Outgegaan.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mickey13

Experimenterende gebruiker
Goedenavond,
Mijn vriendin is thuis out gegaan van de ghb,
We hebben een bloeddruk meter en ik wil haar graag veilig kunnen laten slapen als zoiets gebeurd.. ze had 3 ml genomen en bijgeplakt na 2 uur, heb haar vragen gesteld maar ze wist niet meer wat ze bij had gepakt...omdat het vaker is gebeurd maak ik me zorgen

. Maar wat is veilig, als ze slaapt op haar zei gelegd had ze een lage bloeddruk 89/48..
ze is bang dat ik een ambulance zou bellen. Maar ik maak me misschien te snel zorgen.
Wanneer moet je een ambulance bellen? En wanneer niet? En kun je in zo’n geval iemand laten slapen ( veilig) tot ze wakker word?

Spyro

Badass junkie
Is ze nu out? Je kan ook heel hard op het nagelbed van haar vingers drukken. Als je het niet vertrouwt 112 man!

Spyro

Badass junkie
Zelfs tikken in het gezicht geven heb ik in het verleden moeten doen bij mensen, alles om reactie te krijgen... Als ze nergens op reageert, nooit twijfelen en direct bellen

Spyro

Badass junkie
Na 2/3 uur zou iemand bij zinnen moeten komen. Maar als iemand nergens meer op reageert direct 112.

benzzzy

Badass junkie
Idd als ze niet reageert direct 112 bellen!
Met ghb is het zeer Normaal voor mensen die out gaan om comatose te taken.
Niet in de gevaarlijke manier persee.

Op ghb Kun je compleet out gaan en totaal onreactief zijn en na stipt 4 uur wakker worden alsof er niks is gebeurd.
Wat zeer vaak voor komt met ghb.

Als zijn redose rond de zelfde dosis als 3ml Heeft gezeten is de kans dat hij in Levens gevaar is laag.

Voor de volgende keer zet een timer op 1.5-2 uur voor redosed ongeacht het effect van de start dosis.

Outgaan is zeer zeer makkekijk met ghb als je te snel teveel bijpakt wat vrijwel een gsrsntie is zonder redose timer.

Mickey13

Experimenterende gebruiker
Goedenavond,
Bedankt voor alle goede reacties..
Ze is net bijgekomen, en is nu alweer oké, zoals ik haar ken.. totaal is ze 45 minuten weg geweest.haar onderdruk is normaal tussen de 50 en 73.. daar onder valt ze flauw . m’n zorgen zijn weg mede dankzei de lieve reacties. Nogmaals bedankt voor de goede zorgen.

Spyro

Badass junkie
Goedenavond,
Ze is net bijgekomen, en is nu alweer oké, zoals ik haar ken.. totaal is ze 45 minuten weg geweest.haar onderdruk is normaal tussen de 50 en 73.. daar onder valt ze flauw . m’n zorgen zijn weg mede dankzei de lieve reacties. Nogmaals bedankt voor de goede zorgen.
Goed om te weten! Volgende keer alles noteren samen man. Geeft veel meer plezier aan zo’n avondje. Thanks voor de update!

benzzzy

Badass junkie
Goedenavond,
Told you.

Download deze app kine je je dosisen mee tracken Screenshot_20200904_224313_io.doseapp.android.jpgvoot beeld can vandaag...

Zet de volgende keer een timer op 1.5-2 uur voor redosed.
Begin met een degelijk start dosis en na 1.5-2 uur Kun je de helft bijpaken daarna weer een timer zetten en weer hetzelfde bijpaken als eerst.

Vind Gwn voorzichtig een dosis waar je je prettig mee voelt op deze manier

Thomas Shelby

Badass junkie
Told you.

Download deze app kine je je dosisen mee tracken Bekijk bijlage 9308voot beeld can vandaag...

Zet de volgende keer een timer op 1.5-2 uur voor redosed.
Begin met een degelijk start dosis en na 1.5-2 uur Kun je de helft bijpaken daarna weer een timer zetten en weer hetzelfde bijpaken als eerst.

Vind Gwn voorzichtig een dosis waar je je prettig mee voelt op deze manier
hoe heet die app

Salvia

Bewuste gebruiker
Oh dscht dat je geen ADD had. Krijg je het zelf niet op recept dan? Ik loop nu bij de psycholoog om te kijken of ik ADD heb...
Mijn therapeuten willen het niet voorschrijven i.v.m. de bijwerkingen, ervaringen met andere patiënten en snelle ontwikkeling van tolerantie. Ik heb wel methylfenidaat en atomoxetine voorgeschreven gehad.

Ganggang💯

Badass junkie
Je hebt anders genoeg tijd om hier te vertellen dat je er geen tijd voor hebt dus heb je er wel tijd voor om het bij te houden joh 🤪
Dit inderdaad. Kleine moeite om een goed inzicht in je gebruik te krijgen. Als je kijkt naar de tijd die in df stopt kan je dit er wel bij doen toch?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan