Op reis gaan vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
leipebaviaan zei:
Je vergeet dat onze lotske de drugsforum filosoof hier is susanne, een vraag wordt standaard met een wedervraag beantwoordt en vaak is daar geen touw aan vast te knopen. Lotske trekt altijd een diepe mist op waarin iedereen verdwaalt en slechts weinigen eruit komen zonder direct door te moeten naar het gekkenhuis. 8)
Whahaha, lol, dit is humor waar naar mijn mening wel een kern van waarheid in zit.

Hahahahaha goed bezig weer lotske! Met een beetje geluk wordt je gepakt, krijg je eindelijk de kans om even fatsoenlijk af te kicken.

ik vat m wel, maar het word wel snel flauw, zo'n topic.

volgens mij is het al lang duidelijk dat lotske toch wel der pep mee gaat nemen, maar ze vergeet elke keer te vragen waar je die het beste kan verbergen.

los daarvan gaat er echt niet iemand nog melden zeer regelmatig restjes drugs mee te nemen op vliegreizen, en nog nooit problemen heeft ondervonden.

Drogeer en heers?
Evangeliseer en heers?
Intimideer en heers?

Heersen is een hoop gedoe, kun je beter verdeel en negeer van maken.

Ben ook benieuwd hoe dit afloopt. Misschien is het goed om je hoofd een keer te stoten :wink: Ik moest dat vroeger ook hardhandig leren. Uiteindelijk is het het allemaal niet waard. Geloof me.

ooscaar zei:
MeejheM zei:
in grote lijnen zeg je dus: alles is niks?
Lotske snuift alleen in grote lijnen
Dat klopt, want er is zelfs een foto van haar gemaakt.

1034376708502e5c01b249e.jpeg

lotske1984- zei:
Mag toch vragen of er nog iemand dat heeft gedaan of nie.?

Een paar weken zonder speed lijkt me een mooie uitdaging en wellicht een goede start om dat vergif eens wat minder frequent tot je te gaan nemen. 8)

Ben zelf expert in het smokkelen van drugs en zo maar weet niet of het in strijd is met de forumregels om je van advies te voorzien mocht je dat na alle goedbedoelde reacties alhier nog willen...
Een fijnere dope dan de zon op Kreta is er niet en in het labyrint van Knosos aldaar verdwaal je minder snel dan in een amfitamine-web.

Snowblind zei:
Ben zelf expert in het smokkelen van drugs en zo maar weet niet of het in strijd is met de forumregels om je van advies te voorzien mocht je dat na alle goedbedoelde reacties alhier nog willen...
Medewerking verlenen, in welke vorm of op welke wijze dan ook, betreft het smokkelen van verboden middelen is bij wet verboden, dus als je gaat uitleggen hoe je dat moet doen dan kan je een permanente ban verwachten aangezien het tevens in strijd is met de DF-huisregels.

Bijlagen

• DF-Huisregels.jpg
    DF-Huisregels.jpg
    203,2 KB · Weergaven: 1.530
betreft dat ook PM's enzo?

edit: vergeef me mijn vermelding over die zakjes voor vloeistoffen gekocht op het vliegveld. zo niet haal ik die en deze alsnog weg.

shit, volgens mij heb ik ook al via de post naar je hotel/verblijfplaats genoemd.

SirErick zei:
Snowblind zei:
Medewerking verlenen, in welke vorm of op welke wijze dan ook, betreft het smokkelen van verboden middelen is bij wet verboden, dus als je gaat uitleggen hoe je dat moet doen dan kan je een permanente ban verwachten aangezien het tevens in strijd is met de DF-huisregels.
Bedankt voor de oplettendheid Erick. Ik was zelf al even gestopt met uitvoerig meelezen in dit topic, maar concrete informatie verschaffen over smokkelen is inderdaad niet toegestaan. Dit geldt ook voor PM's mensen!

Aangezien dit topic nogal uitnodigt op het verschaffen van informatie die bij wet verboden is gooi ik hier een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan