Onrust/paniek 3mmc

Chikin

Newbie
Goedeavond,

afgelopen nacht heb ik met een vriend van mij ongeveer een halve gram 3 mmc weggesnoven. We zijn hiermee begonnen op 02:00 en ons laatste sleutelpuntje was om 08:00.

Nu zijn we 12 uur verder en heb ik nog steeds het gevoel dat de 3mmc zijn werk doet. Na vannacht niet geslapen te hebben heb ik nog steeds niet het gevoel moe te worden. Hoelang kan dit duren met 3 mmc?

ik heb net ook mijn hartslag en bloeddruk opgemeten. Mijn hartslag zit op 75, maar me bloeddruk is aan de hoge kant 105/149. Moet ik me zorgen maken.

ik ben trouwens een man van 26, 1,85, 84 kg

HappyMind

Badass junkie
Als je je zorgen maakt over je gezondheid kan je altijd contact opnemen met de huisartsenpost. Dan wel eerlijk zijn over het gebruik van 3-MMC.

3-MMC is rot spul voor je lichaam, het werkt inderdaad best wel lang door en uit eigen ervaring weet ik dat het voor de nodige vasoconstrictie kan zorgen. Was dit je eerste keer 3-MMC?

Hopelijk val je vanavond gewoon lekker in slaap. Probeer wat te eten, drinken en straks lekker in bed gaan liggen, schermen weg en kijken of je dan kunt ontspannen. Externe prikkels houden je wellicht onnodig wakker en alert.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Nee man niks om zorgen over te maken. Probeer te ontspannen dmv wat te eten, een douche pakken en lekker gaan liggen. Eet bijvoorbeeld wat fruit en yoghurt, iets wat je makkelijk weg krijgt.

Vooral niet over stressen, je valt vanzelf in slaap!

Chikin

Newbie
Als je je zorgen maakt over je gezondheid kan je altijd contact opnemen met de huisartsenpost. Dan wel eerlijk zijn over het gebruik van 3-MMC.

3-MMC is rot spul voor je lichaam, het werkt inderdaad best wel lang door en uit eigen ervaring weet ik dat het voor de nodige vasoconstrictie kan zorgen. Was dit je eerste keer 3-MMC?

Hopelijk val je vanavond gewoon lekker in slaap. Probeer wat te eten, drinken en straks lekker in bed gaan liggen, schermen weg en kijken of je dan kunt ontspannen. Externe prikkels houden je wellicht onnodig wakker en alert.
Dit was mijn tweede keer, de eerste keer 3-MMC viel ik binnen 2,5 uur na laatste inname inslaap. Dit keer helaas niet.

thanks voor de tips ga ik doen!

Chikin

Newbie
Nee man niks om zorgen over te maken. Probeer te ontspannen dmv wat te eten, een douche pakken en lekker gaan liggen. Eet bijvoorbeeld wat fruit en yoghurt, iets wat je makkelijk weg krijgt.

Vooral niet over stressen, je valt vanzelf in slaap!
Ja eten krijg ik helaas heel moeilijk weg. Yoghurt moet wel lukken inderdaad.

thanks voor de tips!

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Dit was mijn tweede keer, de eerste keer 3-MMC viel ik binnen 2,5 uur na laatste inname inslaap. Dit keer helaas niet.

thanks voor de tips ga ik doen!
Dit had ik ook met mijn eerste keer 3mmc, helaas daarna nooit meer ervaren.
Je moet je je er echt aan toegeven dat je wilt slapen. Desnoods wat meditatie opzetten en rustig met je ogen dicht gaan liggen.
Podcast luisteren werkt bij mij ook heel goed, luister hem 9/10 keer niet af omdat ik in slaap val.

Mocht je nu echt nog geen slaap hebben kan het misschien een optie zijn om nu nog even ‘actief’ te zijn. Douchen, opruimen oid. Dan ben je even uit de sleur van ‘ik moet nu slapen’. Over een uurtje of 2 weer proberen (met de tips van hierboven) en dan zal je zien dat het waarschijnlijk wel gaat lukken.
Je hoeft je geen zorgen te maken, het is een aanslag op je lichaam. Je lichaam werkt gewoon hard nu.
Eten is erg belangrijk voor je slaap, maar ook voor je kater morgen. Ik snap dat het moeilijk is maar probeer echt goed te eten. Soep met een broodje misschien? Broodje in de soep dippen en dan gaat het bij mij altijd wel.

Succes!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Probeer voldoende te drinken en probeer toch wat goed te eten. Niet eten en niet slapen verlengen de naweeën. Je ff verfrissen, cosy kledij en filmpje opzetten. Gewoon relaxen. Genoeg elementen die je straks naar slaap leiden.

HappyMind

Badass junkie
Ehm vasodingest wat?

Vernauwing van je bloedvaten. De dagen na 3-MMC was ik fysiek echt veel sneller moe en een benauwd gevoel. Alsof je bloed niet helemaal lekker in je lichaam rond werd gepompt. 😅

Chikin

Newbie
Bedankt voor al jullie reacties!

afgelopen nacht ben ik rond 00:00 in slaap gevallen tot 08:00. Voel me een stuk beter dan gisteren. Helaas ben ik nog wel onrustig.

probeer vandaag gezond te eten en te drinken en vanavond weer op normale tijd naar bed

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Er gaat momenteel "3mmc" rond die kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal), maar waarvan je na een enkele portie inderdaad al makkelijk 12 uur wakker blijft. Ook ga je er lang niet zo fijn op en voel je je na of 2x herdoseren al heel vaag.
Dat is geen 3MMC, in alle jaren van gebruik had het spul altijd de kleur van rietsuiker.

Bovenaan