paar kleine vraagjes

raizeredge

Wijs gebruiker
heey ik ga zaterdag na nightmare out door en ik haal wat pille maar ik had een vraag kan je er twee tegelijk in nemen of gaje dan nokkie en ken je dan gewoon drinken en weet iemand hoe het zit met de beveiliging op nightmare of er honden zullen zijn enzo

MetaalKonijn

Badass junkie
Bwhaha je gaat nokkie.

Snoeihard nokkie gaan.

Maar even serieus: geen honden, en als je d'r 2 tegelijk neemt, doe het dan tactisch qua tijd, die dingen moet niet inslaan terwijl je net naar binnen loopt bijvoorbeeld. Daarnaast word je behoorlijk skeef van 2 pillen tegelijk, ik althans wel.

Funky Monkey

Badass junkie
Je hebt een schoen... leef je uit :mrgreen:
Verder kan je ook je portomonee nog gebruiken als het een niet al te simpel model is :P

raizeredge

Wijs gebruiker
kijk wel ffe niet dat ik nokkie ga want ga met groepje en is beetje lullig als ik gelijk plat ga is voor hun ook de avond verpest

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik zou geen 2 pillen tegelijk naar binnen schoffelen, zorg dat er minstens een uurtje tussen zit.
en naast de tips om je snack(s) mee te nemen heb ik de volgende:
in een plastic zakje wat je dicht kunt doen (bijv. een wietzakje) en dan in je onderbroek leggen. :stoned:

raizeredge

Wijs gebruiker
hersenspinsel zei:
hangt ook van de kwaliteit van de pillen af, weet je toevallig of het goeie zijn?

jaah gaan wel zijn van die rooiuh liebelles ofzoiets heb ze nu twee keer gehad prima bevalle alleen voor je het weet is het weer voorbij

Robdebob

Bewuste gebruiker
thunder-droopy zei:
ik zou geen 2 pillen tegelijk naar binnen schoffelen, zorg dat er minstens een uurtje tussen zit.
in een plastic zakje wat je dicht kunt doen (bijv. een wietzakje) en dan in je onderbroek leggen. :stoned:
in je onderbroek is echt de beste manier, zo heb ik al redelijk veel shit mee naar binnen verhuisd :mrgreen:

DreamWeaver

Badass junkie
Robdebob zei:
thunder-droopy zei:
in je onderbroek is echt de beste manier, zo heb ik al redelijk veel shit mee naar binnen verhuisd :mrgreen:

Wie niet? Publiek geheim :)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
raizeredge zei:
en zijn er toevallig ook tips voor als er wel honden staan wattan te doen

laat eerst iemand gaan checke of er honden zijn... als er zijn => neem je pille, als er geen zijn => smokkel ze binnen

raizeredge

Wijs gebruiker
laat eerst iemand gaan checke of er honden zijn... als er zijn => neem je pille, als er geen zijn => smokkel ze binnen[/quote]

kee jaah ben een beetje zenuwagtig er voor is me eerste grote feest en ik kan het niet gebruiken om opgepakt te worde

Pikachu

Wijs gebruiker
Als je maar niet zo overkomt is t goed, je voelt je wel zo als je zoiets doet... Maar laat dat niet merken aan het bewakingspersoneel, die hebben dr nogal een neusje voor. Blijf gewoon praten over iets normaals met een vriend of vriendin.

Veel plezier he!

Snuifdoos

Belezen gebruiker
heb er nog nooit 2 tegelijk genomen. Bij mij gaat het meestal per half. Dat vind ik plezieriger dan met van die wegdraaiende ogen ergens in een hoekje zitten herkauwen.

Bovenaan