1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overdose? + Slaap nodig

Discussie in 'Speed' gestart door UnFyKilianZ, 6 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. UnFyKilianZ

UnFyKilianZ Experimenterende gebruiker

Hallo iedereen,:nevergonnagiveyouup:

Maandag ben ik met paar maten naar frankrijk gegaan, daar hebben we van 10u in de ochtend tot en met 6u in de avond 10 dikke lijntjes gedaan per persoon. Dit was veel teveel voor een 2de keer speed.
    Alles was naar mijn zin maar natuurlijk kon ik die nacht niet slapen en dan werd ik ook wat bang wegens mijn hartkloppingen die nog zo hard en snel klopte, Zo kreeg ik ook darmpijn enz. Ik moest ook vaak drinken aangezien ik veel teveel vocht verloor door het non-stop zweten. Elke keer als ik een licht aan dee begon ik imens hard te hallucineren en uiteindlijk viel ik BIJNA flauw.
    In de ochtend ging het al wat beter door wat te eten, Toen ik in de spiegel keek moest ik toch effe schrikken
    toen ik mijn hoofd zag, mijn pupillen waren zeer groot, onder mijn ogen kon je de aders zien ook op mijn neus. Ik had het gevoel dat er roze vlekken op mijn gezicht tevoorschijn kwamen maar dit kon ook hallucinaties zijn.
    Ik moest aan het station zijn om 8u voor een schooluitstap, zo kwam ik aan in het station, al mijn mede-leerlingen hadden het na 1 seconde gezien, Ik sta veel strak voor dit. Ik voelde me echt niet comfortabel om op schoolreis te gaan en ik moest drinken om de halfuur + ik moest naar de wc 10 keer in 30min. waaronder 3 keer van die wc bezoekjes nut hadden. Uiteindelijk voor dat de trein kwam legde ik uit aan mijn leerkracht dat het niet ging gaan omdat ik "perongeluk" teveel had genomen en dat dit zeker de bedoeling niet was en of naar huis mocht gaan. Zo ging ik dan weer op de tram naar huis waar weer iedereen naar mij zat te kijken. Eenmaal thuis wist ik niet echt meer iets te doen dus schrijf ik dit.
    Ik heb ook een zeer belangrijke vraag !!!
    Ik zit nog steeds onder wat effecten van de speed, beetje buikpijn, weinig interresse,... maar ik will wel graag gaan slapen om morgen te kunnen opstaan voor school om 7u. Tips of gaat dit perfect lukken?

2. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Gewoon uitzitten en de gevolgen dragen van je daden.

En een wijze les geleerd. Zorg dat je de dag na druggebruik (of 2 dagen na extreem druggebruik) geen verplichtingen hebt. :tongueout:

De Dunne en UnFyKilianZ vinden dit leuk.
  3. UnFyKilianZ

Groot gelijk, maar ik vertrouwde nou eenmaal mijn vrienden en die zeiden dat ge tegen morgen normaal niet meer moest voelen, dus ik maar blijven doen, had het naar mijn zin en ik hoop dat ik een beetje ga kunnen slapen. Nu weet ik dosering wel beter voor later.

4. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Of het perfect zal lukken kunnen wij niet voorspellen :grin:. De dip die je hebt hoort er echt bij als je zoveel gebruikt hebt. Goed eten en op tijd naar bed (zoals je normaal doet, niet veel vroeger zou ik doen) ook al slaap je niet, rust je toch wat uit. En een wekker of 3 zetten. Bij voorkeur wat verder dan mep afstand. En dan een flinke bak koffie en even doorzetten.

"Eigen schuld, dikke :nose1:" <== :thinking:

De Dunne vindt dit leuk.
  5. UnFyKilianZ

Ik heb veel proberen zitten eten, vooral fruit of sappige dingen. Op een bepaald moment nam ik een hap van toast, da was het vieste wat ik ooit heb gegeten het droogste wat er bestond onder speed vond ik gwn weg hell. Zelfs op een bepaald moment zei ik tegen mijn vriend van 'Dit water is te droog'.

6. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Haha! Heel erg herkenbaar. Fijn, hoe iets droogs als een koekje als natte beton rond je tanden en kiezen vast koekt en gewoon niet meer door te slikken valt. En inderdaad. Drinken is droog! (Behalve chocomel trouwens kwam ik achter) :tilttearlaugh:

7. UnFyKilianZ

Chocomel zal ik zeker eens uitproberen ! :) (Hebben andere ook problemen met naar het toilet gaan na zo een dosering? Want i kga zo in een uur 20 keer naar de wc maar 1/20 kan ik pissen en 19/20 sta ik daar maar gwn wat ook heb ik het gevoel dat ik dringend moet.)

SanneBanne vindt dit leuk.
  8. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ja, alles wordt smerig op uppers en inderdaad, zelfs drinken is droog. (Chocomel vond ik persoonlijk nog droger dan frisdrank of water, haha, en daarbij dan ook nog plakkerig. Vind het nuchter wel lekker.) Hoe hoger je dosering hoe groter de kans op dit soort klachten. Jij hebt het aardig bont gemaakt zo te lezen dus dan kun je deze gevolgen wel redelijk verwachten. Die roze vlekken in je gezicht kunnen er trouwens prima echt geweest zijn hoor, ik krijg ook een vlekkerig gezicht van speed. Het is geen drug die je mooier maakt in ieder geval. :upsidedown:

Succes met het herstel en volgende keer gewoon wat minder. :wink:

9. UnFyKilianZ

Zeer juist, ik schrok zeer hard toen ik in de spiegel keek, roze vlekken, onder mijn ogen kon ik blauwe aders zien en ook op mn neus, mn gezicht was vermagerd, uitpuilende ogen die helemaal zwart zijn (je kon bijna alleen de pupil zien).
    Zo stond ik dan ook aan het station, Ik zag toch veel mensen kijken en dan staarde ik zo vervelend terug. Toen passeerde er enkele politie agenten en ik draaide me gewoon om aangezien blijkbaar zeer duidelijk te zien was dat onder invloed zat.

10. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Dat snap ik, het ziet er niet altijd even appetijtelijk uit. Aders worden inderdaad meer zichtbaar op hogere dosissen speed, mogelijk door een combinatie van hogere bloeddruk, bleek worden en vochttekort (waardoor je gezicht wat invalt).

Nou ja, ik denk wel dat je ervan geleerd hebt. :grin:

SanneBanne vindt dit leuk.
  11. lysergic bink

lysergic bink Bewuste gebruiker

Hier kan maar 1 iemand zijn expertise aan te pas komen, opgepast, houd je klaar !

Lemonade en UnFyKilianZ vinden dit leuk.
  12. UnFyKilianZ

IK heb goed geslapen maar werd wakker al om 5u30 en ik ben veel te hyper, ik beweeg teveel voor een ochten haha snice muziek vr uitwerkende effecten van speed :nevergonnagiveyouup::cheerpompom::rock::lolol:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Overdose Slaap nodig
  1. Sally Tessio
    Reacties:
    23
    Weergaven:
    22.209
  2. BazookaNoodle
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    3.864