1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

op zoek naar mensen die ervaring hebben met Etizolam

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door GoldenGrow, 24 dec 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

zojuist etizolam besteld voor m'n anxiety die ik bijna dagelijks ervaar, zou graag willen weten wat gebruikers ervan op dit forum er van vinden en of het een beetje een goede benzo is. tenminste als er uberhaubt gebruikers van Etizolam zijn hier.

2. Bee

Bee Belezen gebruiker

Waar komt de anxiety vandaan?

3. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Heb het wel is gebruikt als slaapmiddel, werkt als een tierelier.
    Volgens mij zijn die pilletjes 1 mg en als ik er 2 nam dan viel je gegarandeerd in slaap een halfuurtje later, of ik nou stond zat liep of op bed lach. Heel erg oppassen, zakte een keer vol door mn benen, gelukkig ving iemand me op.

GoldenGrow vindt dit leuk.
  4. GoldenGrow

geen idee, wist ik het maar. heb het sinds 2 jaar pas dus aangeboren is het niet.

5. GoldenGrow

denk je dat het slaapwekkender is dan bijvoorbeeld Alprazolam of Oxazepam? of vergelijkbaar

6. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Absoluut, tegen angstigheid zou ik geen etizolam gebruiken. Sowieso zelf-diagnose en medicatie is niet echt aan te raden.

De Dunne vindt dit leuk.
  7. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Ik gebruik het soms als slaapmiddel. Werkt prima. Vind het wel zeer snel sedatief zoals hierboven gezegd, dus zou het bij een lage dosis houden voor angstklachten.

8. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Voor mij vele malen sterker , paardenmidel

9. ATGC

ATGC Experimenterende gebruiker

Ik heb er wat van liggen maar ben er nog niet helemaal uit. Het werkt als slaapmiddel en trekt ook de stekker uit gemaal in je hoofd.
    Het lijkt geen functioneel sedatief vanwege een bepaalde gaapfactor :sleeping:

Nooit overdag gebruikt omdat er dan al een voorgeschreven middel in mijn bloed zit en ik graag de controle behoud.

Ik heb trouwens 1mg "pellets" van een NL vendor die er zeer netjes uitzien.:innocent:

10. Yceman224

Yceman224 Bewuste gebruiker Donateur

Ik was gebruiker van zowel Etizolam, als clozanolam.
    Ik heb nog niet zoveel ervaring met RC, en heb de werking van dit soort partydrug toch wel zwaar onderschat.
    Ik kan deze twee middelen niet tot echte partydrugs rekenen, omdat er domweg geen euforische werking mee gemoeid is.
    Sterker nog, er gebeuren bij mij heel vervelende bijwerkingen en de belangrijkste daarvan is: naast het in slaap vallen volkomen van het padje geraken!
    En daarvoor zijn 2 tabletjes van 1 mg al voldoende. Van slechts één merk ik bijna niets. En dus nam ik er ééntje bij, en werkelijk, ik ging heel rare dingen doen, of beter gezegd: waanzin....zoals alle electrische draden van allerlei voedingen afknippen omdat ik die nodig had ( tenminste dit zei ik tegen mijn aanwezige vriendin) zo ook in het holst van de nacht iets op het fornuis in de hens zetten...en dan het allerergste daarbij, ik kan mij er dus hèlemaal niets van herinneren! Volkomen black out! En dus ook: out!
    Deze categorie is als slaapmiddel erg goed, en helaas minder goed in mijn gevallen in de realiteit blijven.
    Zoals gezegd is er géén euforische werking.
    Conclusie deze rc"s zijn niets voor mij.

11. GoldenGrow

Huh echt raar ik slik soms gewoon 6mg op een chill avond met wat vrienden en ik blow er bij gedraag me gewoon prima en voel me heerlijk chill + ik heb met eti altijd WEL een tikkeltje euforie niet veel maar wel wat

12. Yceman224

Tja wat kunnen we dan zeggen.
    Ieder lijf is anders.
    Reageert ook anders, dat blijkt nu dus...
    Blowen doe ik al jaaaaaaren niet meer.
    Ook geen alcohol.
    Alcohol en ik gaan niet samen.
    Maar dat is een verhaal apart, en hoort ook ergens anders thuis.

13. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Dan zou ik eerder gaan voor iets als Citalopram.

14. Yceman224

Ok. Thnx voor de info die moet ik op gaan zoeken.

15. Yceman224

Citalopram. Ik ken dit rc niet...
    Wie kan mij er iets méér info over geven?
    Quazelf medicatie ben ik het niet met de stelling eens, dat dit af te raden is.
    Welnee.
    Ik heb zelf heel veel uitgezocht over medicatie voor mijn ach probleempjes, maar.
    Altijd verder overleg erover gevoerd alvorens ermee te beginnen, met mijn huisarts. Dat dan weer wél. Moet ook want anders krijg je geen pampiertje wat ook wel een recept heet.....

Laatst bewerkt: 10 feb 2019
  16. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Het is geen rc, het is een antidepressivum.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Citalopram

https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/bladeren/preparaatteksten/c/citalopram

17. Yceman224

De Dunne vindt dit leuk.
  18. Yceman224

19. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Dit is gewoon een SSRI. Hoe kom je erbij dat het een RC zou zijn?

20. Yceman224

Begin van dit topic:
    Ervaringen gezocht over Etizolam.
    Dat is een rc. En ik heb er ook ervaring mee.
    Vervolgens: clonazolam. Wordt besproken, is óók een rc.
    Aan de orde komt: euforische werking.
    Deze is er bij deze twee maar nauwelijks, il vraag naar info over een rc die in deze groep hoort, en wél euforie geeft.
    Dan wordt citalopram genoemd, ik ken deze niet, uit de rc groep als de ertste twee genoemde, en vraag dus wat dit (rc?) Voor werking heeft op dit gebied.
    Info levert op: het is helemáál geen tv, maar een ad.
    Ziedaar.

21. KropSla

KropSla DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Wow oké, heftige shit dit! Heb je hierbij iets anders gecombineerd, zoals alcohol, of is dit verder volledig nuchter?

22. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

OMG gaan mensen daar vrijwillig kapot aan? ik heb vorige week in mijn waaifase een doos medicijnen weggedondert waaronder een vol doosje Sandoz Citalopram. Lagen nog in huis van mijn moeder en ik heb haar kamer nog niet opgeruimd zegmaar. omdat ik dacht dat ze nog slaappillen had maar die waren al op. Maar dat zijn toch helemaal geen plezierdrugs? Ik herkende mijn moeder in ieder geval niet meer terrug met die rommel. Mja dat heb ik bij ze allemaal wel een beetje :rage: dat neem je toch je toch niet als je gezond bent? :/ tfff

uhum daarentegen wel de Naproxen bewaard iemand die dat wel eens heeft gehad? Denk misschien pijnstillers voor je weet maar nooit?

OMFG ik bedenk mij serrieus nu pas in hoe dom het is om dat gewoon in de kliko te gooien. Totaal niet bij stillgestaan :sweat:

Laatst bewerkt: 10 feb 2019
    acht.zes vindt dit leuk.
  23. Yceman224

Volkomen nuchter. Drank is sowieso een no go, doe ik al ik weet niet eens hoe lang al niet meer, iets anders gebruik ik niet

24. Yceman224

Chemisch afval, hè
    Maarrrr er is niks ergs mee.
    Erger is die shitzooi die ze overal en nergens in de bossen neerdonderen....

25. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

Behoorlijk, maar hoe bedoel je? heeft het nu voor jou?

Ja vooral omdat ik in drenthe woon, minder mensen minder kansen :tongueout:
    Maakt het niet minder dom want tja murphys law is a bitch.

Yceman224 vindt dit leuk.
  26. Yceman224

Inderdaad. Die verrekte Murphy.
    Die zou ik graag eens in de Bellator kooi willen ontmoeten.

Guapo Temudgin vindt dit leuk.
  27. jam

jam Bewuste gebruiker

Ik kan je misschien wel wat helpen met je vragen.
    Tegen angsten werken RC benzos zoals etizolam en clonazolam wel, maar slechts tijdelijk. Na een tijd treed er gewenning op waardoor je steeds meer moet nemen om je angsten nog te remmen. Daarnaast werkt het sterk fysiek en geestelijk verslavend met verschillende gezondheidsrisico's tot gevolg. Stel dat je af en toe angsten ervaart kan er een benzodiazepine voorgeschreven worden, maar dan zijn er betere middelen als etizolam en clonazolam. Clonazolam is naar mijn ervaring te sterk en zorgt teveel voor black-outs om als angstremmend beschouwd te worden. Etizolam werkt snel en kan angsten wel tijdelijk remmen, maar doordat het snel terug uitwerkt is ook de drang om bij te nemen hoger (wat ook de kans op verslaving en misbruik vergroot), daarnaast is het erg slaapverwekkend, en functioneer je niet goed onder invloed van benzos, je slaagt informatie minder op, vergeet veel, hebt moeite met evenwicht etc.
    Daarom denk ik dat benzodiazepines je niet goed gaan helpen. Indien je het toch zou willen proberen bespreek dit dan met een psychiater en vraag om een goed angstremmend middel dat lang werkt. Stel dat je echter dagelijks angsten ervaart ben je beter af met een antidepressivum zoals bijvoorbeeld citalopram, maar er zijn ook anderen die goed werken tegen angsten, niet verslavend zijn en je algemeen functioneren minder zullen beïnvloeden. Hoe dan ook neem je deze zaken best met voorschrift van een dokter. Het is ook absoluut niet erg om met een dokter over je angsten te spreken, je hoeft je hier niet voor te schamen.
    Tenslotte kan ik je nog meegeven dat ik wel af en toe etizolam heb gebruikt vaak om te kunnen slapen na psychedelica, dit werkt bij mij echter niet altijd. Ik vind het om recreatief te gebruiken een vrij aangenaam middel om te ontspannen en een rustige activiteit te doen, maar onthoud ook niet altijd goed wat ik gedaan heb onder invloed van etizolam.
    Als ik alles bij elkaar lees zou ik je geen etizolam aanraden, maar wel eens met je huisarts over je angsten gaan praten. Ik werk zelf beroepsmatig met mensen met angststoornissen en ik zou geen van hen etizolam aanraden.

28. Yceman224

Dank voor de uitvoerige info!
    Des te meer zie ik in, dat deze categorie stoffen ofwel rc's, niet bij mij passend zijn.
    Idd. Clonazolam is veeel te sterk voor mij. En Etizolam is óók niks.
    Ik heb geen last van angst. Nooit echt gehad ook in vergelijking met mensen voor wie deze medicijnen wél een oplossing kunnen bieden.
    Ik heb zelf een ruig leven geleid tot kort geleden aan toe, waarbij angst niet bepaald gewenst is. Maw, mijn werk was laten we zeggen niet bepaald een rusting burgerleven van 9 tot 5.
    En angst, meer dan gewoonlijk, nee. Dat kon ik niet gebruiken in die jaren.
    Dus: exit benzo

29. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Etizolam is waarschijnlijk wel wat ik beschouw als de gouden standaard onder (RC) benzodiazepines, ironisch dat het technisch gezien geen benzodiazepine is. Voor dagelijks functioneel gebruik zou ik benzodiazepine gebruik echter afraden omdat benzodiazepine gebruik op lange termijn geen meerwaarde heeft, zich enkel vertaalt in sterkere schommelingen in gemoedstoestand en aanzienlijke afhankelijkheidsvorming.

Benzodiazepines kennen na nicotine en alcohol de meeste verslaafden en staan bekend om hun zeer heftige ontwenningsverschijnselen.
    Een van jullie haalt waarschijnlijk Etizolam en Clonazolam door elkaar al is het afhankelijk van tolerantie niet onmogelijk.

30. Bart1981

Bart1981 Newbie

Ga alsjeblieft naar je huisarts en ga niet op eigen houtje etizolam gebruiken vanwege angst/spanningsklachten. Het risico van verslaving ligt hiermee wel heel erg op de loer.
    Beter zoek je professionele hulp in plaats van zelf lopen aanmodderen met rc's.

31. Bas

Bas Wijs gebruiker

Gaf zeer snel tolerantie; 2mg was eerst genoeg, maar daarna zat je onbewust al op 10mg. Niet alleen ik heb dit zo ervaren btw. Effect was wel aanwezig bij de 1e keer en was zoals ik had verwacht en wat ik ook hoopte. Maar later namen de positieve effecten zeer snel af, dat was ook 't moment dat ik d'r wel genoeg van had, haha.

32. Yceman224

In deze gevallen lijkt me dit een verdomd goed advies.
    Als ik dit zo lees, en op grond van mijn ervaringen met enkele bekenden, is dit een kwestie die zonder meer begeleiding van een medicus nodig heeft.

Laden...