Opzoek omgeving Roermond

FoxxNL

Newbie
Hey, ben sinds kort verhuisd naar het zuiden. Zoek nog wat vrienden omgeving roermond, die heb ik hier nog niet. Iemand die mijn vriend wil zijn, stuur me een bericht :)

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Het zou dan vast ook handig zijn dat die vriend je toevallig van drugs kan voorzien?

Denk dat je wel snapt dat een nieuw account op een forum met dit als 1e bericht niet echt nieuwe vrienden gaat trekken. Daarvoor zal je eerst heel wat langer mee moeten gaan op een forum.

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: ljuv

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind dit gewoon hilarisch met dat onschuldige kopje van je profielfoto met dan die misleidende tekstjes erbij. Dat onschuldige legomannetje heeft trouwens een gat waar normaal de neus zit, ik weet waarom denk ik😂🤣🤣.
Anyway je doet me lachen (ik verzin er dan ook een piepstemmetje bij)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik vind dit gewoon hilarisch met dat onschuldige kopje van je profielfoto met dan die misleidende tekstjes erbij. Dat onschuldige legomannetje heeft trouwens een gat waar normaal de neus zit, ik weet waarom denk ik😂🤣🤣.
Echt he , prachtig is er geen app voor drugs gebruikers om te meeten en vinden lol.

Misschien gooi ik onbedoeld een idee de lucht in voor programmeurs 😀

Fisherman's friend

Badass junkie
Het is geen legomannetje .
Het is een stofzuiger. Dit bestaat gewoon en het gat is letterlijk het kanaal waar de zogenaamde Henry stof mee doet opzuigen.

Niemand is onschuldig. En Henry al zeker niet.
😆

Bovenaan