Paddo lichtjes versterken..

Frisian User

Belezen gebruiker
Ok het zit zo

Aankomende zaterdag willen we een maat en ik naar een feest toe (oldschool/early hardcore feest)
doen we geregeld dus de setting is niks mis mee (luister ook hardcore tijdens trippen)
maar aangezien we zaterdag naar het feest willen dachten J en ik van dat we m'n laatste gedroogde paddo's wel kunnen gebruiken
naja dat is dus niet veel meer, echt krap aan 2gr
dus zo goed als niks voor 2 personen
Nu willen we het effect een beetje versterken door iets bij die paddo's te nemen (hoeft geen level 3/4 trip te worden, gaat meer om dat kleuren versterkt worden en dat je meer in de muziek opgaat)
laatst ben ik verschrikkelijk misselijk door XTC geweest en voor zaterdag lukt het me ivm werk etc niet om pillen te regelen + testen.

Iemand een idee waarmee we die paddo's wat kunnen versterken ?
dacht zelf aan een MAO remmer maar ik ben een beetje geschrokken van wat ik van iedereen hoor (normaal eten kan dodelijk worden etc)
dus durf dan eigenlijk na de 'lichte trip' ook geen energy drink te nemen...

TrippyShit

Badass junkie
Lastig :P Wat ik zowiezo afraad is er bij blowen. Dat kan chaos en een mindfuck opleveren.
Mao is een oplossing. De trip duurt wat langer en kan iets heftiger worden. Op i-net staan lijsten van welk eten en drinken je de dag en de dag daarna niet moet nemen.

Trouwens wat me nu net te binnen schiet. Ik heb een keer een kwart portie gedroogde equadoriaanse op. Had ik ook nog over en dacht dat het bijna niks zou doen. Een portie is 30gram reken maar een kwart gedroogd uit :P Omdat ik er niks van verwachte (onderschatting) heb ik nog aardig getript moet ik zeggen. Harder dan op het halve portie dat ik eerder van dat portie had genomen paar weken daarvoor. EN aangezien je op een feest bent met muziek enzo kan dit ook de intensiteit van de trip doen stijgen. Das natuurlijk heel anders dan dat je het thuis ofzo zal doen. Er komen veel meer dingen op je af op zo'n feest.

Meer raad om te versterken heb ik niet :P

Frisian User

Belezen gebruiker
dus 1 gram gedroogd moet wel op te trippen zijn ? (40% is btw van die héel erg kleine paddo's die niet groter wouden worden)
en ik las dat kleine sterker waren :)

wat me een beetje tegenzit met MAO is omdat het op een feest is en we gaan fietsen ik liever wel wat energy drink of pep zou willen na de tijd.. beetje vervelende situatie maar hoelang duurt het voor een MAO remmer uitgewerkt is ?

TrippyShit

Badass junkie
De volgende dag moet je er nog rekening mee houden.

Over dat kleine paddo's sterker waren, dat maakt niet uit. Paddo's zijn een natuurproduct en dus verschilt de hoeveelheid werkzame stof soms heel erg. Je zou, bijwijze van spreken, op een paddo van 30cm minder hard kunnen trippen dan 2 paddo's van 7cm.

Maar welke paddo's zijn het? Hawaiiaanse zijn bijv. gedroogd 1gram een volledig portie.
Equadoriaanse of mexicaanse is 1gram gedroogd 1/3e van het portie. Das wel genoeg lijkt me op een feest. Dan ga je niet té hard maar toch een intense trip met al die muziek en lichten.
Moet het doen..

Frisian User

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
De volgende dag moet je er nog rekening mee houden.

Over dat kleine paddo's sterker waren, dat maakt niet uit. Paddo's zijn een natuurproduct en dus verschilt de hoeveelheid werkzame stof soms heel erg. Je zou, bijwijze van spreken, op een paddo van 30cm minder hard kunnen trippen dan 2 paddo's van 7cm.

Maar welke paddo's zijn het? Hawaiiaanse zijn bijv. gedroogd 1gram een volledig portie.
Equadoriaanse of mexicaanse is 1gram gedroogd 1/3e van het portie. Das wel genoeg lijkt me op een feest. Dan ga je niet té hard maar toch een intense trip met al die muziek en lichten.
Moet het doen..

het is Psilo cubensis :wink: dus Mexicaantjes.
naja ben benieuwd of ik er wat van voel, dan maar geen MAO remmer, vink wat een te groot risico voor een feestje :)
Gewoon 1gr paddo's dan maar
heb trouwens laatst van die 'Special' wiet gehaald, daar worden we altijd redelijk high van, iig niet stoned echt een beweegkick.
zou dat een beetje te doen zijn op een feest ?
sorry van de vragen :P maar meestal zijn de drugs die ik op feesten gebruik : alcohol, xtc of speed
dus vandaar

TrippyShit

Badass junkie
Ik zou er geen wiet bij roken. Dat zorgt voor meer chaos en mindfuck. En dat wil je niet hebben op een feest :P

Frisian User

Belezen gebruiker
Ok hier het 'mini' verslagje/samenvatting

Naar het feest geweest en 1 gr droog om 12 uur genomen
voelde me toch na een half uurtje redelijk anders en veel dingen begon ik een heel klein beetje dubbel te zien (randje eromheen),
dus nog even gehakt en die lichten waren supermooi :) was 1 blauwe lamp maar ik zag hem in het roze/groen/rood/blauw door elkaar heen wat, net als een regenboog :)
toen het feest afgelopen was nog ff een joint gesmoked, en ja hoor :grin: de trip kwam terug :grin: alleen sterker dan in het feest, veel meer dingen bewegen, kleuren waren overal, lucht was echt helder paars, sterren waren net diamanten

supermooi :) zeker voor herhaling vatbaar,
maar merk wel dat op een feest je echt niet meer moet nemen, 1 gram zit toch wel wat tegen het randje aan van gezellig en jezelf nog wat blijven

Bovenaan