• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Paddo trip tijdens schoolreis

Tommetjah

Belezen gebruiker
---

11-5

---

We zijn met schoolreis naar pfantasialand in duitsland gegaan. Ik en een vriend zijn grote paddo liefhebbers, dus vonden we het leuk om tijdens het schoolreisje paddo's te eten.

We vertrokken om 5:30 met de bus vanuit rotterdam. Ik had om 5:15 met mn maat afgesproken bij school, om onze paddo's tussen de boterhammen te doen.

Om 9:00 waren we in pfantasialand. Een half uurtje later hebben we de paddo's opgegeten. Ik had er meer moeite mee, omdat ik ze echt vreselijk vies vond. Ik had echt een flesje water nodig om ze na het kauwen door te slikken. Ik had zelfs een paar kotsneigingen toen ik ze doorslikte.

Na een uur begon het een beetje te werken, toen we ergens een blow gingen draaien werd ik al een beetje vrolijk, en ik zag bij het bankje waar wij zaten een grote muur met een klimop, wat echt veel indruk op mij heeft gemaakt, ik vond het heel mooi dat alle blaadjes precies dezelfde kleur hadden en heel erg op elkaar leken. Je zou er echt wel een uur naar willen kijken.

Daarna gingen we naar het toppunt van mijn paddotrip: het 3d theater.
We gingen naar binnen en we kregen van die brilletjes, en kreeg al lachkicks om mijn vrienden als ze die brilletjes ophadden.
De film (duurde 20 min) ging over een piratenschip, wat niet duits is, maar wel duits is ingesproken; dus dan krijg je van die monden die niet goed lopen, waar die droge taal nog bij komt. Ik spacede hem hard op dat alle voorwerpen naar voren kwamen, alle kleurtjes waren heel mooi en fel. En na elke duitse zit die gezegd werd heb ik me kapot gelachen. Ik heb me echt ongeloofelijk doodgelachen, terwijl het eigelijk een sirieus, niet eens grappig bedoeld, verhaal was.

Daarna heb ik ook nog flink getript, maar niet echt gehallicuneerd, we zijn ook nog wel in gekke attracties gegaan. Bij een van de attracties liep de rails zegmaar boven je hoofd, en je voeten hingen dan naar beneden, die vriend dacht dat zijn schoenen dan uit zouden gaan, dus had hij ze uitgedaan. Toen de achtbaan bijna begon werden onze riemen weer losgemaakt, omdat hij zijn schoenen weer aan moest doen. In het duits probeerde ze dat hem duidelijk te maken, wat in het begin niet lukte. Ik had natuurlijk weer een lachkick, en uiteindelijk begreep hij het. Met een rode kop pakte hij zijn schoenen en ging weer in het stoeltje zitten. Vooral toen ik over de kop ging tripte ik hem hard.

Ik had een hele gekke beleving van ruimte en tijd.
Tijdens de trip had ik helemaal geen tijdsbesef, het is heel moeilijk uit te leggen, maar ik keek ook helemaal niet hoe laat het was, het boeide me niet, het bestond gewoon niet..

Ik had ook helemaal niet het idee dat ik in een pretpark in het buitenland was, en nog wel met alle schoolgenoten van de 4e klas!! Als ik mensen van mijn school tegen kwam vond ik het ook heel raar.

Rond 13:00 uur werd het weer minder, ik was nog wel aan het na spacen maar ik had niet echt lachkicks meer, ik had nog steeds geen tijdsbesef.

Wat ook heel opvallend was, is dat je tijdens het gevoel hebt dat als je blowt het helemaal geen effect meer op je hebt, omdat wiet maar wiet is, en het vergeleken met paddo's niks is (denk je, is niet zo). Toen het zo goed als uitgewerkt was hebben we een rustig plekje opgezocht om een blowtje te roken, waardoor ik toch wel stoned werd.

Ik had heel de dag wel dat ik gewoon nergens aan denk, wat die vriend die ook paddo's had gegeten ook had, wat we wel raar vonden. Toen het minder werd wist ik dat we niet genoeg hadden gegeten.

De eerste keer (begin december vorig jaar) dat ik tripte was een half portie Thai paddo's. We hebben toen echt KEIHARD getript, en ook heel lang, heel lang lachkicks, die heel hevig waren. De hardste trip die ik heb meegemaakt.

Tweede keer was een half portie Mexicaanse paddo's, ook wel flink getript, ook wel lachkicks gehad, maar iets minder dan de eerste keer.

De derde keer, deze keer dus, weer een half portie Thai, het was de kortste trip, en het minst hevig, maar de dag was toch geslaagd.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Hahaha wat vet! Ik wou dat ik dat ook kon, maar ik word fucking zenuwachtig als er veel (niet gebruikende) mensen bij zijn. Trippend over de kop in een achtbaan lijkt me trouwens echt debiel xD

Osi`

Bewuste gebruiker
Jemig, jij bent goed gestoord :grin: Trippen terwijl uw school er ook is in dat pretpark. Al trippend overkop gaan en wetek vele nog wat. Geflipt :grin:

nutsss

Wijs gebruiker
Ja trippen in een pretpark dat moet apart zijn...

we hebben het al vaak over een georganiseerde LSD trip in de efteling gehad. Dat moet er toch een keer van komen...

Leuk verslagje. Als je het over 'hard trippen' hebt en weinig visuals, wat bedoel je daar dan precies mee?

pepito

Bewuste gebruiker
:confused: Begrijp hier niets van... twijfel ook nogal aan waarheidsgehalte. "grote paddo liefhebbers" en dan op "schoolreis". Hoe doe je dat bij die leeftijd dan? en wat is "groot"in dat opzicht?
En de meest inhoudelijke beschrijving gaat over veranderd tijdsbesef, en verder alleen "vet hard trippen". Probeer t volgende keer eens in de natuur en focus je op innerlijk. Mijns inziens zijn hallucinogenen geen party middelen.

Tommetjah

Belezen gebruiker
nutsss zei:

we hebben het al vaak over een georganiseerde LSD trip in de efteling gehad. Dat moet er toch een keer van komen...

Leuk verslagje. Als je het over 'hard trippen' hebt en weinig visuals, wat bedoel je daar dan precies mee?

met hard trippen bedoel ik toch het 'high' paddo gevoel, en de lachkicks waren ook echt hevig, wat waarschijnlijk door de soort Thai komt, maar geen hallicunaties, dat je kabouters gaat zien etc. wat ik nog nooit heb meegemaakt, omdat ik nog nooit meer dan een half portie heb gegeten.

pepito zei:
:confused: Begrijp hier niets van... twijfel ook nogal aan waarheidsgehalte. "grote paddo liefhebbers" en dan op "schoolreis". Hoe doe je dat bij die leeftijd dan? en wat is "groot"in dat opzicht?
En de meest inhoudelijke beschrijving gaat over veranderd tijdsbesef, en verder alleen "vet hard trippen". Probeer t volgende keer eens in de natuur en focus je op innerlijk. Mijns inziens zijn hallucinogenen geen party middelen.

Ik begrijp je reactie omdat het inderdaad best wel gek is om paddo's tijdens een schoolreis te doen, andere paddo gebruikers van onze school die mee zijn gegaan vonden dit ook en daarom hebben zij het niet gedaan, maar ons leek het juist een eer om het in het pretpark te doen.
Je hebt wel gelijk in dat paddo's geen party middel is, maar we hebben ervoor gekozen omdat het park mooi bleek te zijn, en daarom heb ik ook gespaced op de planten en attracties die er waren.

Tommetjah

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Tommetjah zei:
...maar geen hallicunaties, dat je kabouters gaat zien etc. wat ik nog nooit heb meegemaakt, omdat ik nog nooit meer dan een half portie heb gegeten.
Wees maar niet bang, dat gaat ook niet gebeuren :)
ik heb gehoord van mensen die wel meer paddo's ophadden, dat ze wel van die hallicunaties hadden..

Jeller

Badass junkie
Schi-tte-rend :mrgreen: !!

Zo dingen dit vind ik nu echt eens fenomenaal en naar mijn inzien is dat alles uit je paddo's halen wat je kan.. wel een beetje riskant toch wat je deed, maar dit maakt het juist leuker natuurlijk..

Psilocybine is niet gemaakt om in de natuur te trippen, maar is gewoon een stof die gemaakt is om ervoor e zorgen dat dieren geen tweede keer dezelfde paddestoel naar binnen zouden schrokken :wink:

Paddo's is dus wat je er zelf mee maakt, plak er dus aub geen spirituele bullshit regels bij

maak het report nog wat langer en gedetailleerder en je hebt misschien wel het trip report van de maand :)

Tommetjah

Belezen gebruiker
Jeller zei:
Schi-tte-rend :mrgreen: !!

Zo dingen dit vind ik nu echt eens fenomenaal en naar mijn inzien is dat alles uit je paddo's halen wat je kan.. wel een beetje riskant toch wat je deed, maar dit maakt het juist leuker natuurlijk..

Psilocybine is niet gemaakt om in de natuur te trippen, maar is gewoon een stof die gemaakt is om ervoor e zorgen dat dieren geen tweede keer dezelfde paddestoel naar binnen zouden schrokken :wink:

Paddo's is dus wat je er zelf mee maakt, plak er dus aub geen spirituele bullshit regels bij

maak het report nog wat langer en gedetailleerder en je hebt misschien wel het trip report van de maand :)

Ik heb hem iets uitgebreider gemaakt :) zoveel mogelijk als ik nog kon herrinneren heb ik erbij gezet :wink:

azgaza

Badass junkie
Best vet; zo'n trip in een pretpark. Ik zou het zelf niet zo snel doen maar het idee is zeker leuk.

The Used

Bewuste gebruiker
pepito zei:

Ik ben van dezelfde leeftijd ( ook 16 jaar en 4e klas vwo ) en ik ben ook absoluut een grote paddo liefhebber. Ik heb al vele hallucinogenen gedaan zoals LSD mdma etc. Maar ik blijf paddo's toch 1 van de leukste/beste drugs vinden. Ik waardeer dan ook zeer de spirituele kant aan paddo's. Het inzien, het filosifsche , maar ook de visuals. Dat wil echter niet zeggen, dat de roekeloosheid van zomaar een schoolreisje paddo's nemen niet geweldig kan zijn. Persoonlijk lijkt het me geweldig, de euforie , de lachkicks, de verwarring, de visuals in een pretpark met leeftijdgenoten en vrienden 1 van de mooiste dingen die er zijn. Ik zou dan echter wel 1/1,5 portie mexicaanse nemen. Dat zorgt voor de euforie en de lachkicks , bij hawaiiaanse zou ik gek worden van de drukte en mijn visuals zouden niet goed uitkomen in zo'n druk pretpark. De verwarring zou dan te groot worden. Maar ik geef hem groot gelijk dat ie gewoon lekker paddo's neemt.

Der wordt in sommige gevallen iets te " moeilijk " gedaan over het gebruik van paddo's dan heb ik het niet over de alombekende vooroordelen, maar juist de mensen die de spirituele kant waarderen aan de paddo's en dit als een " must " gaan zien, dit is echt ook weer niet nodig. Je kan ook heel veel lol hebben zonder de spirituele kant eraan, van beiden wat zou ik zeggen, maar niet in dezelfde trip , dus de ene keer een serieuze trip en de andere keer een dwaze lollige trip...

The Used

Bewuste gebruiker
pepito zei:

Ik ben van dezelfde leeftijd ( ook 16 jaar en 4e klas vwo ) en ik ben ook absoluut een grote paddo liefhebber. Ik heb al vele hallucinogenen gedaan zoals LSD mdma etc. Maar ik blijf paddo's toch 1 van de leukste/beste drugs vinden. Ik waardeer dan ook zeer de spirituele kant aan paddo's. Het inzien, het filosifsche , maar ook de visuals. Dat wil echter niet zeggen, dat de roekeloosheid van zomaar een schoolreisje paddo's nemen niet geweldig kan zijn. Persoonlijk lijkt het me geweldig, de euforie , de lachkicks, de verwarring, de visuals in een pretpark met leeftijdgenoten en vrienden 1 van de mooiste dingen die er zijn. Ik zou dan echter wel 1/1,5 portie mexicaanse nemen. Dat zorgt voor de euforie en de lachkicks , bij hawaiiaanse zou ik gek worden van de drukte en mijn visuals zouden niet goed uitkomen in zo'n druk pretpark. De verwarring zou dan te groot worden. Maar ik geef hem groot gelijk dat ie gewoon lekker paddo's neemt.

Der wordt in sommige gevallen iets te " moeilijk " gedaan over het gebruik van paddo's dan heb ik het niet over de alombekende vooroordelen, maar juist de mensen die de spirituele kant waarderen aan de paddo's en dit als een " must " gaan zien, dit is echt ook weer niet nodig. Je kan ook heel veel lol hebben zonder de spirituele kant eraan, van beiden wat zou ik zeggen, maar niet in dezelfde trip , dus de ene keer een serieuze trip en de andere keer een dwaze lollige trip...

paupie

Bewuste gebruiker
The Used zei:
pepito zei:

helemaal mee eens :)
al zou ik in een pretpark niet 1 of anderhalf, maar eerder een half/driekwart portie ofzo nemen. Bij een hele portie kan ik teveel (niet trippende) mensen niet zo goed verdragen.

Immo

Badass junkie
Mooi report zeg ik vind dat je best wat lef hebt om dat even op een schoolreisje te doen.
Zelf zou ik helemaal gek worden van al die schreeuwende mensen. :grin:

Wil het zelf mischien ooit eens proberen op een rustige dag in een pretpark zoals de efteling.

Tommetjah

Belezen gebruiker
ja een half portie was ook wel goed voor in een pretpark, een heel portie zal wel te veel zijn, vooral die paddo's die ze hier in r'dam (coffeeshop lachende paus) verkopen, die zijn echt hard.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Tommetjah zei:
ja een half portie was ook wel goed voor in een pretpark, een heel portie zal wel te veel zijn, vooral die paddo's die ze hier in r'dam (coffeeshop lachende paus) verkopen, die zijn echt hard.

Vrijdag toch maar daar halen dan, Robert? >.<

Eyezblack

Belezen gebruiker
Zeer vet report :grin: Lijkt me ook wel lachen in een pretpark, alleen heb ik zelf nooit pretparken zo leuk gevonden :P

Ik kan snap trouwens niet waarom zoveel mensen het niet kunnen leiden dat als ze aan het trippen zijn dat er veel nuchtere mensen bij zijn. Ik vind dat altijd juist wel grappig, of ze nou weten of ik drugs op heb of niet. Ik heb altijd de mentaliteit van: haha ik heb het zoveel leuker dan jullie :P

Dissonant

Bewuste gebruiker
Ik vind wel : als er nuchtere mensen bij zijn hou je sowieso contact met een (vervormde) realiteit. Als je alleen bent of met andere trippers, kan je helemaal opgaan in je tripwereld en de echte wereld gewoon effe vergeten.

The Used

Bewuste gebruiker
Dissonant zei:
Ik vind wel : als er nuchtere mensen bij zijn hou je sowieso contact met een (vervormde) realiteit. Als je alleen bent of met andere trippers, kan je helemaal opgaan in je tripwereld en de echte wereld gewoon effe vergeten.

Helemaal mee eens, alleen het stukje: " en de echte wereld gewoon effe vergeten " is misschien wel van toepassing, maar het klinkt aan de andere kant toch ook wel weer een beetje angstaanjagend. Ik ben niet bezig met de realiteit om te draaien en te vergeten, maar gewoon met een leuke dag/avond bezig. Ondertussen is dat wel om de realiteit te vergeten, dus ben ik er alsnog mee bezig. Wat toch wel duidt op een verlangen naar iets beters en anders dan de realiteit , wat ik toch wel freaky vind....

" Zijn julie hier het toch wel enizins mee eens of doet ik nou te moeilijk ? "

Dissonant

Bewuste gebruiker
Hahaha, nee, begrijp me niet verkeerd. Ik wil niet vluchten voor de realiteit. Ik vind de echte wereld wel zijn charmes hebben :)

Het is gewoon leuk om af en toe in een andere realiteit te zitten. Jij noemt het 'iets beters', zover zou ik zelfs niet gaan. Ik zou niet constant in deze andere realiteit willen zitten, het is gewoon leuk als afwisseling.

paupie

Bewuste gebruiker
ja klopt, ik vind die andere wereld ook niet beter dan de realiteit. Maar ik vind het ook niet echt een andere wereld eigenlijk. Het is nog steeds dezelfde, maar je ziet het allemaal eens vanuit een ander perspectief en dat vind ik het leuke eraan. Soms is het goed (en leuk) om eens op een andere manier tegen dingen aan te kijken die je nuchter als normaal beschouwt.

Jeller

Badass junkie
Dissonant zei:
idd.. ma over het algemeen geen last van nuchtere mensen.. als ik uitga op lsd kom ik toch ook meestal wel nuchtere vrienden tegen en dan ben ik altijd wel blij ze te zien

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Tommetjah zei:
dus kaboutertjes zien tijdens een paddotrip is onzin?
Met je ogen open wel, yes (:
Of je moet hele zware tripmiddelen gebruiken, dan zou ik het niet weten, maar het ging hier even om paddo's en dan zeg ik ja :)

paupie

Bewuste gebruiker
nah je kan misschien wel kabouters zien, maar dan is het een vervorming van iets anders. Je ziet met je ogen open inderdaad niet zomaar iets wat er totaal niet is. Maar je kan als je een behoorlijk grote hoeveelheid op heb bijv. een blaadje op de grond als een kikker zien ofzo.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Jaa precies, maar ik ging er vanuit dat hij iets bedoelde in de trant van:

Maar inderdaad als je iets roods ziet met iets wits eronder zou het wel voor enkele seconden in een kabouter kunnen veranderen als je dit graag wilt :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik had na een avondje veel te veel pillen wel vage closed eye visuals, rare foto's van mensen enzo. Maar inderdaad meestal zijn het prachtige patronen in felle kleuren. Kabouters of ook maar iets wat daar op lijkt heb ik ook nooit gezien, geen behoefte aan ook :P

azgaza

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Ik had na een avondje veel te veel pillen wel vage closed eye visuals, rare foto's van mensen enzo. Maar inderdaad meestal zijn het prachtige patronen in felle kleuren. Kabouters of ook maar iets wat daar op lijkt heb ik ook nooit gezien, geen behoefte aan ook :P

Ik ook niet; de patronen zijn juist zo.. mooi.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Volgens mij zou ik alleen maar fout gaan als de trots van België voor m'n voeten zou rennen.

Anyway, ontopic, er komt een dag dat ik het in de Efteling ga doen, zodra ik niet meer zo fucking zenuwachtig word als er vreemde mensen (mensen die ik niet ken that is) in de buurt komen (:

nutsss

Wijs gebruiker
Paddo's combineer ik daarom zo graag met een leuke portie mdma-kristallen. Eigenlijk heb ik dan altijd een combinatie van het paddo-tripgevoel en de vrolijke hallucinaties erbij die je op MDMA kunt hebben.

Geen kabouters zien? Ik heb er één zien dansen en springen recht voor mn neus. Of was GewoonVOL er ook? ... hmmm :grin:

Djo

Badass junkie
nutsss zei:

Het is voor mij ook al een jarenplan om in de Efteling te gaan trippen, maar ik zal eens initiatief tonen, want dit wil ik al zo lang. Dan wel op een extra lange openingsavond in de zomer.
Of wat mijn idee altijd is, heel stiekem ergens verstoppen en dan na sluitingstijd tevoorschijn piepen en vet trippen.

Je hebt er een leuk verslag van gemaakt. Lijkt me geweldig dat 3-d gebeuren in een trip mee te maken.
Ja, ik wil dit ook snel.

:openmouth:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Leuk report! Ik zou zelf niet zo snel in een pretpark willen trippen denk ik maar t klinkt wel erg vet :mrgreen:

Tommetjah

Belezen gebruiker
Radeon915 zei:
Leuk report! Ik zou zelf niet zo snel in een pretpark willen trippen denk ik maar t klinkt wel erg vet :mrgreen:

ja klopt, na de 2e paddotrip waren we al weer een andere gelegenheid aan het zoeken om paddo's te eten. en gelijk hebben we afgesproken om het in pfantasialand te gaan doen. het was zeer geslaagd, alleen misschien beter een heel portie kunnen eten.

hahahahahaha :mrgreen: geweldig!
geen problemen met je school gehad?

k wil altijd nog eens trippen in het sprookjesbos in de efteling :grin:

ga morgen weer paddo's eten in een natuurgebied hier vlakbij, kan niet wachten :mrgreen:

Tommetjah

Belezen gebruiker
AcidSunshine zei:
hahahahahaha :mrgreen: geweldig!
geen problemen met je school gehad?

k wil altijd nog eens trippen in het sprookjesbos in de efteling :grin:

ga morgen weer paddo's eten in een natuurgebied hier vlakbij, kan niet wachten :mrgreen:

nee, niet eens leraren zien lopen tijdens de trip, gelukkig maar, want als je aan andere vraagt hoe we eraan toe waren.. phoe..

veel plezier morgen in het natuurgebied :)

Bovenaan