1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ontzettend ziek na pep

Discussie in 'Speed' gestart door Mika11, 22 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Mika11

Mika11 Newbie

Hoihoi,
    Afgelopen zaterdag heb ik voor de 2e keer pep gebruikt. Helaas ging er iets fout bij de dosering (geen idee wat) waardoor ik achteraf gezien een dikke gram had weggesnoven. Ik ging prima die avond en heb er toen ook niks van gemerkt. Begin van de avond een paar biertjes gehad maar verder geen gekkigheid.
    Ik begon rond 22.00 en rond 03.00 het laatste puntje gehad. Om half 7 een poging gedaan tot slapen en ik heb een paar minuutjes liggen doezelen. Toen ik daar weer wakker uit werd was ik ongelooflijk misselijk en zwak in mn benen. Als ik op stond meteen dreigen flauw te vallen etc.
    Hele dag niet gegeten natuurlijk maar ik vond het niet zo vreemd. Smiddags nog een poging gedaan wat te slapen, ook om die gigantische doppen iets te laten afnemen. Lukte niet maar mn ogen waren al niet meer zo groot. Gisteren vroeg gaan slapen(21.00) en om half 5 werd ik misselijk wakker. 3x boven de pot gehangen waarnaar ik pep heb afgezworen. Ik hoopte dat het op zou luchten, maar ik ben nog net zo ziek. Ondertussen nog steeds niks gegeten op gisteren een appel en een bakje yoghurt na.

De eerste keer pep was er niks aan de hand, normale dosering gehad. Goed moe de volgende dag maar geen gekkigheid.
    Maar ik moet er wel bij toevoegen dat ik ook een hele lage tolerantie heb voor wiet en alcohol.

Iemand advies? Of iemand die uberhaupt al kan zeggen of dit normaal is en me gerust kan stellen?

2. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker

Ik kan je niet gerust stellen maar, ik kan je wel zeggen dat het nog veel erger kan.

Neem medicatie als je die tot je beschikking hebt ga goed slapen dan ben je het zo weer kwijt.

Ik zie er momenteel uit als of ik het "licht" net gemist heb.

Laatst bewerkt: 22 okt 2018
  3. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

@Mika11 .
    Helaas zul je het uit moeten zitten. Je hebt het gewoonte veel bont gemaakt met ruim een gram snuiven.
    Als je binnen 5 uren ruim een gram weg snuift is dit een vrij normale reactie. Je lijf moet al die rommel weer verwerken en opruimen. Zeker zonder tolerantie is dat niet gek. Je moest volgens mij nog aardig je best doen om binnen 5 uren zoveel weg tekunnen te snuiven?
    Niet eten en slapen helpt ook niet mee om te herstellen. Ook dat is niet raar na zoveel speed.
    Neem GEEN andere drugs om dit proberen op te lossen. Dan moet je lijf nog meer werken om te herstellen. Ik denk dat je ook blij mag zijn dat je denk ik vrij slechte speed had. Want als je goede sterke speed had gehad, had je na 1 hele gram waarschijnlijk op de ehbo beland. Dus kijk ook echt uit.
    Voor nu: probeer goed en gezond te eten, wat te rusten en slapen. Ook wat sporten helpt. En gewoon op de blaren zitten. Hoe lang het duurt is niet te zeggen.
    Wel jammer dat je het gelijk zo verpest hebt voor jezelf dat je klaar bent met speed. Speed kan zo leuk zijn als je er normaal mee om gaat.
    Sterkte!

Laatst bewerkt: 22 okt 2018
    SanneBanne en Rebell vinden dit leuk.
  4. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Lol dus dit ja!

5. KetaKech

KetaKech Experimenterende gebruiker

Aangezien je niet in de ehbo bent belandt wat na een gram pure speed in een paar uur snuiven normaal wel zou doen, ga ik er vanuit dat je je speed ook niet hebt gewassen met aceton. Daar is hier ook nog een topic over te vinden. Met deze methode was je restanten van het productieproces en het meest gebruikte versnijdingsmiddel caffeïne uit je speed. Deze restanten kunnen namelijk ook hebben bijgedragen aan je enorme kater!

Lees: bijgedragen. Bij een normale dosering had je er wss geen last van gehad! En ga vooral niet de volgende keer (indien dat nog tot stand komt) je speed wassen en dan alles opsmikkelen hè! Dosering is key bij speed. Ikzelf heb gemerkt dat gewassen speed mij op lichamelijke wijze veel minder zwaar valt... Daarnaast gebruik ik ong 100 mg op een avond. Naast wat moeite met eten en moe zijn heb ik vrijwel geen last van een kater door deze methode.

Wellicht kan je smoothies nog wel naar binnen werken. Zou je erg moeten helpen indien het lukt. Ik wens je veel beterschap :)!!!

Bas, De Dunne, Koffieboon en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Bas

Bas Wijs gebruiker

Dit is nou gewoon een goed voorbeeld van je niet laten inlezen, het luisteren naar anderen (tenzij je dit etc alleen deed en zelf ermee begon) en dit is een goed voorbeeld van wat er gebeurt als je een middel onderschat en je je grenzen te hoog legt. Zo van: 'oh dat overkomt mij niet, laat ik eens even kijken hoe ver ik kan gaan om het te bewijzen'. Less = more, laat dat even duidelijk zijn. Dat zal je zelf nu ook wel inzien, hopelijk, net zoals DeDunne al zegt. Speed kan gewoon leuk zijn, maar net als bij andere drugs is het een feit dat hoe meer je neemt, hoe meer negatieve effecten er op komen spelen, Waardoor de positieve effecten worden onderdrukt.

Geen idee of je dit toevallig nog zal lezen, net zoals de berichten hierboven, maar ga eens op onderzoek uit. Wat is de werking van speed bij deze hoeveelheid en bij deze hoeveelheid? Wat zijn korte termijn bijwerken en bijwerkingen op lange termijn? Wat zijn aangeraden doseringen en welke doseringen zijn niet geschikt voor 'beginnende' gebruikers? Wat doet speed met je lichaam en kan je die gevolgen ook beperken/verminderen of moet je het maar accepteren? Wat doe je voor het gebruik, tijdens en erna? Hoelang heeft je lichaam nodig om te herstellen tot bepaalde mate? Etc, etc.

Stel ook eens de vraag aan jezelf of je je geschikt vind om pep te gebruiken, denk daar maar eens goed over na en kom met een eerlijk antwoord, luister dus naar je lichaam. Ook na het drugs gebruik, luister naar je lichaam. Weet wat je moet doen wanneer je lichaam bepaalde signalen afgeeft zoals misselijkheid, flauwvallen, duizeligheid, zwak gevoel in ledematen en een terugkerend hongergevoel.

Om nog 1 alinea te vullen; pep neemt het honger gevoel weg, waardoor je geen honger hebt en ook niks kan eten omdat je lichaam verkeerde signalen krijgt. Je lichaam denkt namelijk geen honger te hebben, dankzij de pep. Voor, tijdens en na gebruik moet je altijd iets eten. Ik leg de nadruk voor nu even op 'iets', dus al is het maar een broodje of een gevulde koek. Na gebruik zal je snel het gevoel van honger ervaren, maar vaak lijkt dit op het gevoel van misselijkheid of andersom. Door de maagkrampen (aangespannen spieren door de pep) denk je misselijk te zijn terwijl je eigenlijk honger hebt. Op dat moment moet je iets eten, dit zal het gevoel wegnemen OF juist erger maken. Als het ergers wordt zal je waarschijnlijk moeten overgeven, maar dan is het gevoel ook gelijk weg. Soms is het lastig in te schatten of je nou honger hebt of niet, vandaar dat je dus altijd iets moet eten.

De rest is aan jou, lol, deze post is weer uitgebreider geworden dan ik eigenlijk wilde. Maarja, we kunnen niet vaak zat blijven hameren hier op. Lees je gewoon in! Een gewaarschuwd mens telt voor 2. (:

KetaKech en Fenrir vinden dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Ontzettend ziek pep
  1. Puckkk
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    3.218
  2. maxdw1212
    Reacties:
    4
    Weergaven: