Orginele flakes (welke stempels)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

MisterD

Experimenterende gebruiker
flakes is crap dat is gewoon coke met mdma cristallen kan je beter pilletje gooien of pure mdma pakken als je hard wil gaan

Paperplane.

Wijs gebruiker
Je bedoelt de stempel op de 5g flakes-finger?

Flakes/fingers betekent niet per definitie dat het pure of goede shit is, er zijn zat witte poedertjes die ook zo mooi in een finger blijven.

MisterD zei:
flakes is crap dat is gewoon coke met mdma cristallen kan je beter pilletje gooien of pure mdma pakken als je hard wil gaan
Echte flakes bestaan zeker wel hoor, en dan 85%+, de grootte van deze flakes wordt alleen bepaald door hoe snel de coke gedroogd is na de synthese.

Peace,

psych-out

Bewuste gebruiker
dat noem ik toch niet echt goede ''ervaring'' als jij zo vaak coke met mdma tegenkomt dat het voor jou zo gewoon is dat flakes daarvoor staat.
mja we zullen allemaal we leren uit onze fouten.
Bij mijn weten is flakes gewoon goede coke, niet puur maar boven het gemiddelde.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Coke is gewoon coke. Het enige verschil met die namen is de verpakking van snuifcoke (cocaïnehydrochloride) waarin het naar ons land gesmokkeld wordt; vingers (bolletjes) of flakes (stukje van zo'n blok coke).

Die blokken coke hebben vaak een stempel, batman zou kunnen.

Maar je moet echt een dealer/smokkelaar zijn die in kilo's coke handelt om te weten welke stempels er circuleren, dus het is gewoon een rare vraag van dr.doom.

Lion1973

Belezen gebruiker
psych-out zei:
dat noem ik toch niet echt goede ''ervaring'' als jij zo vaak coke met mdma tegenkomt dat het voor jou zo gewoon is dat flakes daarvoor staat.
mja we zullen allemaal we leren uit onze fouten.
Bij mijn weten is flakes gewoon goede coke, niet puur maar boven het gemiddelde.

klopt...bleef ook meestal aan je mesje plakken.

dr doom, op vraag van de politie? :wink:

MVD

Newbie
Ik weet niet welke stempels momenteel er zijn..

Ik gebruik al nu jaren dezelfde spul bij de zelfde persoon omgeving Rdam
En die is echt lijp. THE BEST :hearteyes:

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan