Ik zit nu op het dubbele, te weten 80mg en zie niet meer hoe ik eraf moet komen.
Na 4 uur wordt ik ziek.
En hoe zit het dan met je pijn na 4 uur? Want die moet dan toch ook wel heel erg zijn als je zoveel krijgt.
Ik kreeg tijdens mijn 2 hernia's max 60 mg per dag, maar omdat ik toen over de grond kroop van de pijn vond ik het geen probleem. Van mijn 1e hernia ben ik binnen 3 dagen van de Oxy afgekomen, ik had echt geen centje last van ontwenning. Maar dat was anders bij de 2e keer. Ik bleef maar op 10 mg zitten zodat ik 's avonds geen pijn had. En daar ben ik hoe langer hoe meer misbruik van gaan maken, totdat ik op 30 mg zat. De HA heeft daar toen een stokje voor gestoken en nu zit ik op 20 mg (en sommige dagen 30 en sommige dagen 15).
Ik merk dat de gewenning supersnel gaat. Eigenlijk heb je na een paar keer al geen effect meer van een hogere dosis. Dus dat weerhoudt mij er wel van om vaak meer te nemen. Het is veel fijner om te minderen en dan af en toe een extra dosis te nemen.
Want, geen high? Ik heb geen ervaring met heroine, maar jongens, Oxy geeft bij mij echt het effect alsof er een warm fleece dekentje om je heen gewikkeld wordt. Alles is goed en prima en helemaal relaxed. Het voelt echt wel heel lekker. Ik zou liegen als ik anders zou beweren.
Alleen... dat fijne duurt veel korter dan eerst en de afkick is nu hels. Inderdaad, die benen en de jeuk van binnen. Ver-schrik-ke-lijk.