paddo bak

psysurfer

Belezen gebruiker
hallo allemaal een dikke maand geleden heb ik mijn bak gekocht en wat geoogst. Nu enkele weken geleden heb ik hem gevonden volledig zwart ik had hem een beetje proper gemaakt in de hoop op een nieuwe oogst maar ik had het opgegeven. Het deksel was ook kwijt trouwens.
ik had er plastice folie over gedaan en dan in 2gb zakjes :grin: nu vind ik de bak vandaag bij het opruimen en er staan paddestoelen in :hearteyes: heb ze geplukt en het is 24,55 gram. ze zagen er heel goed uit of beter gezegt niet speciaal of raar. Ik hoop dat ze nog eetbaar zijn. wat denken jullie?

:wave:
peace

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Als ze in de prullenbak hebben gelegen lijkt me het niet erg hygienisch, maar goed de paddos zullen vast wel een psychedelische uitwerking hebben :rockband:

psysurfer

Belezen gebruiker
neenee ze hebben niet in de vuilbak gelegen :grin:
gewoon op mijn kast. ik heb ze trouwens opnieuw laten soaken en terug in de zak gezet. misschien komen er nog :hearteyes:.

Xtc Bob

Belezen gebruiker
psysurfer zei:
:confused: minder xtc pakke :grin: ik snap niets van jou zin. "waarom wel niet"

wat snap je er niet aan ik bedoel gewoon dat er niet echt een reden is waarom ze wel niet goed zouden zijn hij zegt zelf dat ze er normaal uitzien het is gewoon zijn 2de flush

gtje

Bewuste gebruiker
gheghe dan zeg je waarom niet ?????

je zin is echt dubbelzinnig hoor !!!

maar als ze gewoon op een schone plek hebben gezeten is het prima hoor :grin: eten en trippen maar :rock:

greetzzz gtje

JJJ

Bewuste gebruiker
Ja hoor, die kun je gewoon eten. De zwarte kleur, kwam dat niet gewoon van de sporen van andere paddo's? Als je de hoedjes open laat gaan, dan ziet de bodem binnen de kortste keren helemaal zwart. Dat is op zich niet erg. Als de boel besmet is, dan is dat vaak te merken aan of een vieze geur (bacteriën), of rare groene of witte draden die anders zijn dan de paddoschimmel die er al op zat (schimmelbesmetting).

Hopelijk krijg je nog meerdere oogsten van deze bak :)

psysurfer

Belezen gebruiker
er groeien al twee paddestoelen en volgens mij worden het reuzen :grin: :hearteyes:
ook aan de zijkant zijn er twee aan het groeien. er staan wel witte puntjes op hun hoedje :confused:
nu weet ik niet meer of dat vorige keer ook zo was. ik zal zien dat ik een foto kan posten 1van de dagen.

Bovenaan