Opeens geen afkick meer van ghb

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Niles

Newbie
Hoi mensen, ik zit met iets heel raar. Ik ben op 2,5 week serieus verslaafd geworden aan GHB. Deed het dag en nacht en toen het 2 keer helemaal op was, ben ik echt doorgeflipt en voelde mij zo ellendig. Ik ben sinds een paar dagen op dit forum alles beginnen te lezen en heb me pas sinds deze middag lid gemaakt zodat ik sommige post van leden kon opzoeken. Ik heb dus de voorschriften geprobeerd die hier stonden bvb 5 ML per 2 uur maar zelfs dat lukte me niet omdat de afkick te groot werd na max 1u 45. Ik had reeds ook al een afspraak vandaag gemaakt met het drugscentrum hier in de buurt en heb mijn telefonisch intake gesprek pas op 4/9. Ik had om 16h00 nog een 5 genomen, ben lekker gaan eten en toen in slaap gevallen, ik vermoed dat ik die van 18h00 ook niet gepakt heb. Om iets na 8 schiet ik wakker en pak de volgende 5 m, voelde een euforisch gevoel en was al op klok aan het kijken wnr het kwart voor 10 was omdat dan de nood meestal al zo hoog is dan maar helemaal niets, een uur later nog niets. Het is nu 2 uur dus heb al minimum 6 uur lang niks genomen, bibber enkel heel licht en kan niet super lang stilzitten maar kan ook niet slapen wat volgend mij ook het bibberen verklaart. Zou het verstandig.zijn om dit zo door te proberen, ik heb pas begin volgende week mijn Valium en consoorten of raden jullie toch iets te nemen omdat het te gevaarlijk zou zijn zo abrupt te stoppen

Niles

Newbie
Het is ondertussen toch opeens wat erger geworden, kon niks slapen, zag opeens vreemde dingen en had zelfs schrik in het donker dus maar een 5je gedaan

heyol

Bewuste gebruiker
Ik raad je aan naar een professional te gaan. Die ‘opeens geen cravings’-momenten zijn maar schijn trouwens, denk ik ook bij mijn coke-gebruik.

GHB is ook een gevaarlijke drug eens verslaafd door de fysieke afhankelijkheid, moet echt begeleid worden.

Sterkte maat! Hier zijn genoeg mensen waarmee je kan praten die dezelfde ervaringen hebben of hadden. Zelf heb ik NOG geen GHB geprobeerd.

Spyro

Badass junkie
Het is wel even belangrijk om te weten hoeveel je al die tijd genomen hebt?

Ik kan je aanraden toch je schema vast te houden zodat je je dosis om de 2 uur kan nemen. Dat je het laatste kwartier voor je volgende dosis begint te trillen en dat je hartslag verhoogd is normaal.

Ik heb hier zelf een dagboek bijgehouden hoe ik heb afgebouwd zonder hulpmiddelen. Die kun je ook doorlezen als je wil. (In totaal 4 keer afgekickt...)

Het is belangrijk een dosis te vinden voor jezelf dat je je comfortabel voelt, maar niet de roes van de GHB voelt en vanaf daar kun je afbouwen.

Ik heb ook momenten gehad dat de afkick wegbleef, maar ik kan je toch aanraden je strikt aan je schema te houden. Ik had zelfs in de nachten mijn wekker om de 2 uur.

Slapen kun je sowieso even vaarwel zeggen.

Als je ergens niet uitkomt kun je altijd een PM sturen.

En natuurlijk, mocht je het zelf niet aandurven, stap even naar de HA.

F.E.A.R.

Bewuste gebruiker
Mijn advies is om naar de huisarts te gaan om baclofen en/of lyrica te halen. En blijf GHB nemen tot je deze middelen hebt kunnen regelen.

Elke 2 uur een dosis nemen en dan taperen is het meest veilige alternatief. Vooral omdat wij vanaf achter ons scherm niet goed kunnen oordelen hoe erg de ontwenning is. Ik wil daarom wegblijven van het advies om je GHB weg te gooien en een paar dagen op je tanden te bijten, al heb ik dat zelf wel een aantal keer gedaan.

Hou de doseringen zo klein mogelijk. Neem telkens net genoeg zodat je hartslag en bloeddruk enigszins onder controle zijn. Hoe meer je neemt, hoe langer het gaat duren.

Danny0531

Belezen gebruiker
Hoi mensen, ik zit met iets heel raar. Ik ben op 2,5 week serieus verslaafd geworden aan GHB. Deed het dag en nacht en toen het 2 keer helemaal op was, ben ik echt doorgeflipt en voelde mij zo ellendig. Ik ben sinds een paar dagen op dit forum alles beginnen te lezen en heb me pas sinds deze middag lid gemaakt zodat ik sommige post van leden kon opzoeken. Ik heb dus de voorschriften geprobeerd die hier stonden bvb 5 ML per 2 uur maar zelfs dat lukte me niet omdat de afkick te groot werd na max 1u 45. Ik had reeds ook al een afspraak vandaag gemaakt met het drugscentrum hier in de buurt en heb mijn telefonisch intake gesprek pas op 4/9. Ik had om 16h00 nog een 5 genomen, ben lekker gaan eten en toen in slaap gevallen, ik vermoed dat ik die van 18h00 ook niet gepakt heb. Om iets na 8 schiet ik wakker en pak de volgende 5 m, voelde een euforisch gevoel en was al op klok aan het kijken wnr het kwart voor 10 was omdat dan de nood meestal al zo hoog is dan maar helemaal niets, een uur later nog niets. Het is nu 2 uur dus heb al minimum 6 uur lang niks genomen, bibber enkel heel licht en kan niet super lang stilzitten maar kan ook niet slapen wat volgend mij ook het bibberen verklaart. Zou het verstandig.zijn om dit zo door te proberen, ik heb pas begin volgende week mijn Valium en consoorten of raden jullie toch iets te nemen omdat het te gevaarlijk zou zijn zo abrupt te stoppen
Leuk voor je dat je dit denkt ik kon ook makkelijk 6 uur zonder na 8 uur begon de ellende en na 24 uur was t gekken werk ik zou gewoon nieuwe hale en je late opnemen

Niles

Newbie
Heb na zoveel pogingen het zelf te doen, me laten opnemen. Een dagje of 5 enkel afkicken op Valium en slaappillen. Makkelijk is anders maar geen lichamelijke behoefte meer, enkel zeer onrustig op momenten, vooral smorgens, dus bedankt en iedereen voor de tips!

Thomas Shelby

Badass junkie
Heb na zoveel pogingen het zelf te doen, me laten opnemen. Een dagje of 5 enkel afkicken op Valium en slaappillen. Makkelijk is anders maar geen lichamelijke behoefte meer, enkel zeer onrustig op momenten, vooral smorgens, dus bedankt en iedereen voor de tips!
Topper! laat je ons weten of het is gelukt? of ons soms een update geven? :)

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan