Onvrolijk>?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Alle drugs tasten j receptoren aan... wat ik me nu afvraag.. een verslaving komt tot stand dat je niet meer goed blij word? dus wil je weer omdat je je goed wilt voele? bij veelmatig gebruik van drugs.. kunnen die receptoren zo zijn aangetst je je hele leven ongelukkig bent zonder drugs? of is het een tussen de oren kwaal?
omdat xtc/cocaine/speed/heroine..allemaal staan beschreven ze werken op deze gedeelte van de hersenen?

laterSS

Bal0n

Badass junkie
Die stoffen werken allemaal heel anders. En niet alle drugs tasten je receptoren aan.

BacingsPen

Badass junkie
Zal voor het grootste deel tuseen je oren zitten! Omdat je ervaren hebt hoe goed je je kunt voelen met drugs voel je je inderdaad misschien minder snel goed zonder. Je voelt je misschien wel goed maar beseft dat niet helemaal omdat je meer gewend bent.

Mac...

Badass junkie
Klopt helemaal, net zoals de bekende weekend verslaving of dat je denkt dat je het niet meer leuk hebt op een party zonder drugs, komt allemaal omdat je ook beter gewend bent.

oane

Experimenterende gebruiker
ik denk dat t meer mee te maken heeft of je een goed en leuk hebt leven om nuchter in te worden.

Mac...

Badass junkie
Ow ja zeker heb ik dat, en met mij vele anderen. Maar denk toch dat veel mensen die regelmatig gebruiken het toch ent ietsje leuker vinden met drugs. Waarom genoegen nemen met minder :P

oane

haha ja zo kun je het ook zien :P maar ik kan mn periodes onder invloed eigenlijk aleen maar beter warderen als ik af en toe ook eens nuchter ben.

ukipuki

Ik weet niet waarom maar ik neem tegen woordig in het weekend speed en door de weeks gebeurt het ook wel dat ik eens wat gebruik.

Ik weet niet waarom maar als ik uitga en ik pak geen drugs dan heb ik schrik om te gaan feesten, dus dan zie je me die dansvloer niet op gaan... En als ik er dan zou op gaan sta ik toch maar als een stijve paal daar... Maar vanaf dat ik wat binnen heb begint voor het feestje dansen gaat echt goed de muziek ik voel me happy en kan alles aan persies op dat moment.

Maar omdat ik ook wel wat door de week gebruik heb ik die dagen dat ik nix neem dat ik persies tegen bepaalde dingen minder goed tegen kan, ik sta iets gevoeliger voor mensen die beginnen uitpakken tegen me... of mijn vriendin die aan me lijf zit te prutsen... Ook wel persies veel agresiever geworden door te gebruiken dan tegen vroeger...
Maar vanaf ik een lijntje op heb ben ik de happy man en dan gaat alles van zelf.

Bovenaan