Ontzagelijk naar de klote

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Vorige week (woensdag t/m vrijdag) heb ik met veel mensen gefreakt (waar ik nu dus spijt van heb). Er zijn zeer veel blauwe mitsu's doorheengegaan. Ik ben in de problemen geraakt met m'n werk wat ik gelukkig heb kunnen oplossen. De laatste keer dat ik geslikt heb was vrijdag, het is nu woensdag en ik zie er nog steeds verkkrd uit en zo voel ik me ook.

a.s zaterdag moet ik weer aan het werk, en 28 augustus moet ik weer naar school. Ik heb met m'n vrienden afgesproken dat ik voorlopig geen xtc meer gebruik. Zijn er meer mensen die dagen achter elkaar doorgaan (wel met slapen tussendoor) op blauwe driehoekjes? Dit was voor mij namelijk de eerste keer. Ik maak me niet echt grote zorgen omdat ik weet dat het altijd wel goedkomt. Voel me alleen beetje depressief door dat kloteweer, verhuizing, scholen beginnen enz enz...

iig ben ik blij als deze maand augustus voorbij is want ik wordt sagerijnig van niks doen :(

Debris

Bewuste gebruiker
Iedereen komt hier maar klagen dat ze teveel achter elkaar hebben gepakt.
Ja, je voelt je klote voor een paar dagen, maar je overleeft 't wel.
Laat het dan een les zijn voor volgende keer...

Met drugs moet je opbouwen, niet meteen dagen achter elkaar doen.
Tussendoor ook gezond leven. Eten, slapen, is zeer belangrijk.

Tijdens de Gentse feesten heb ik 2 weken lang elke dag speed gebruikt.
Niet eens een afkick van gehad, gewoon elke dag slapen en genoeg eten.
Zelfs al heb je geen behoefte aan eten of slaap op dat moment.

Ken je grenzen...

Jackthetripper

Experimenterende gebruiker
Ik ga, als ik het één keer in de 3 a 4 maanden gebruik ook goed lang door. Mijn maximum is dan 8 a 9 pillen in 2 (lange) dagen.
Ik ga dan wel goed voorbereid "aan de slag" :wink: ; ik zorg dat ik verder niks te doen heb, geen verplichtingen, ijskast vol gezond spul, en wat supplementen in huis.

Persoonlijk denk ik dat tussendoor slapen en dan de volgende dag verder gaan je kater nog erger maakt. In je slaap hersteld je lichaam (en vooral je hersenen) zich ....maar als je de volgende dag weer aan de pillen gaat dan wordt al dat "opgebouwde" in een klap weer afgebroken.
Als ik het doe...doe ik het goed dus...en dan liever 2 dagen aan één stuk dan 4 of 5 dagen met tussenpozen.

Het komt vast weer goed, ik denk dat je nu wel weet hoe ver je de volgende keer kunt en moet gaan.

Sterkte! :stoned:

Miss J

Bewuste gebruiker
Jackthetripper zei:
Als ik het doe...doe ik het goed dus...en dan liever 2 dagen aan één stuk dan 4 of 5 dagen met tussenpozen.

Ben je dan niet helemaal naar de klote op de tweede dag zeg maar? Als ik een avond en nacht aan de pillen ga (ongeveer 4 met "normale" hoeveelheid mdma) ben ik niet moe ofzo maar ik ben dan aan het einde toch wel helemaal naar de klote en begin ik steeds raarder te doen. Als in wartaal uitslaan en slechter funtioneren. :P

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
waarom probeer je niet eens zoals mij, 2 keer per jaar een pilletje, beetje mediteren, beetje chillen, wandelingetje maken, wat chillen in de zetel met een jointje erbij en er dan maandenlang positieve energie uit putten...? :confused:

Windhoos

Tja, je hebt gebruik en MISbruik. Ik zou bijna willen zeggen eigen schuld, dikke bult.....

:rolleyes:

Jackthetripper

Miss J zei:
Jackthetripper zei:

Ben je dan niet helemaal naar de klote op de tweede dag zeg maar? Als ik een avond en nacht aan de pillen ga (ongeveer 4 met "normale" hoeveelheid mdma) ben ik niet moe ofzo maar ik ben dan aan het einde toch wel helemaal naar de klote en begin ik steeds raarder te doen. Als in wartaal uitslaan en slechter funtioneren. :P

Naja...2 dagen...je moet het meer zien als beginnen op bijvoorbeeld vrijdagavond uurtje of 8 en dan door tot 8 uur volgende avond. Je slaat een nacht over,dus dan is het voor mij 2 dagen...qua uren zijn het natuurlijk geen 2 dagen.
We pakken een pilletje.....laten we lekker werken...dan als het uitgewerkt raakt pilletje + kwartiertje later wat ghb. Heerlijk... En dat herhalen we zo een paar x.

Aan het einde ben ik zo moe dat ik (ook door de ghb) steeds in slaap dreig te vallen en steeds wakker schrik en roep.."Ik sliep niet!" :wink:
Mijn vriendin gaat aan het einde wartaal uitslaan. Is misschien vrouwen eigen? :wink:
Die nacht proberen we zo goed als het gaat te slapen. Ik heb dan de volgende ochtend al weer eetlust. Geen smaak..wel eetlust. Ik moet van mezelf dan ook echt 4 boterhammen eten. Mijn vriendin heeft 2 dagen lang geen enkele eetlust. Werkt dus bij iedereen anders.

Vind het sowieso grappig dat het bij iedereen anders werkt en dat bij ons alles tegengesteld wordt.
Normaal hou ik van rock, mijn vriendin van dance. Met een pilletje op wil ik dance horen en zij rock.
Normaal heeft mijn vriendin altijd zin in sex, ik niet altijd. Met een pilletje op krijg ik 'm niet omlaag en is m'n vriendin niet echt opgewonden. En zo kan ik nog wel ff doorgaan met tegengesteldes. Maar chill is het altijd. Heb er nu al weer zin in!

Flameon

Badass junkie
Zoveel dagen feesten met pillen betekend inderdaad dat je hersenen een flinke klap krijgt, en dat je je de dagen erna down voelt is vrij normaal. Hoe meer je hebt gebruikt, hoe meer je hersenen te lijden hebben gehad en hoe langer het down gevoel duurt.
Succes, het gaat wel over. Over een maand of 2 ben je er vanaf :wink:

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Ja m'n grens weet ik nu idd wel te vinden :grin: de volgende keer denk ik wel wat beter na, ik heb geen keus want ik heb weer werk en school. Maar is 2 maanden niet beetje overdreven? hehe :openmouth: ik bedoel van 1 nachtje doorhalen met pillen voel ik me maar 2 dagen daarna nog kut, van 3 nachtjes :confused: ik geef het 2 weken :sunglasses: :beer: . Maar het is gewoon veel leuker om het eens in de 1 á 2 maanden ofzo te doen dan kun je er echt naar uitkijken :grin: :grin: m'n conditie is trouwens wel flink gedaald ik kom amper nog 2 trappen omhoog haha, lekker veel slapen beetje vast ritme derin krijgen kan ik zaterdag beetje fris en fruitig beginnen :tearsofjoy:

Flameon

Badass junkie
Tuurlijk 2 maanden was een grapje, over enkele dagen ben je weer opgekallefaterd :)
XTC kun je het beste inderdaad 1x in de twee a drie maanden doen. Dan blijft het leuk

Debris

Bewuste gebruiker
Ken mensen die al 10 jaar elke dag speed pakken.
Die komen hier ook niet klagen.

Het is niet alsof jullie er zo erg aan toe zijn...

GODdamn

DreamerOfDreams zei:
waarom probeer je niet eens zoals mij, 2 keer per jaar een pilletje, beetje mediteren, beetje chillen, wandelingetje maken, wat chillen in de zetel met een jointje erbij en er dan maandenlang positieve energie uit putten...? :confused:

en zo hoort het : )

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Wat is het doel van je topic, wil je troostende woordjes of harde feedback.

Zie het zo, je hebt weer iets geleerd (mag ik hopen).

toch nog een tip:
Eet gezond, veel fruit, ga een beetje sporten ook al heb je geen zin, hardlopen whatever... gunstig voor je serotinine opbouw.

Bovenaan