Operatie onder narcose

aXXis

Experimenterende gebruiker
Ff een vraagje hier. Heb in 7 maanden tijd 200 ml GBL gebruikt, dit gebruik stopte in April en 1 keer per maand cocaine ong 2 gram, de laatste keer vorige week zaterdag. Krijg je hier problemen mee bij een operatie onder narcose? De anesthesist belde mij al op en vroeg hier naar. Wat kunnen de consequenties zijn? Of gaat de operatie gewoon door? Heb nu trouwens al 2 weken niks meer gebruikt en ben dat ook niet meer van plan. GBL al sinds April helemaal niet meer gedaan.

Alvast bedankt.

Mike

Bewuste gebruiker
Ik zou er, als ik jou was, in ieder geval met de anaesthesist over praten. Een paar maanden geleden moest ik ook plotseling geopereerd worden en toen heb ik ook mijn drugsgebruik opgebiecht. Hij was blij dat hij het wist zei hij, daar kon hij dan rekening mee houden.

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik ga er vanuit dat dit te maken heeft met weerstand voor narcosemiddelen. Lijkt me een goed plan om te vertellen wat je heb gebruikt, lijkt me niet dat je wil wakker worden als er een mes in je lijf steekt :P

aXXis

Experimenterende gebruiker
Ff een update van mijn kant. Operatie gewoon door gegaan, geen problemen ondervonden. Hoop dat dit een hulp is voor andere mensen :)

Bovenaan