB en als ik nuchter ben merk ik weer dat ik weer dat mijn geheugen goed is.

Dat GHB je geheugen aantast dat is niet waar.
Mijn geheugen is beter als ooit en gebruik al zoveel jaar GHB en ga altijd out om te slapen.
Het is die Diazepam of iemand zijn speed gebruik naast GHB gebruik wat ze vaak dom maakt.
Alleen ben je geneigd om de schuld op de GHB af te schuiven omdat die informatie overal opduikt.

Wat ben ik blij dat ik van die Diazepam af ben.
Je moet benzo's niet onderschatten en dan is Dia zelfs een van de zwaardere.
Deze splits zich in je lichaam vervolgens met de werking van 2 andere benzo's.

Ik gebruikte het maar eens in de zoveel tijd maar ik moest het echt even heel lang niet meer gebruiken om te herstellen.
Het maakt je junkerig, wanneer je niet gebruikt zit je er bij als een zombie.

Diazepam maakt je dom!

Laatst bewerkt:

Dopemonster

Wijs gebruiker
My valiummmmm

GHB nog veeeeeel dommer bij misbruik.
Ik denk dat ie bedoelt dat je met ghb misbruik ook flinke braindamage kan veroorzaken maar ik ben het er wel mee eens dat benzo's echt maar dan ook echt slecht zijn voor je hersenpan
Nog nooit zulke heftige klachten gekregen van alcohol of ghb zoals benzo's dat bij me hebben veroorzaakt
Ik denk ook als je er aan verslaafd geraakt ben zoals ik was dat je niet zozeer ervaar crave want zo geweldig ist niet maar als je eenmaal een benzo zombie ben blijf je liever zo dan dat je moet ontwennen en je hersenen weer 'normaal' moet krijgen😬

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
De meeste mensen die GHB gebruiken die zitten vaak ook al snel aan de Baclofen en Diazepam.
Maar mensen onderschatten hoe zwaar Diazepam is.

Hij is zelfs zo zwaar dat heel veel mensen snel te veel nemen en zeggen niks te voelen.
Maar je bent zo erg in zombie mode..
Natuurlijk voel je niks!
Je hele gedachtengang is weg je bent trager en slomer maar je merkt daar weinig van als je geen zware inspanningen doet.
Je voelt je gewoon goed en dat is ook de bedoeling als je het neemt, alles ontspant.
Maar mensen die dichtbij staan merken het wel op dat je slomer en trager praat.

Een goede vriend van mij opende mijn ogen.
Ik ging na mijn GHB gebruik vaak verder cruisen op de Baclofen en Diazepam om af te bouwen.

Ik was een keertje op bezoek.
En was aan de Diazepam.
En deze jongen heeft geen verstand van drugs of drugs van de apotheek.
Ik ken hem al mijn hele leven, hij weet de werkingen niet of hoe dingen heten.
Maar hij zei ineens dat hij ziet dat ik die blauwe pilletjes ook slik.
Hij kende 2 mensen die dat ook slikte eerder.
Hij kent die naam niet maar wel herkent hij de trekken in mijn gezicht en de manier waarop je praat, sloom en traag.

Dat was wel het moment dat ik besefde hoe dom je word van Diazepam.
Me geheugen was zo slecht geworden.
Korte termijn en lange termijn!
Maar ik las dat het kan komen door GHB gebruik.
Zeker als je vaak out gaat op de GHB.
En ik slaap ook wel eens op de ghb 8 uur lang met 4 keer een hoge dosis om out te gaan.
Dus ik dacht dat het daardoor kwam.
Toen besefte ik dat het aan de Diazepam lag.

Ik ben gestopt met Diazepam.
En ben ook weer hersteld.
Me geheugen is weer helemaal goed.
Ik was normaal altijd heel erg scherp en dat kwam ook weer terug.
Onder invloed van GHB en als ik nuchter ben merk ik weer dat ik weer dat mijn geheugen goed is.

Dat GHB je geheugen aantast dat is niet waar.
Mijn geheugen is beter als ooit en gebruik al zoveel jaar GHB en ga altijd out om te slapen.
Het is die Diazepam of iemand zijn speed gebruik naast GHB gebruik wat ze vaak dom maakt.
Alleen ben je geneigd om de schuld op de GHB af te schuiven omdat die informatie overal opduikt.

Wat ben ik blij dat ik van die Diazepam af ben.
Je moet benzo's niet onderschatten en dan is Dia zelfs een van de zwaardere.
Deze splits zich in je lichaam vervolgens met de werking van 2 andere benzo's.

Ik gebruikte het maar eens in de zoveel tijd maar ik moest het echt even heel lang niet meer gebruiken om te herstellen.
Het maakt je junkerig, wanneer je niet gebruikt zit je er bij als een zombie.

Diazepam maakt je dom!
Niet perse dom maar eerder gewoon dat je dingen je ontgaan , afspraken vergeet. En je er heerlijk op kan slapen. Heb ongeveer 3 jaar dagelijks diazepam dagelijks genomen en had verder geen bij werking .

Het wordt in de lever omgezet naar temazepam en lorazepam. En Diazepam blijft ook werken. En de lange halfwaardetijd is een plus als je gaat minderen / stoppen. Screenshot_20210905-230230_FK.jpg

De Zandman

Badass junkie
Wat probeer je hier mee te zeggen.
Gaat het wel goed?
Of heb je te veel drugs op?
Noot:
Nee. Ik heb geen drug op.
Maar als je zegt, dat e.e a. Met diazepam gebruik tot domheid kan leiden,
Dan zeg ik, dat dezelfde elementen in e.e.a. omschreven, tot veel grotere domheid leiden kan 'm.b.t. GHB gebruik.
Zie daarvoor de documentaire van Tygo maar eens, die over enkele stevige gebruikers van GHB gaat.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Zie daarvoor de documentaire van Tygo maar eens, die over enkele stevige gebruikers van GHB gaat.
Hahaaha als je Tygo gaat gebruiken als argument 😅 dan geeft dat al aan hoeveel verstand je hebt van ghb. Was dat je bron? 😂

Nog nooit zulke heftige klachten gekregen van alcohol of ghb zoals benzo's dat bij me hebben veroorzaakt
Ja ik dacht ik schrijf het even op.
Ik dacht dat mijn klachten van ghb waren maar na het stoppen met Diazepam verdwenen die klachten. En ik gebruik nog steeds ghb.
En dat is een belangerijk stukje informatie om te delen aangezien de meeste ghb gebruikers ook diazepam gebruiken op een geven moment

Dopemonster

Wijs gebruiker
Je moet bij Zandman eerst een Rebus oplossen voordat je weet wat hij zegt. Maar dan blijkt het uiteindelijk toch een kern van waarheid te hebben.
De Zandman maakt gebruik van zwarte magie was mij opgevallen
Het moment dat hij een Noot: gooit ben je het zwijgen opgelegt en krijg je een preek van hier tot Tokio waar je bovenkamer dagen over kan doen om te begrijpen en verwerken eer dat de neuronen in je hersenen alles een plekje hebben gegeven ben je niet meer dezelfde persoon als voorheen, een trauma die ongekende schade aanricht

Dirkjan

Badass junkie
De Zandman maakt gebruik van zwarte magie was mij opgevallen
Het moment dat hij een Noot: gooit ben je het zwijgen opgelegt en krijg je een preek van hier tot Tokio waar je bovenkamer dagen over kan doen om te begrijpen en verwerken eer dat de neuronen in je hersenen alles een plekje hebben gegeven ben je niet meer dezelfde persoon als voorheen, een trauma die ongekende schade aanricht
Ik vind 'm toch een stuk minder inspirerend nu hij bij elk bericht zijn notenverzameling gaat omschrijven.

Dopemonster

Wijs gebruiker
Ik ga vanaf nu in real life iedere keer als iemand iets vervelends tegen mij zegt mijn reactie beginnen met noot:
Zie je t al voor je 😂

De Zandman

Badass junkie
Worden we nu persoonlijk, heren?!
Staat iets je niet aan?
Dan zeg dat gewoon.
I.i.g. verander ik mijn manier van reacties geven niet.
Als je er niet tegen kunt, dan scroll je gewoon verder.
Heel simpel.
Cameron!

Dopemonster

Wijs gebruiker
Worden we nu persoonlijk, heren?!
Staat iets je niet aan?
Dan zeg dat gewoon.
I.i.g. verander ik mijn manier van reacties geven niet.
Als je er niet tegen kunt, dan scroll je gewoon verder.
Heel simpel.
Cameron!
Is als een geintje bedoelt, niet hatelijk
Niemand hoeft zijn gewoontes te veranderen tenzij iemand gekwetst word en dat is niet get geval

De Zandman

Badass junkie
Of er iemand gekwetst wordt, is aan de betrokken persoon zelf om te bezien,....
Maar ik pas me wel aan.
"Noot" wordt vanaf nu: " N......".
Mij kwets je overigens niet zo snel.
Je krijgt in je legionnairtijd eelt op je ziel, geloof me.

De Zandman

Badass junkie
Zouden we gelet op de titel van het topic kunnen vaststellen, dat er niet één benzodiazepine bestaat, die wél onderschat zou mogen, daarna kunnen, worden?
Om er maar eentje te noemen, seresta, ook wel oxazepam genaamd, misbruiken daarvan leidt ook al gauw tot een akelig afkick proces!

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Heb ongeveer 3 jaar dagelijks diazepam dagelijks genomen en had verder geen bij werking .
Dat is dus het grote gevaar van dit middel.
Het heeft een dusdanige verdovende werking dat het subyiel aanvoelt.
Je merkt niks en geen bijwerkingen zeg je.
Maar als jij dagelijks aan de Diazepam zit dan praat je vaak echt wel een stukje slomer.
Je hersens eerker slomer.
Maar jij voelt je beter dan ooit en slaapt er lekker op. Dus denkt dat het allemaal wel meevalt.

Zoveel ghb gebruikers die kennis maken met diazepam zeggen niks er van te voelen en zijn geneigd om een hogere dosis te nemen.
Aangezien ze die rush van ghb gewend zijn.
En ik zie dat zoveel mensen het onderschatten.
Zelf een aantal keren meegemaakt dat mensen ze weg tikken als smarties.
Ze zijn namelijk bij elke dealer te halen hier.

Eigelijk ben jij ook een beetje het voorbeeld die ik bedoelde. Je zegt heel luchtig dat je het 3 jaar dagelijks hebt gebruikt en komt over alsof dat prima is en daar totaal geen consequenties of bijwerkingen aan vast zitten.
Maar dat is er natuurlijk wel..
Alleen had je zelf niet door hoe tot hoe ver want je leert er mee leven en voelt je prima.

De Zandman

Badass junkie
Toen de benzo's er net waren, dacht men dat er h e t middel tegen angsten, teveel stress, overspanning, verkrampingen e.d. gevonden had.
Eureka!
Iedere patiënt werd, en voelde zich al snel veel beter, kalm, rustig, neutraal.
Lekker ontspannen!
Totdat er na enige tijd er problemen begonnen te ontstaan.
Er bleek dat er al heel vlot tolerantie optrad en dat de hoeveelheden die voorgeschreven werden torenhoog opliepen. 600, 700 mg was geen uitzondering.
En toen....het weer stoppen met dat benzootje.
Dat was niet zo eenvoudig, sterker nog, dat was rampspoed alom.
Want alle klachten aangaande angst, overspanning, enz kwamen bikkelhard weer terug, en zelfs in versterkte mate!
Dit was dus niet de bedoeling, en er werd een enorm alternatief beleid aangaande het voorschrijven van deze pammen...net zoals met seresta, (oxazepam) en temesta (cloazepam)
De grote Drie.
Vooral temesta is een hele gemene, en erg sterk. Van 10mg per dag afkicken, nou, ga der maar aanstaan.
Reken maar op 5 weken zeer beroerd zijn. Ik was bij ontwennen 4 weken van het padje. Jazeker!

Laatst bewerkt:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Toen de benzo's er net waren, dacht men dat er h e t middel tegen angsten, teveel stress, overspanning, verkrampingen e.d. gevonden had.
Eureka!
Iedere patiënt werd, en voelde zich al snel veel beter, kalm, rustig, neutraal.
Lekker ontspannen!
Totdat er na enige tijd er problemen begonnen te ontstaan.
Er bleek dat er al heel vlot tolerantie optrad en dat de hoeveelheden die voorgeschreven werden torenhoog opliepen. 600, 700 mg was geen uitzondering.
En toen....het weer stoppen met dat benzootje.
Dat was niet zo eenvoudig, sterker nog, dat was rampspoed alom.
Want alle klachten aangaande angst, overspanning, enz kwamen bikkelhard weer terug, en zelfs in versterkte mate!
Dit was dus niet de bedoeling, en er werd een enorm alternatief beleid aangaande het voorschrijven van deze palmen...
Het is een veel dieper probleem, wat de meeste doctoren maar niet lijken te begrijpen.

Mensen hebben rust in hun hoofd nodig, maar rust in je hoofd komt niet van emoties en gedachten afvlakken, maar van emoties en gedachten handelen. Niet van onbewuster worden van je emoties en gedachten, maar juist bewuster.

Het is in feite een heel simpel probleem, maar moeilijk omdat mensen dit niet willen. Mensen willen hun gedachten weg. Niet er bewuster van worden. Daarom zitten er wereldwijd honderden miljoenen aan deze middelen. Het zit niet in ons om de confrontatie met onze gevoelens en gedachten aan te gaan. Het druist tegen onze natuur in. En toch is dat het enige dat ons echte, blijvende rust kan geven.

Dopemonster

Wijs gebruiker
Het schijnt dat mensen die af en toe een benzo nemen 50% meer kans hebben op dementie en er zijn nog onderzoeken hier naar gaande
Ook is uit onderzoek gebleken dat patiënten die 4 á 18 pillen per jaar namen 3.6 keer meer kans hebben op een vroege dood en degene die meer dan 132 pillen per jaar namen 5.3 keer meer kans hadden op een vroege dood
Nou moet je dit natuurlijk niet allemaal blindelings geloven zal vast wel overdreven zijn maar onschuldig zijn de pillen niet!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het schijnt dat mensen die af en toe een benzo nemen 50% meer kans hebben op dementie en er zijn nog onderzoeken hier naar gaande
Ook is uit onderzoek gebleken dat patiënten die 4 á 18 pillen per jaar namen 3.6 keer meer kans hebben op een vroege dood en degene die meer dan 132 pillen per jaar namen 5.3 keer meer kans hadden op een vroege dood
Nou moet je dit natuurlijk niet allemaal blindelings geloven zal vast wel overdreven zijn maar onschuldig zijn de pillen niet!
Geloof er niets van, maar inderdaad onschuldig is het niet.

Het herstellend vermogen van het lichaam is zo groot... Maar dan moeten mensen er weleens mee stoppen.

Dopemonster

Wijs gebruiker
Geloof er niets van, maar inderdaad onschuldig is het niet.

Het herstellend vermogen van het lichaam is zo groot... Maar dan moeten mensen er weleens mee stoppen.
Dat klopt wat je zegt het heeft natuurlijk ook veel te maken met de leeftijd
Als je in je jeugd veel benzo's heb gebruikt zul je later minder kans op dementie hebben dan dat je als bejaarde de hele dag valium slikt

Maar je merkt wel heel vaak aan (langdurige) benzo misbruikers dat ze echt cognitieve problemen hebben opgelopen
Bijvoorbeeld als je kijkt naar eminem aan het begin van ze carrière en hoe die eruit zag na een heftige valium verslaving zag die er echt als een vermoeide zombie uit en nou is 1 persoon niet echt een ideaal voorbeeld plus dat die wereldberoemd is en een hoop andere problemen had maar er zijn genoeg mensen echt mentaal aan kapot gegaan

De Zandman

Badass junkie
Het lichaam kan, en kent veel, jazeker, maar er zijn grenzen.
Teveel, te langdurig misbruik leidt wel degelijk tot zware schade en de dood.
Die weg kan erg lang goed verlopen, maar, er is altijd een einde aan verdraagzaamheid en reparatie vermogen.

Dopemonster

Wijs gebruiker
Het lichaam kan, en kent veel, jazeker, maar er zijn grenzen.
Teveel, te langdurig misbruik leidt wel degelijk tot zware schade en de dood.
Die weg kan erg lang goed verlopen, maar, er is altijd een einde aan verdraagzaamheid en reparatie vermogen.
Ik bekijk het altijd zo:
Je lichaam kapot maken hoeft maar een paar seconden te duren
En om daarvan te herstellen kan weken/maanden/jaren in beslag nemen

inner_search

Badass junkie
Dan had ik al lang dood moeten zijn hoor.
Bijvoorbeeld als je kijkt naar eminem aan het begin van ze carrière en hoe die eruit zag na een heftige valium verslaving zag die er echt als een vermoeide zombie uit en nou is 1 persoon niet echt een ideaal voorbeeld plus dat die wereldberoemd is en een hoop andere problemen had maar er zijn genoeg mensen echt mentaal aan kapot gegaan
Dat was polygebruik met alles wat hij toegegeven kreeg , kan je niet vergelijken met een gewone benzo verslaving.

benzos zijn Gwn kut , met een dikke punt !

Dopemonster

Wijs gebruiker
Dan had ik al lang dood moeten zijn hoor.

Dat was polygebruik met alles wat hij toegegeven kreeg , kan je niet vergelijken met een gewone benzo verslaving.

benzos zijn Gwn kut , met een dikke punt !
Hij vertelde dat hij 20 diazepam(valium) pillen, 20 zolpidem(ambien) pillen en 20 hydrocodone(vicodin) pillen per dag slikte op het hoogtepunt van ze verslaving nou zijn 40 benzo's veel maar niet ongebruikelijk in de verslavings wereld maar inderdaad, beroemde mensen hebben een veel groter assortiment voorhanden liggen

inner_search

Badass junkie
Hij vertelde dat hij 20 diazepam(valium) pillen, 20 zolpidem(ambien) pillen en 20 hydrocodone(vicodin) pillen per dag slikte op het hoogtepunt van ze verslaving nou zijn 40 benzo's veel maar niet ongebruikelijk in de verslavings wereld maar inderdaad, beroemde mensen hebben een veel groter assortiment voorhanden liggen
Idd vicodin , maar dan ook nog de coke , shrooms ,adderal , lsd , pillen met onbekende substanties die hij van fans kreeg , alcohol methadon op het laatste.
En enkel en alleen om in het slim shady alter ego te trigger.

en heeft hij een loop verslaving 😂.
Maar we wijken af van de benzos 🙈🤣

Dopemonster

Wijs gebruiker
Idd vicodin , maar dan ook nog de coke , shrooms ,adderal , lsd , pillen met onbekende substanties die hij van fans kreeg , alcohol methadon op het laatste.
En enkel en alleen om in het slim shady alter ego te trigger.

en heeft hij een loop verslaving 😂.
Maar we wijken af van de benzos 🙈🤣
Ik heb ooit is een video van hem gezien daarom wist ik wat ie nam maar het blijkt dat ie geen coke of andere hard drugs gebruike hij was alleen aan medicijnen en alcohol verslaafd misschien dat ie vroeger recreatief wel hard drugs gebruikte

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan