1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Onverwachts eerste maal XTC!

Discussie in 'Trip reports' gestart door Razer, 11 jan 2016.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Razer

Razer Newbie

Personen: ik en 4 vrienden ( persoon M, D ,S,en N). Allemaal begin 20.
    Ervaring: persoon M had 1 maal xtc gebruikt. Persoon N wilde het ook eens proberen. De andere inclusief ik, waren neutraal.

Mijn eerste keer xtc was heel onverwachts. Ik ging met 3 vrienden naar zijn thuis (persoon M) om een nachtje te gamen (hij was namelijk het hele weekend alleen thuis). Tot plots persoon M 2 xtc pillen op tafel neer legde en vroeg wie een geweldige avond wou beleven. Persoon N was meteen verkocht. Persoon D, S en ik waren beetje overvallen en wachten een beetje af. Tot een moment ik besloot om mee te doen volgden persoon D en S al snel. We hadden ieder een kwartje genomen van een roze pil (blijkt 220 mg te bevatten). Ik was niet zo zenuwachtig en liet alles rustig op me afkomen( vond dit vrij raar want ik wist niet waar ik me aan kon verwachten). Al snel gingen we naar de kelder waar de meest geweldige nacht begon ! :hearteyes:

Na een goede 20 min kreeg persoon M deze al vrij snel binnen. Vol verbazing keken we naar hem hoe hard hij zich al amuseerde. Na een goede 30 min voelde ik tintelingen in mijn onderarmen al vlug merkte ik dat de rest ging volgen. Heel euforisch ging ik naar persoon M en zei ' ik ben er man!' Het gevoel is moeilijk te beschrijven. Het voelt aan alsof je de hele wereld aan kan en iedereen je beste vriend is.

Na een goed uur voelde iedereen de werking ervan. Eerste moment ging iedereen met elkaar knuffelen :tongueout:. Daarna merkte we dat de muziek niet rap genoeg was om echt te feesten. We hadden snellere muziek nodig. Persoon N kwam met een liedje wat niemand zou luisteren, TOT dan. Voor de nieuwsgierigen dit was ' Le bask – asylum'. Ik had die dag vroeg moeten op staan om te gaan werken. Maar men energie kon niet weg, ik danste door heel de kelder, zo gelukkig :grin: .

Al snel merkten we dingen op die ineens super vet werden. We hadden 2 langen ledstrips tegen het plafond hangen. Deze stonden op wit flikkeren ( gelijk een stroboscoop). Hier konden we het hardst op 'gaan'. We draaiden rondjes onder het wit flikkerend licht omdat we dan duizelig werden en ook dit een heel fijn gevoel gaf. Zetten we deze ledstrip op groen dan ging alles in slow-motion, heel raar. Even later stond ik buiten een sigaret te roken, ook deze smaakten ineens nog beter, tot ik opeens met men handen over te muren begon te wrijven. Raar zicht oke maar dit voelde ontzettend fijn aan :tongueout:. Alles maar ook ALLES was gewoon super fijn.

In begin van de avond ging de tijd traag voorbij, naarmate het later werd ging de tijd alsmaar sneller. We hadden niet meer als 3 kwartjes de man genomen en zijn tot half 6 's morgens blijven feesten. Toen deze waren uitgewerkt zei iedereen vol verbazing tegen elkaar ' wat was dat allemaal'. Uit voorzorg was iedereen blijven slapen. Ik kon heel snel de slaap vatten en sliep alsof dit gewone nacht was. Dag erna was ik wel extreem lui en 2 tot 3 dagen erna vaak nergens zin in. Maar dit was die geweldige nacht zeker waard :) .

Na de geweldige nacht zei ik tegen men vrienden, nu weet ik waarom dit verslavend is. Ik had gewoon zin om die avond de dag erna opnieuw te doen. Als je open-minded bent en je gebruikt je verstand kan ik dit alleen ma aan raden. Geniet van jullie eerste maal, dit komt nooit meer terug !

Sidenote: Wij zijn een grote hechte groep(ong 13 a 14 man). Ondertussen heeft iedereen in de groep het al geprobeerd, ook de meisjes. Klinkt raar maar de groep is nog hechter geworden gewoon omdat iedereen over alles kon praten met elkaar. :sunglasses:

2. psychedelicmind

psychedelicmind Experimenterende gebruiker

Goed report! Klinkt als een goede eerste keer, maar dat is eig bij praktisch iedereen zo haha! Wat ik wel spijtig vind is dat wanneer ik nu xtc neem het zelfs niet in de buurt komt met het gevoel van de eerste keer (Heb in totaal 5x xtc gebruikt). Pas wel op met de verslavende factor, mensen worden al snel het xtc-gevoel gewoon op feestjes en dergelijke, en kunnen zich dan haast niet meer amuseren zonder. Snoep verstandig!

3. Helenas

Helenas Bewuste gebruiker

Klinkt heel leuk! Het lijkt me super grappig om weer eens bij iemand's eerste keer te zijn. In mijn omgeving heeft iedereen wel iets gedaan. Die verwondering van de eerste keer is zo leuk! Fijn ook zo lekker spontaan en met vrienden :)

4. Razer

Razer Newbie

Ja had al vaak gelezen over andere hun eerste maal. Bijna iedereen maakt bijna hetzelfde mee maar toch wilden ik men eigen eerste keer delen haha. Ook ik heb nooit meer het wauw gevoel van de eerste maal, maar toch altijd heel goed gevoel. Eerste keer was het feesten en feesten, nu kan ik het doen en heel chill zijn bevoorbeeld en wij doen het zelden opstap, als we het doen rustig bij iemand thuis gezellig met vrienden. Voelen we ons meer op ons gemak en doen we niemand kwaad natuurlijk ! :grin:

5. Razer

Razer Newbie

Ja de vrienden raar op naar onze verhalen. Toen ze zeiden dat ze ook eens wilden proberen wilden ik dit voor geen geld missen. Hun reacties zalig haha wist precies wat ze meemaakten. :grin:

Laden...