Na een staande houding betreffende drugs ben ik opgeroepen door het CBR om een onderzoek naar de rijgeschiktheid te doen. Bij dit onderzoek moet ik in gesprek gaan met een psycholoog en een urinetest moeten afnemen. Om mezelf voor te bereiden ben ik al wel gaan rondspeuren op internet naar dit onderzoek maar er staat maar bar weinig over hoe het in zijn werk gaat. Hebben mensen tips welke strikvragen ze gaan stellen en hoe je ze moet beantwoorden?
En de urinetest hoe wordt deze afgenomen?
Sta je onder toezicht dat ze echt naar je leuter staan te kijken, met spiegels meekijken of luisteren dat je echt plast. Is er een mogelijkheid om iemand anders zijn urine/synthetische te gebruiken?
Ik ben nu een week gestopt en over 4 weken moet ik keuren. Ben alleen bang dat ik de urinetest niet haal aangezien ik een stevige blower ben.
En de urinetest hoe wordt deze afgenomen?
Sta je onder toezicht dat ze echt naar je leuter staan te kijken, met spiegels meekijken of luisteren dat je echt plast. Is er een mogelijkheid om iemand anders zijn urine/synthetische te gebruiken?
Ik ben nu een week gestopt en over 4 weken moet ik keuren. Ben alleen bang dat ik de urinetest niet haal aangezien ik een stevige blower ben.