• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo trip (mexicaanse)

Ik heb al redelijk veel ervaring met trippen... Maar het was nu een jaar geleden dus dacht ik van mss beter mexicaanse te kopen, voor wat te lachen enz... Ik zat samen met een vriend (x) van me in de auto toen we onze portie naar binnen speelde. De smaak was echt verschrikkelijk, maar ik bleef goed en zo lang mogelijk knabbelen.
Toen belde een andere vriend om te vragen of we niet even langskwamen voor een jointje te roken, wij dus naar daar, lekker chill voor tv en jointjes roken. Ik keek naar het behang en zag dat de streepjes op het behang aant kronkelen waren gelijk kleine wormpjes... En dat was dan ook het enige wat ik zag of voelde... MAAR opeens werd het heel erg warm in men hoofd, het was precies of ik van de ééne seconde op de andere hevig aan het trippen was... Ik voelde me niet lekker, en had het gevoel alsof ik moest braken.
Ik ben toen naar buiten gelopen en moest hevig kokhalzen, maar braken luktte niet. Toen kwam x mij halen met de auto... Ik wou iets drinken met suiker, dus we reden naar een 24uren shop. Toen we van de parking afreden, kwamen de flikken opeens voor ons ingereden!! Ze stoptte, lieten ons voor hun rijden en ze volgde ons vijftal minusten die wel eeuwig leken!! Ik wist niet meer was ik moest denken of doen en ik zag ook de paniek op het gezicht van x...
We zijn dan maar naar huis gereden, national geographic channel opgezet, en daar verder getript...
Thuis voelde ik me heeeeeeel wat beter!! De kleuren waren intens, soms moest ik lachen om niets en als ik iets wou zeggen tegen x dan luktte het niet goed :grin: Ik mompelde wat of sloeg echt wartaal uit!!
Ik heb nog nooit zo goede mexicaanse paddos gehad!! FIEUW

Bovenaan