1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

oxezapam en alcohol

Discussie in 'Farmaceutische drugs' gestart door noripsni, 28 mei 2015.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. noripsni

noripsni Newbie

Wat zijn jullie ervaringen?

Ben een doorgewinterde alcohol kenner/gebruiker... ik weet wat dat met mijn lichaam doet en ken mijn grenzen, maar wat nu als ik oxezapam erbij pak?

dodelijk?

2. Fool

Fool Badass junkie

Zou het andersom doen, eerst een keer een benzo met 'wat' alcohol erbij. Ik vind een benzo met wat alcohol op z'n tijd best lekker, maar het wordt echt snel teveel!

3. noripsni

noripsni Newbie

Maar wat is dan 'teveel'. Ik drink zo 6 halve liters weg... gaat deze benzo dan zorgen voor onbekend gedrag of juist voor een rush? En hoeveel mg?

4. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Alcohol zorgt ervoor dat het sterker werkt , als je oxazepam hebt zou je 25mg oxazepam kunnen nemen (nog nooit eerder een slaapmiddel gebruikt?) kijken hoe het valt dan pas drank.. Liever helemaal geen drank je bent hier zo verslaafd aan.

Je krijgt door de combi en het wakker blijven mogelijk geheugenverlies houd daar rekening mee.

Gebruik met mate.

5. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

6 halve liters bier neem ik aan? Maargoed, 3 liter bier lijkt me wel teveel in combinatie met een benzo... Veel meer dan 2 tot 3 standaard glazen alcohol bij een benzo lijkt me niet verstandig.

EDIT Alcohol en benzo's combineren is eigenlijk sowieso niet verstandig omdat het elkaar versterkt.

6. Fool

Fool Badass junkie

Het versterkt elkaar en ik zou zelf nevernooit 3 liter bier naar binnen krijgen met een beetje een degelijke benzo. Heb soms al moeite om mijn eerste flesje goed leeg te drinken, met een relatief sterke benzo. :P

Ik zou eerst een benzo nemen en dan rustig aankijken hoe de alcohol valt, houd in de gaten dat je vaak verder 'heen' bent dan dat je je lijkt te voelen!

7. zaagmans

zaagmans Bewuste gebruiker

Ik heb diverse malen alcohol gedronken bij benzo's. Hoge doseringen benzo's met veel alcohol en andersom. Het versterkt de werking van benzo's, maar ik ben er altijd goed op gegaan. Ik wordt er wel behoorlijk roesig van. Ik vind wat alcohol altijd wel heerlijk.

8. Medic

Medic Belezen gebruiker

Oxazepam en alcohol zijn beide downers, versterken elkaars effect en vergroten de kans en hevigheid van bijwerkingen.
    Ook het effect op het kortetermijngeheugen (wat al is aangedaan na 1 tablet), zal groter zijn wanneer beide stoffen gecombineerd worden.

In hoge dosis is alcohol of oxazepam sowieso dodelijk, gecombineerd gebruiken is het risico daarop uiteraard groter.

Waarom ook nog oxazepam als je alcohol drinkt? Of waarom alcohol naast oxazepam?
    Alcohol is soweiso gezellig toch, kan je beter de oxazepam bewaren voor als je het echt nodig hebt en geen alcohol kan drinken of een alcoholwalm om je heen kan hebben.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...