paddo mindfuck

Paddoboy

Belezen gebruiker
hoi,
ik heb al 2 keer paddo's gedaan.
eerste keer was het halve portie mexicaanse en tweede keer was het 1portie hawaiaanse ... elke keer mindfuck gehad.
op zich is dit niet vervelend ( voor mij toch niet ) maar teleurstellend. ( -> geen visuals )

nu, ligt dit aan mij of aan de paddo's die mss van minder kwaliteit waren?

graag tips om dit te voorkomen, want wil eens visual trippen

mijn volgende paddotrip is overmorgen !!, en het zal 2 possies mexicans zijn

greetzzz
:wave:

Qocaïne

Badass junkie
2 porties mexicaantjes? Ik denk dat dat misschien iets teveel van het goede is. Waarom probeer je niet eerst 1 heel portie mexicaanse (instead of hawaiaanse.. misschien slaan mexicaanse beter bij jou aan)... of anders 1,5 portie :)

heb verder geen verklaring waarom je visueel niet tript..
misschien heb je voor de trip veel suikers gegeten?

Ceko

Belezen gebruiker
Een halve portie mexicanen of een hele portie hawaiianen scheelt nogal. Volgende keer een hele portie mexicanen of een halve portie hawaiianen :) Of zoals in mijn tweede geval: een halve portie van allebei. Maar ik denk dat het zoals de mensen hierboven al zeggen niet mogelijk is om visuals te krijgen zonder de mindfuck. De visuals komen juist bij je boven omdat je mind fucked up is, snappez vous?

Paddoboy

Belezen gebruiker
bedankt voor de snelle reacties, maar met mindfuck bedoel ik dan wel met een gedacht van niets meer begrijpen... en blijven niets begrijpen

bij de eerste keer weet ik niet meer wat ik had gegeten dervoor maar bij mijn 2 de keer had ik wel 2 joints gerookt

ik denk wel dat ik klaar voor ben voor 2 porties mexicans maar niet voor een grotere mindfuck

en hoe bedoel je dat je in problemen komt als je voor de halucinaties gaat? dat is tog de bedoeling? ( correct me if i'm wrong )

greetzzz :wave:

Static Search

Belezen gebruiker
nee, trippen doe je om te trippen..die kleurtjes en figuurtjes zijn leuk maar daar doe je het normaal gezien niet voor..als je visuals wilt met weinig mindfuck kan ik je 2c drugs aanraden..een beetje 2c-i gesnoven en alles vervormde terwijl ik nog redelijk logisch kon nadenken..

matthijs

Badass junkie
Paddoboy zei:
en hoe bedoel je dat je in problemen komt als je voor de halucinaties gaat? dat is tog de bedoeling? ( correct me if i'm wrong )

Als je paddo's eet zie je vaak wel kleurtjes en vervormingen, maar als je tript is dat echt niet waar je voornamelijk op let. Je bent gewoon hard aan het trippen en dat is voornamelijk mindfuck :)

azgaza

Badass junkie
Het komt bij mij altijd samen, meer visuals is dan ook gelijk meer mindfuck, minder visuals dus minder mindfuck.
Mindfuck leer je trouwens wel mee omgaan als je vaak tript; de gedachtes blijven ondanks de trip dan beter bestuurbaar; hoe vaag ze ook zullen zijn.

Daarbij; je doet het niet voor de visuals; maar voor het totaaleffect. Dus ook niet voor de mindfuck; gewoon voor het geheel. (hoewel de visuals voor mij wel een belagnrijk deel zijn; ze zijn zo ontzettend mooi).

Ik herken dat vergeten en verwarring in mijn eerste trips wel; de eeerste paar vielen de woorden in mijn hoofd uit een etc. maar dat heb ik nu dus echt taoal niet meer (na een trip of 10; hoewel ik het na 5 trips echt goed kon "besturen").
Dus dan is mijn advies nu.. gewoon vaker doen met dezelfde dosis; wen aan de mindfuck, leer er mee omgaan, en geniet in de tussentijd af en toe van wat je ziet.

Paddoboy

Belezen gebruiker
Het komt bij mij altijd samen, meer visuals is dan ook gelijk meer mindfuck, minder visuals dus minder mindfuck.
Mindfuck leer je trouwens wel mee omgaan als je vaak tript; de gedachtes blijven ondanks de trip dan beter bestuurbaar; hoe vaag ze ook zullen zijn.

Daarbij; je doet het niet voor de visuals; maar voor het totaaleffect. Dus ook niet voor de mindfuck; gewoon voor het geheel. (hoewel de visuals voor mij wel een belagnrijk deel zijn; ze zijn zo ontzettend mooi).

Ik herken dat vergeten en verwarring in mijn eerste trips wel; de eeerste paar vielen de woorden in mijn hoofd uit een etc. maar dat heb ik nu dus echt taoal niet meer (na een trip of 10; hoewel ik het na 5 trips echt goed kon "besturen").
Dus dan is mijn advies nu.. gewoon vaker doen met dezelfde dosis; wen aan de mindfuck, leer er mee omgaan, en geniet in de tussentijd af en toe van wat je ziet.

dit was echt een grote tip voor me
bedankt !

Jeller

Badass junkie
maar met 2 porties mexicaanse ga je wel ver heen zitten en dus ook veel visuals hebben

maar kdenk dat dat voor de 3de keer wel een beeetje te veel vant goede is :wave:

probeer anders een 2c-b of lsd.. die zijn vlugger visueel zonder dat je fucked up bent in je hoofd

Paddoboy

Belezen gebruiker
bedankt voor de reacties, me tripbuddy is van plan om 2 possies mexicans en 2 possies hawais te mixen en dan verdelen onder ons 2 ( iemand ervaringen met mix? )
en er zal een sitter bij zijn dus maak ik me weinig zorgen

kan niet wachten tot morgen

trip report komt nog wel denk ik

Ceko

Belezen gebruiker
Sorry voor de bs eerder :) zo voelde het gewoon voor mij.

Ik heb wel ervaring met mix van een half portie hawaiaanse en een half portie mexicaanse. Het was mijn tweede keer pas, maar ik moet zeggen dat ik het behoorlijk heftig vond... Dikke vette mindfuck, de mooiste kleuren en figuren, maar geen hallucinaties. Heerlijke hoe heet dat? Coming down? Toen de hele boel uitwerkte voelde het in ieder geval echt alsof ik op reis geweest was. Ik vind een portie van elk best veel om eerlijk te zijn... maar je gaat er vast niet dood van :) Veel plezier! :wave:

Ceko

Belezen gebruiker
Static Search zei:
Ceko zei:
Maar ik denk dat het zoals de mensen hierboven al zeggen niet mogelijk is om visuals te krijgen zonder de mindfuck. De visuals komen juist bij je boven omdat je mind fucked up is, snappez vous?

bs
Jij hebt het waarschijnlijk over andere drugs dan die paddo's? Voor zover ik weet krijg je van paddo's altijd een mindfuck als je zo ver gaat dat je kleuren ziet.

Bovenaan