1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Overlijden aan hartaandoening xtc

Discussie in 'MDMA (XTC)' gestart door Yeet123, 14 jun 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Yeet123

Yeet123 Newbie

Beste drugs gebruikers,

Ik gebruik nog ongeveer 2 jaar lang xtc maar mij angst ervoor blijft toenemen.
    Ik heb afgelopen jaar in 6 maanden denk ik wel 10 keer gebruikt wat dus redelijk veel is.

Soms door de dag heen voel ik pijn op mijn borst, meestal de dagen voordat ik ga gebruiken (soms ook niet maar meestal). Dit maakt mij erg angstig omdat mijn grootste nachtmerrie is dood gaan aan xtc.

Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest, meerdere keren hij zal wel moe van mij worden, en we hebben zelfs een foto van mijn hart laten maken waar hij wel wat dingen zag maar dat dit redelijk normaal is omdat mijn hart nog in ontwikkeling zou zijn (ik ben 19). Hij vroeg ook of ik familie had met hart problemen voor de zekerheid maar dat heb ik volgens mij niet.

Toch omdat hij zei dat die toch wat dingen zag maakt dit mij nog steeds bang. Ik ga morgen weer gebruiken en voelde zojuist weer een langdurige pijn op mijn borst. Dit hart onderzoek is ongeveer een maand geleden geweest trouwens.

Mijn vraag is dus, hoe groot is de kans dat je overlijd aan xtc? En hoe groot is de kans dat je een hartaandoening hebt en dan overlijd aan xtc? En eventuele tips zodat ik me wat minder zorgen zou kunnen maken? En herkend iemand dit gevoel? Veel vrienden van mijn gebruiken roekeloos en zelfs wel weken achter elkaar en het doet hun niks maar elke keer blijft voor mij enger te worden...

2. Krullen

Krullen Belezen gebruiker

Wij zijn hier geen dokters, maar wat mij verstandig lijkt. Is stoppen met xtc voor een tijd, zeker als je deze klachten door de xtc krijgt

3. Yeet123

Yeet123 Newbie