• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Onopvallende hallucinaties

Nou, de eerste keer dat ik paddo's deed ging het echt geweldig. En was het wel duidelijk dat er visuele effecten waren. De 2e en 3e keer waren deze echter zo subtiel dat een maat van mij me moest zeggen dat het er toch echt niet zo uitzag normaal. Hieronder wat voorbeelden.

We gingen een film kijken "howl's moving castle" (echt rete vette film, helemaal als aan het trippen bent) en in die film is alles heel gedetailleerd getekend. Dus bijna iedereens kleren, de lucht, de huizen.. alles wat volgetekent met detail... en ik dacht dat die bewegingen erbij hoorden :) tot dat Sander dus zei dat er helemaal niks bewoog.

Ander voorbeeldje, we liepen langs een boom en ik keek er ff goed naar. En ik kan niet omschrijven hoe het eruit zag, maar voor mij leek het 30sec, en Sander vertelde me laatst dat ik daar ruim een half uur bij die boom heb gestaan, en dat terwijl ik vol bleef houden dat de paddo's dit keer niet werkten.

Heb nog veel meer voorbeelden, maar ik wil ff wat bier en das op dus moet ff ergens nieuwe halen, mischien post ik het hele verhaal wel... iki zie wel grtz

Qocaïne

Badass junkie
hehe grappig! Die paddo's hebben dus wel degelijk gewerkt.. alleen op een andere manier als je zou verwachten.

Heb je geen kleurpatronen gezien etc?

Ben benieuwd naar je hele verhaal!
Hoop dat je de tijd vind om die nog ff te posten!

Bovenaan