Overdag trip

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

LadyLike

Newbie
Wij trippen doorgaans ‘s avonds maar hebben onszelf nu een tripvakantie gegeven: een nachtje hotel waarbij we al in de loop van de ochtend kunnen starten.
Nu de vraag: wij vallen bij lsd eigenlijk altijd aan het einde in slaap, maar dan is het ook al halverwege de nacht, dus logisch. Maar als je vroeger begint en het begint uit te werken hoe voor reden vatbaar ben je? Wil je avondeten? Of ben je dan net zo moe en wil je gewoon om 20.00 pitten?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoe vroeg wil je beginnen? Ik begin vaak tussen 10 en 11 uur 's ochtends en kan dan door de stimulerende werking nog niet slapen om 12 uur 's avonds.

En eten doe ik altijd tijdens de trip wanneer de trip wat afzwakt (komt in golven bij mij). Krijg er enorm honger van en eet zo nu en dan wat. Dus dat kan ik je zo niet zeggen, of jullie dan zullen willen eten 's avonds.

LadyLike

Newbie
Als we om 20.00 ‘s avonds innemen dan slapen we vaak tussen 4 en 5 ‘s ochtend wel in. Wel onrustig en worden wakker met tussenpozen slaap die steeds langer worden.

Zelf heb ik uitsluitend in de namiddag of 's avonds om 7 a 8 de zegels genomen. Hierbij piek ik tot zo'n uur of 2 waarna ik nog zeker enkele uren na-trip en vaak een jointje rook.

Ik slaap gelukkig wel altijd al rond een uur of 4. Meestal lig ik dan al een uur op bed muziek te luisteren en te lezen. Daarna oortjes uit en val vrij snel in slaap. Van andere verneem ik soms dat zij na 12 uur inname nog niet slapen, dit zal per persoon verschillen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan