1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Paar keer speed gebruikt. Daarna alles negatief terug anylyseren

Discussie in 'Speed' gestart door dylzOr, 24 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. dylzOr

dylzOr Newbie

Nooit echt een speed gebruiker geweest. Maar de laatste tijd wat vaker. Voor mij persoonlijk is pep een leuk sociaal middel. Tot t begin vd avond begint. Mensen waar t de hele dag leuk mee was, raken achterdochtig. En tot er ook later iemand zich bijgevoegde die je niet kent, En je sterk het gevoel krijgt dat deze persoon je niet mag. En maar achterdochtiger worden 'eindstand' je had gelijk, deze persoon vind je niet chill, heeft t niet zo met je. Dat mijn instinct dus gelijjk had. Zit nu dus in een paranoide thuis situatie, waarin ik alles ga analyseren. Zijn het de achterdochtige gedachtes, of is speed niet voor mij weggelegd wil wel eens weten hoe andere dit ervaren

2. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

Hoi @dylzOr

aks recreatief speedgebruiker heb ik zelf nog nooit paranoia ondervonden, maar het is wel een bekend verschijnsel ja.

Dat jij dit wel ervaart is een slecht voorteken, ik zou even pas op de plaats maken als ik jou was, dus voorlopig stoppen. Het enige dat voor je spreekt is dat je nog beseft dat het gevoel niet echt is, meestal is dat dus niet het geval.

3. Sprokkie

Sprokkie Bewuste gebruiker

Gebruiken/Gebruikte ze ook speed ? Drugs veranderd mensen dus niet iedereen die nuchter leuk is, is bij gebruik ook leuk. En andersom is het net zo goed waar, mensen die niet te harden zijn kunnen op drugs de leukste personen worden. (Sorry voor de open deur)
    Dit klinkt ook een beetje als een 'self fulfilling profecy'. Omdat je waarschijnlijk door de achterdochtige gedachtes en het idee dat diegene je niet mag anders en raar tegen diegene hebt gedaan vinden ze je niet zo chill.
    Ik heb dat ook weleens gehad op Speed en dat is voor mij toch wel echt een reminder dat ik wat minder moet gebruiken. Soms gebeurt het snel , andere keren pas na veel en lang gebruik. Maar aan de andere kant zijn dit ook dingen waar je een beetje overheen kunt/moet stappen als je speed gebruikt. Ik voelde me in het begin niet altijd even op mijn gemak terwijl ik tegenwoordig daar sneller overheen stap en gewoon doorga met me lekker voelen op speed en merk dat de omgeving om me heen waar ik moeite mee had (of persoon) dan daarin mee gaat :)

En niet alle drugs zijn voor iedereen weggelegd/passen bij iedereen.

Laden...

Deel Deze Pagina