• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

out-of-body experience (18 g Atlantis-truffels)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Hankalender

Experimenterende gebruiker
Hallo vrienden. dit is mijn eerste reisverslag. In 2017 ben ik naar Nederland verhuisd. Dus excuseer me als er spelfouten zijn.
leeftijd 26.

Na het eerste half uur van de reis had ik geweldige emoties bij het zien van sterke fractals en gesloten ogen. Toen begon het chaotisch te worden.

Het nieuws van het overlijden van mijn moeder was gekomen.
We hielden de begrafenis van mijn moeder, het was onbeschrijfelijk, het was pijnlijk, het werd steeds maar herhaald, ik heb de dood van mijn moeder vaak gezien, ik moest het de vorige keer accepteren
Trouwens, de tijd ging nu heel snel, ik was een man aan het einde van zijn leven, maar telkens als ik aan mijn moeder dacht, was er altijd dezelfde pijn, misschien meer smiley na verloop van tijd, maar de pijn is nog steeds diep. Ik denk dat dit precies het gevoel is dat wordt ervaren door degenen die hun moeder hebben verloren.

Ik merkte dat ik oud was en mijn laatste dagen leefde, ik stierf buiten adem. Het is echt niet makkelijk om dood te gaan. Het was verschrikkelijk. Maar na een tijdje dacht ik dat het geen zin had om te proberen adem te halen en accepteerde ik de dood. Ik dacht dat het makkelijker was om de dingen te accepteren die ik niet kon veranderen dan bang te zijn. Ik accepteerde de dood en stopte met proberen te ademen.Een tijdelijke opluchting, vrede, rust. Op dat moment kwam ik plotseling uit mijn lichaam, het is heel moeilijk te beschrijven. Ik werd volledig bij bewustzijn. dit deed me denken aan de film lucy een paar weken later

Ik merkte dat ik in de ruimte of de ruimte zweefde, maar ik was buiten mijn lichaam alsof de schepper (god, universum of wat dan ook) me riep
Hij zei kom, het is voorbij, huil nu. Ik huilde, maar ik huilde met een goed gevoel, er was geen pijn of angst.

Daarna reisde ik naar verschillende sferen, ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, woorden zijn niet genoeg.

Toch een rijk van onverzadigbaarheid of hebzucht
Dit veranderde mijn perceptie van hemel en hel, misschien was de hel de gevangenis in ons hoofd, dus de impulsen die we gevangen houden zijn onverzadigbaar.

Toen merkte ik dat ik zat en lachte met Boeddha Mohammed Jezus enz. Het was van korte duur.

Dan weer een eindeloze leegte. Ik reisde zo snel dat ik verrast was. Ik ben non-stop naar verschillende plaatsen in het universum gereisd.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan