Opgezwollen 3MMC ? Help

Hiyou

Bewuste gebruiker
Beste mensen,

Mijn beste vriendin hangt enorm aan de 3mmc. Als zij begint stopt ze niet meer voor 3dagen en 2 nachten. Ze is zaterdag begonnen met snuiven en is gisterenavond gestopt. Gisteren heeft ze nog een volledige gram op haar eigen erdoor gejaagd. Ze heeft vanacht 13u geslapen en is opgestaan met een gezwollen, pijnlijke voet. Nu paar uren later ziet die ook helemaal rood en hij voelt ook warm aan! Ik vind écht dat ze naar de dokter moet. Wat vinden jullie? Iemand dit al gehad? Ik maak me echt zorgen.

Laatst bewerkt:

Hardcore_frk

Badass junkie
Al zou ze geen 3-MMC gebruikt hebben, zou ik sowieso naar de dokter gaan.

Ontstekingen in voeten en benen zijn vaak serieuze klachten. In combinatie met 3-MMC denk ik meteen aan een embolie. Dat kan levensbedreigend zijn.

Dus ja, doen!

MetalGuy

Badass junkie
Ze heeft vanacht 13u geslapen en is opgestaan met een gezwollen, pijnlijke voet. Nu paar uren later ziet die ook helemaal rood en hij voelt ook warm aan! Ik vind écht dat ze naar de dokter moet. Wat vinden jullie? Iemand dit al gehad? Ik maak me echt zorgen.
Het is na 2dagen vanzelf weggetrokken..
Denk dat dat te maken heeft met de bloedvaten die zijn samengetrokken en weer open. 3-MMC is berucht om zijn aanslag op hart-en bloedvaten.

Bovenaan