1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Oxazepam, lorazepam of temazepam?

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door Tractor, 14 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Tractor

Tractor Newbie

Ik heb hier zowel een pakje van 10 mg oxazepam tabletten liggen als een pakje met 2,5 mg lorazepam tabletten (en een pakje met 1 mg lorazepam tabletten) en een pakje met 20 mg temazepam capsules. Weet iemand wat het meest recreatief is van deze drie?

2. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Temazepam is het meest recreatief van de drie. Maar ik raad je echt af te gaan klooien met benzo's als je het niet nodig hebt. Het effect is niet heel bijzonder, maar toch ligt een verslaving snel op de loer en daar vanaf komen is een hell.

3. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Voor mij ook zo goed als geen recreatieve waarde die pammetjes. Je raakt er zo afgevlakt van.

4. nixtcnut

nixtcnut Newbie

Alle drie in bezit gehad en geprobeerd. Ook voor mij nul recreatieve waarde.
    Temazepam is een licht inslaapmiddel wat tot max 40 mg wordt gegeven, bij deze dosering wordt t ook een doorslaper. Bij normale dosis moet je op bed gaan liggen om t zijn werk te laten doen. Loop je door dan gebeurd er weinig. Korte halfwaardetijd zodat je er vlgnde dag minimaal last van hebt. Dit itt tot onderstaande benzo's.
    Oxazepam 10 mg is een lichte benzo met middellang angstdempend of ontspannend effect.
    Lorazepam 1 mg is al wat sterker en na een half uurtje merk je dat je meer ontspannen raakt. Heeft een langere werking. Slaapt er goed op.
    Lorazepam 2,5 mg is echt bedoeld voor mensen met sterke angsten of agitatie/spanning. Als je geen benzo's gewend bent en er geen psychische noodzaak voor is dan is de kans vrij groot dat je in slaap valt en gedrogeerd wakker wordt. Alcohol versterkt dit enorm!
    Verslavingsgevoeligheid zit em vooral in gewenning en steeds meer nodig hebben voor hetzelfde effect. Deze middelen worden door "kenners" veelal gebruikt om in slaap te komen als dit door pepgebruik niet meer lukt.
    Zou ook niet weten hoe het wel recreatief te maken, nog nooit iemand horen doen maar ze zijn er vast.

Misbruik vindt dit leuk.
  5. anhaedra

anhaedra Belezen gebruiker

Heb paar keer lorazepam gebruikt om te kunnen slapen na een feestje. Duurt eventjes, maar dan voel je jezelf als 't ware in het matras zakken en ben je vertrokken.

Enige "recreatieve" effect dat ik ooit heb kunnen ontdekken, is dat ik de volgende ochtend in de sportschool heel relaxed was i.p.v. getergd c.q. veeleisend richting mezelf. Kon daar wel een bepaalde lering uit trekken.

6. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter Donateur

Het grappige is dat diazepam wordt gemetabotiliseerd tot o.a temazepam oxazepam en lorazepam.

De meest recreatieve benzodiazepine is flunitrazepam is , slechts mijn ervaring.

7. Raver

Raver Bewuste gebruiker

Van deze 3 zeg ik Lorazepam. Maar vooral omdat ik die het meest functioneel vind. Top angstremmer/inslaper. Maar meer dan dat niet, benzo's vind ik persoonlijk vooral functioneel. Bij een angststoornis/paniekstoornis/slapeloosheid en bij afkicken van GHB.

Pas wel op voor verslaving! De afbouw is een hel. Ben er zelf meerdere keren vanaf gekickt.

Ook Lorazepam? Ik dacht alleen Oxazepam, Temazepam en Desmethyldiazepam. Waarvan de halfwaardetijd van Desmethyldiazepam kan oplopen tot 100 uur.

8. Misbruik

Misbruik Bewuste gebruiker

Ik vind Lorazepam zelf ook het meest recreatief, de rest heeft mij voor al alleen geholpen als slaapmiddel.
    Lorazepam ook in stress/angst situatie's.

9. drugsmattie

drugsmattie Newbie

misschien compleet anders maar wat ik het hardst heb ervaren was dormicum een midazolam en weet nou niet of lam en pam zoveel van elkaar verschillen want bij het resultaat is bij mij even zo dwaalzalig

10. Tijdloos

Ja alleen is dat pas na circa 5 uur waardoor het niet overal vermeld staat. Diazepam is hierdoor zo vaak gebruikt om af te bouwen.

@drugsmattie

Lam en pam verschillen niet veel van elkaar. Echter is midazolam erg heftig en slaap je snel maar kort op.

Raver vindt dit leuk.
  11. Raver

Raver Bewuste gebruiker

Dan noem je er ook 1 eh.
    Midazolam wordt ingezet bij het sterfbed van mensen om ze te sederen. En als roesje bij ingrepen etc :tongueout: Sterk benzo'tje

12. Tijdloos

Ken anders ook mensen die het via huisarts als Inslaper krijgen. Maar is inderdaad een stevige benzo waar je amnesie van krijgt wat goed uitkomt bij ongelukken en operaties etc. Zodat je minder trauma eraan overhoud.

Heb het zelf ook een tijdje gekregen met flunitrazepam 4mg lol

13. Raver

Raver Bewuste gebruiker

Dat kan zeker ja, maar denk niet dat Midazolam de eerste keus was van die arts.

14. Parfumflesje

Parfumflesje Bewuste gebruiker

Werkt 1 Mg etizolam goed om te slapen na pep?

15. Raver

Raver Bewuste gebruiker

Hangt er vanaf of je tolerantie hebt voor dergelijke middelen. Voor mij werkte Etizolam niet als inslaper na speed. Lormetazepam 2 of 3mg deed z'n werk zeker. :)

16. Parfumflesje

Ik heb geen tolerantie voor pammen en lammen en ben ook niet van plan om die tolerantie op te bouwen. Als 1 Mg niet werkt na speedgebruik kan ik de volgende keer toch gewoon 2 Mg proberen? Op een bepaalde dosis zal etizolam toch wel zijn werk doen?

17. Raver

Raver Bewuste gebruiker

Dat is wel de bedoeling. Ik sliep voor de rest prima op Etizolam zonder speed.

Als je geen tolerantie hebt moet het wel lukken. Wel zorgen dat je speed goed uitgewerkt is. Benzo's + uppers is niet gezond :tongueout:

18. Parfumflesje

Ik blijf makkelijk 16 uur wakker na 150 Mg zuivere pep maar na 8 uurtjes is die pep toch wel zo een beetje uitgewerkt?

19. Raver

Raver Bewuste gebruiker

Volgens mij wel..? Al vond ik het effect altijd eindeloos. Maar na 8u kan je wel 'n Etizolam nemen.

Ik nam altijd 1mg Lorazepam voordat ik ging snuiven. Hielp tegen die pep para, de combinatie is niet meteen gevaarlijk maar gewoon ongezond.

Dus na 8u zit je wel safe.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Oxazepam lorazepam temazepam
  1. hypertjee
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    317
  2. Malafide
    Reacties:
    17
    Weergaven: