Ovale fluorgroene batman 2cb pil

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Deze 2cb pil heb ik zojuist laten testen.
Nu bevat het 11mg 2cb en een kleine hoeveelheid onbekende stof.

Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken, worden er andere grondstoffen gebruikt om 2cb te produceren? En zijn deze nog niet bekend, of is dit gewoon een fout in de prodictie

Het is natuurlijk mijn eigen overweging.
Nu vind ik overal op internet dat het altijd afgeraden word.

Wat vinden jullie hiervan?

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Over het gebruik ervan wilde ze niks zeggen want die keuze is aan mezelf.

Nu zeiden ze wel dat er pas onderzoek naar de onbekende stof gedaan word, als er vreemde gevallen bekend zijn na het consumeren. Omdat dit op voorhand te veel geld zou kosten

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Je weet het nooit zeker zonder het te laten testen. Zelfs 'bekende' logo's op pillen worden nagemaakt met andere dosis en stof etc. Puur om mee te liften met de hype.

Dunk

Experimenterende gebruiker
Ik heb ze een paar weken geleden genomen en ondervond geen bizarre effecten. Maar natuurlijk, dat is op de korte termijn. Wat deze onbekende stof op lange termijn doet weet ik niet, ik hoop niet te veel want ik heb nog veel van deze batmans liggen...

Laatst bewerkt door een moderator:

TripJess

Bewuste gebruiker
Bij mij word 2cb sowieso sterk afgeraden omdat er blijkbaar amper pillen verkrijgbaar zijn die puur zijn. poedervorm zou puur zijn maar dat is slecht te verkrijgen. Ben wel benieuwd waarom dat zo is en of dat echt zo is. Heb het wel een aantal keer gehad.

psychedelicoo

Belezen gebruiker
Bekijk bijlage 5713
bedoel je deze? Ik heb ze een paar weken geleden genomen en ondervond geen bizarre effecten. Maar natuurlijk, dat is op de korte termijn. Wat deze onbekende stof op lange termijn doet weet ik niet, ik hoop niet te veel want ik heb nog veel van deze batmans liggen...
Het gaat inderdaad om deze opdruk, heb je deze laten testen voor jezelf, En weet je wat er in zit.?

Zweevteev

Wijs gebruiker
Bekijk bijlage 5713
bedoel je deze? Ik heb ze een paar weken geleden genomen en ondervond geen bizarre effecten. Maar natuurlijk, dat is op de korte termijn. Wat deze onbekende stof op lange termijn doet weet ik niet, ik hoop niet te veel want ik heb nog veel van deze batmans liggen...
Toevallig heeft een van m'n vrienden een van z'n batmannetjes laten testen laatst: zelfde resultaat als de topicstarter. Meerdere vrienden van me hebben ze al gebruikt en geen van ze heeft ergens last van gehad.

Rosie

Bewuste gebruiker
Ik heb redelijk wat verschillende 2cb pillen laten testen. In alle zat een onbekende stof erbij in.
Ik heb het eens gevraagd. Ze vermoeden dat het ook een psychoactieve stof is die ontstaat tijdens het proces. Ze hebben het echter nooit onderzocht.

Ik heb overigens alle pillen wel gebruikt. En ik moet zeggen. De ene batch bevalt beter dan de andere. Dus wellicht dat die onbekende stof toch echt wel wat doet voor je trip.

Ik ben er nooit ziek van geworden of een bad trip overigens. Dus ik ben er ook niet bang voor. Maar soms werd ik echt heel erg in mezelf gekeerd. Vond ik de trip moeilijker te handelen.

• Like
Waarderingen: Dunk
Bovenaan