1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ontzettende pijn in rug en benen

Discussie in 'Speed' gestart door maxdw1212, 6 sep 2013.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. maxdw1212

maxdw1212 Belezen gebruiker

Ik ga vandaag een dagje aan de speed en ben ook al begonnen. Met speed begin ik standaard rond 12 a 1 smiddags ik doe dit omdat ik overgevoelig ben voor het wakker blijvende effect zodat ik de volgende dag kan slapen. Nou heb ik vandaag om half 1, 2 sleutelpuntjes gehad van ongeveer 40 mg ik heb in de middag dus ook al licht strak gestaan en heb nu na me volgende 2 nakjes ontzettende pijn in me rug en benen. Ik heb vanochtend van te voren goed gegeten. Ik had toen ook een vitamine pil a tot z gehad een vitamine C1000 bruistablet en een magnesium pil. Is die pijn kramp,spierpijn,verzuring of iets anders?

2. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Is het niet dat je gewoon te veel gestaan en gelopen hebt? Ik weet het verder ook niet. Mijn huisgenootje vertelde me tijdje terug dat ze had gelezen dat veel mensen ook rugpijn ervaren wanneer ze mdma genomen hebben, maar ik heb dat zelf niet gehad. Misschien is de oorzaak vergelijkbaar daarmee?

3. Frank123

Frank123 Wijs gebruiker

Toevallig niet last van knikkende knieën wanneer je gebruikt heb ?

4. maxdw1212

maxdw1212 Belezen gebruiker

nee inmiddels is de dag voorbij. was ook me beste keer pep sinds ik grotendeels de regels volgden van het handboek. Maar heb deze dag en gister zo weinig mogelijk gelopen omdat ik geen pijn in me poten wou

5. Snelle peppie

Snelle peppie Experimenterende gebruiker

Ik heb wel vaak pijn in rug en benen
    Ik heb alleen pijn in rug en benen als ik een nachtje door ben gegaan op speed, en moet vervolgens weer om 7 uur in de bakkerij aan de slag. Neem ik wel 2 goeie nakkies om overeind te blijven, om 3 uur de shop in, rook me stoned als een garnaal en hup lekker naar huis en naar bed. Effe slapen en savonds begint het hele rideltje weer overnieuw.

Hardstikke idioot natuurlijk...maar jah het blijft wel aantrekkelijk.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Ontzettende pijn rug
  1. Puckkk
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    3.218
  2. Hannoe26
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    4.226