1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opgezwollen lip door XTC

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Mark94, 19 jan 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Mark94

Mark94 Newbie

Whatsup yall! Ik ben nieuw hier dus zal me eerst ff introduceren.. Ik ben Mark, 23 jarige hiphophead, spiritueel ingesteld, psychedelische drugs zijn mijn favoriet.. vooral door wat het je leert over jezelf en de wereld om je heen. Ik blowde dagelijks maar ben dit jaar net mee gestopt. Verder doe ik eens in de 2 maand ongeveer xtc.

Nou heb ik zo'n 13 keer XTC gebruikt.. De eerst 8 keer ongeveer was er niks aan de hand. De afgelopen 5 keren ofzo is het aan het eind van de nacht helemaal verkeerd gegaan omdat ik op mijn onderlip zuig en hem daarmee helemaal opzwel. Ik zie dr niet uit daarna lol! Dat niet alleen.. Een week lang is mijn hele mond beschadigd, kan ik moeilijk eten en niks eten of drinken wat enigszins bijt zoals jus d'orange of bier. Ik kan het wel bewust loslaten tijdens de trip maar ik word vanzelf weer afgeleid en hou de focus er niet op. Iemand suggesties hoe ik dit kan verhelpen? Ik vind het vooral raar omdat ik het de eerste keren nooit had en nu ineens wel.. Laatste keer probeerde ik magnesium citraat.. Werkte niet. Nou zal ik het (xtc) nog een paar keer proberen maar als dit blijft gebeuren stop ik er mee. Is het dan niet meer waard om een week te lijden voor dat ene nachtje. En ik zie er dus niet uit aan het eind van de nacht natuurlijk... :confounded::) HELP!!

Laatst bewerkt: 19 jan 2018
  2. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Herkenbaar. Ik "kauw" normaal alleen op XTC, en op speed ga ik mijn kaken klemmen. Een tijdje geleden had ik tijdens mijn speed nachtje ook een lip bijt/lik tik, waardoor mijn onderlip de volgende dag 2x zo groot en een hele rode schrale rand eronder. Leek wel een clown met uitgeschoten lippenstift. De keer erna wilde ik het weer gaan doen maar toen viel het me op tijd op en kon ik het "laten". Duurde wel even voordat de neiging helemaal verdween. Denk dat bewust worden als je het doet, en dan bewust stoppen tot dat het automatisch niet meer voorkomt, de enige manier is om eraf te komen.

Mark94 vindt dit leuk.
  3. Mark94

Mark94 Newbie

@SanneBanne Ja dat dus.. Lijk je een of andere clown met een dikke lading botox in je lip :tearsofjoy: dat heb ik dus al tijdens het trippen dat ie zo opzwelt. Maar ja ik denk het ook.. gewoon nog beter erop letten en het serieuzer nemen tijdens de trip. Ik doe het altijd wel maar dan begin ik onbewust vanzelf weer. Hoe vaker je jezelf natuurlijk straight hoe minder snel het waarschijnlijk weer zal gebeuren. Ik zal er maar gewoon zo alert mogelijk op moeten zijn..

StimsalaBanne vindt dit leuk.
  4. StimsalaBanne

StimsalaBanne DF Stuff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Ja, bij mij was het één nacht dat ik mezelf steeds moest corrigeren en daarna heb ik het nooit meer gedaan. Was wel op speed, met XTC ben je toch vager en zal het allicht een stuk lastiger worden. Dan ben ik altijd net een herkauwende koe, maar dat geeft geen zichtbare nadelen een dag later, dus dat is niet zo erg. :grimacing::tearsofjoy:

Mark94 vindt dit leuk.
  5. Ik vind het fascinerend hoe het kauwen en knagen op XTC en andere stimulanten niet een actie is waar je geen controle over hebt, zoals het kloppen van het hart, maar dat het net iets is als ademen. Als je erop let realiseer je pas dat je het doet. Dan denk je, ik moet niet kauwen. En een minuut later verander je weer in een kameel.

Als tip aan OP, ik hoor vaak dat magnesium helpt maar heb dit nooit zelf ervaren. Ik ga de eerstvolgende keer dat ik XTC ga nemen toch eens wat cashewnoten eten de avonden ervoor.

6. Mark94

Mark94 Newbie

@BasvanHoven heb ik dus al geprobeerd en werkt niet. meer voor kaakproblemen denk ik, ik zuig alleen aan mn lip.

7. Mark94

Mark94 Newbie

dan hou ik de hoop er maar gewoon in dat ik het af kan leren ^_^

8. Zuigen aan je lip? Ik heb wel eens dat ik constant met mijn onderlip langs mijn boventanden aan het strijken ben, maar lipzuigen heb ik nog nooit meegemaakt.

Natuurlijk is het vervelend, maar is het werkelijk zo erg dat je overweegt om nooit meer XTC te nemen?

9. Mark94

Mark94 Newbie

@BasvanHoven ja is echt zo erg. Een week lang lijden.. Constant pijn aan me lippen en met veel moeite eten. Not worth it als dat blijft. En ja echt zuigen, gaat ie dus ook langs me boventanden en nog wat verder,

10. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Misschien lollie @Mark94 ? Dan zuig je daarop ipv je lip. Ik zelf vind een lollie niet fijn bij xtc/mdma maar ik zie het wel op festivals.
    Ik heb ene keer echt gegantisch mijn wang kapot gebeten onder invloed van xtc. Gelukkig vaker niet maar ik kauw ook altijd behoorlijk hoor. En ik neem eigenlijk nooit hoge dosering. Het is meer hard klemmen met de kaak dan echt kauwen bij mij. Facinerend idd dat het zo onbewust gaat ja.
    Bij speed heb ik het ene keer heel even gedaan en mezelf toegesproken: KAPPEN! En niet meer gekauwd bij speed maar bij xtc heb ik dat écht niet onder controle idd.

Mark94 en StimsalaBanne vinden dit leuk.
  11. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Ik lees altijd over kauwen bij MDMA, maar bij mij is het meer een soort van ‘klapperen’, alsof je het koud hebt. Misschien dat ik ook wel kauw hoor zonder het door te hebben, maar ik vind dat klappertanden veel typischer.

Van speed of dex heb ik het daarentegen amper gehad, op hogere dosering wel een bepaalde kaakklem, maar meer dan dat is het bij mij tot nu toe nooit geworden. Vind speed in die zin veel minder fysiek werken dan MDMA (terwijl ik hiervoor altijd dacht dat het andersom was).

Dat ‘tikkerige’ repetitieve gedrag op uppers herken ik trouwens ook zeker @Mark94! Ik betrap mezelf er ook wel eens op dat ik steeds aan mijn lippen lik waardoor ze droog en geïrriteerd worden. Niet zo erg als jij, maar wel irritant. Jezelf bewust blijven corrigeren en focus erop houden is denk ik de enige echte oplossing.

Mark94 vindt dit leuk.
  12. Fool

Fool Badass junkie

Wellicht doseer je gewoon te hoog?

13. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

ik mis een tand door een basketbal ongelujke (ik kreeg een elleboog in mijn bakkes)

tot 2 keer toe een brug geplaatst die nog geen dag meeginge. ik heb toen bij de tandarts mijn bijtkracht gemeten en de tandarts viel bijna van zijn stoel zo veel kracht ik kon zetten met mijn kaken. en hij deelde mij mee dat ik niet geschikt was voor een brug omdat ik toch alles kapot zou bijten.

de reden voor mijn ongelofelijke bijtkracht is me wel bekend, jarenlang weekend verslaafd aan XTC in de jaren 90,

14. Wat heb je daar nu zitten? Niets? Je kan natuurlijk altijd kiezen voor een inplantaten. Ik heb deze 3 in mijn kaakbot geboord zitten. Zijn wel wat prijzig, maar deze zitten muurvast hoor.

15. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

ik heb er niks zitten. dus gewoon een tand minder.

het is de tand in mijn bovengebit en dan rechts tussen de voortand en de hoektand. je ziet het nooit, want mijn bovenlip hangt er voor.

trouwens welhandig want ik kan er precies een joint in klemmen lol :)

16. Mark94

Mark94 Newbie

thx voor de reacties allemaal! ik zal volgende keer als ik het doe laten weten hoe het gegaan is

17. Mark94

Mark94 Newbie

meestal zo'n 1.5 pil van ongeveer 220mg verspreid over de hele nacht

18. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Das een flinke dosering. Tenzij je erg veel weegt. Dat is +/- 330 mg. Dat is een goede dosering voor iemand die ongeveer 220 kg weegt. Dat kan een oorzaak zijn.
    Maar kaakschaatsen en kauwen etc hoeft volgens mij niet persee door hogere of te hoge dosering te komen. Ik heb het ook echt met normale tot lagere dosering. Welliswaar minder dan als ik hoger doseer maar het is er zeker wel.

Laatst bewerkt: 20 jan 2018
  19. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Heb het zelf 1 x voorgehad en ook al bij vrienden gezien. Meestal is dit het geval na een avond hoog doseren. Als je minder op hebt kan je ook veel makkelijker realiseren dat je het onder controle moet houden en niet heel de nacht lipzuigen/kauwen. Grappig zicht wel als iemand het voor heeft :tearsofjoy:

20. Fool

Fool Badass junkie

Daar zou ik ook last van mijn mond van krijgen. :wink:

21. Probeer eens te spoelen met corsodil of lysterine (ik hen paars) diet wel ff iets pijn maar helpt bij mij wel

Azarius vaporizers and accessories
Laden...
Vergelijkbare Topics - Opgezwollen lip XTC
  1. JohnnyQ
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    2.258
  2. Walldac
    Reacties: