Overmatig 3mmc gebruik

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Marijn1000

Newbie
Ik heb nu al een aantal keer 3mmc gesvoven maar nu heb ik door mijn depressie overmatig veel 3mmc gebruikt. Echt heel veel! Wat kan ik verwachten? Iemand die ervaring heeft?

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Ik snap je vraag niet helemaal. Ben je inmiddels gestopt, of gebruik je nog en wil je weten hoe de kater gaat zijn?
Hoeveel gebruik je?

Neo-Shulginist

Wijs gebruiker
Goed dat je inziet dat je te veel 3-MMC hebt genomen. Het is wat dat betreft wel verraderlijk spul inderdaad. Je krijgt er nogal. sterke cravings van. Vooral als je het snuift. Bij oraal ingenomen 3-MMC zijn de cravings al iets minder, maar dan nog is het heel lastig om het bij één dosis te houden.

Je hoeft niet per se last te krijgen van blijvende gezondheidsklachten na overmatig gebruik van 3-MMC. Maar dat is wel mogelijk. Als je nu nergens echt last van hebt, behalve een depressie, dan heb je nu nog een get-out-of-jail-free-card. Mooi moment om de 3-MMC links te laten liggen.

Sowieso is de kans groot dat je depressieve klachten erger worden de dagen na gebruik. Dat wil je natuurlijk niet.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
3-MMC heeft een aanzienlijke serotonine bijslag vergelijkbaar aan MDMA maar in mindere mate.
Misbruik van 3-MMC kan dus zogezegd kunstmatige depressie opwekken.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan