Paddo pizza???

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Nu las ik zojuist ergens iets over paddo's verwerken in een pizza om dan op te eten.

Maar is het niet zo dat het beter is om 3-4 uur voor inname niet te eten om je maag leeg te maken? Dat is tegenstrijdig met het idee om pizza te eten!

Boerke

Experimenterende gebruiker
Ik weet er niet zo heel veel van maar ik denk dat het bij paddo's niet echt veel verschil maakt of je nu wel eet of niet. Ik heb nog nooit een maaltijd gelaten om dan daarna paddo's te nemen en ze werken zo ook perfect bij mij...

spacekonijn

Badass junkie
ik adviseer altijd gewoon eten van te voren , anders krijg je zon vervelende honger / misselijkheid tijdens je trip.
en dan gaat eten zo moeilijk.
duurt alleen wat langer voordat ze inkicken ( of je neemt ietsjes meer)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Zelf vind ik helemaal niets eten toch het prettigst omdat ik dan niet alleen lichamelijk bezig ben met voorbereiden maar tegelijkertijd ook geestelijk. Als ik iets wil eten denk ik dan "Onee, niet doen want ik ga straks trippen" :)
Tijdens het trippen heb ik trouwens nooit echt honger gehad.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
heb tijdens het trippen ook nooit honger of last van het feit dat ik al uren niets meer heb gegeten...
maar er wordt toch altijd geadviseerd om zo'n 4 uur ervoor niets te eten, dit zal dan toch wel zo z'n redenen hebben?
als je drinkt op een lege maag voel je het toch ook altijd harder, dus bij paddos ook denk ik...

Jeller

Badass junkie
op een lege maag komt het gewoon ene stuk harder en vlugger aan.. maar dat is absoluut gene must

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Jeller zei:
op een lege maag komt het gewoon ene stuk harder en vlugger aan.. maar dat is absoluut gene must

Het is geen must, maar wel als je alles uit je trip wilt halen is het toch beter dat je gewoon 3 of 4 uur van te voren niks eet of iets lichts zoals een beschuitje of een cracker. :wink:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Jeller zei:

Het is geen must, maar wel als je alles uit je trip wilt halen is het toch beter dat je gewoon 3 of 4 uur van te voren niks eet of iets lichts zoals een beschuitje of een cracker. :wink:
of je kunt gewoon meer eten... :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
ik adviseer altijd gewoon eten van te voren , anders krijg je zon vervelende honger / misselijkheid tijdens je trip.
en dan gaat eten zo moeilijk.
duurt alleen wat langer voordat ze inkicken ( of je neemt ietsjes meer)

Sluit ik me volledig bij aan.. :rolleyes:

A

Anonymous

Gast
Als je de pizza op lege maag eet duurt het toch niet gek veel langer?
Mijn stofwisseling is supersnel, als ik drugs oraal neem duurt het 30-50 minuten tot het inslaat. Tenzei ik de hele tijd ga letten op de inslag en dan duurt het soms wel 2uur!

Bovenaan